Bilder på bilar

Lintott
21 mars 2007 · 27 Inlägg

Jag fastnar naturligtvis för bilder på bilar som är snygga o har snygg bakgrund. Det är lite synd kanske men så blir det nog.

OM det inte är någon bil som jag VET är snygg o som jag sett IRL.

Det är lite trist att se en fin bil o sen förstör bakgrunden eller att det är för en mörk bild hela bilden. Det är nog inte så att man alltid tänker på när man fotar o sen lägger upp en bild här men desto roligare vore det ju.

Bara ett tips till dem som lägger upp bilder kanske att tänka på ljus o sånt, då blir ju bilden desto roligare att se på för andra.

Mvh Eva

kna_awskahr
21 mars 2007 · 136 Inlägg

Tror de flesta gör så gott de kan när det fotar.

/Köszönöm
Vivendi Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
21 mars 2007 · 2 258 Inlägg

Kanske borde länka till en liten "att tänka på om du vill ta bättre bilder" i samband med att man ska ladda upp bilar. Har skrivit en enkel fotoskola som jag gärna moddar så den passar, ifall Chris är intresserad.
Så kan man lätt hitta lite info om man är sugen på att göra snygga bilder av sin bil... smile

// Ellen (har vardagskort på sina bilar, bilder är något annat...)

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!
Malmoe SSS -12
21 mars 2007 · 3 217 Inlägg

vulture skrev:
Kanske borde länka till en liten "att tänka på om du vill ta bättre bilder" i samband med att man ska ladda upp bilar. Har skrivit en enkel fotoskola som jag gärna moddar så den passar, ifall Chris är intresserad.
Så kan man lätt hitta lite info om man är sugen på att göra snygga bilder av sin bil... smile

// Ellen (har vardagskort på sina bilar, bilder är något annat...)

Intresserad av att se foto ur dina ögon faktiskt... Lägg upp det i en enskild tråd så ser vi till att den blir klistrad! Lägg den under film och foto smile

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang