7380
Sök

Vad tros om denna lack på min bil ?

LillNaisarn
29 mars 2007
Trådstartare
Är inne på att börja beställa färg till bilen så kom gärna med kommentarer om denna lack
(Det är en pearl lack)

tips på andra färger motages OBS! endast vita  wink
http://i75.photobucket.com/albums/i318/LillNaisarn/YamahaR1-98SnowWhiteHouseofcolorwhi.jpg

671 Inlägg
29 mars 2007
mycket snygg! Skulle kunna tänka mej min egen bil i den färgen! Vitt is the shit wink

Second is the first loser

Kettunen
29 mars 2007
Trådstartare
Snyggt & fräsht om man håller den vit med så är det nog bland finaste färgerna wink

LillNaisarn
30 mars 2007
Trådstartare
80 besökare o 2 kommentarer , skriv mera så jag får lättare ev att fundera på annan färg

1 277 Inlägg
30 mars 2007
Är det pärlemorvit? lite 80-tal det där va? Men det är kankse modernt igen precis som kläderna...urk....

med lem
1 925 Inlägg
30 mars 2007
white pearl big_smile den är så jäävla snygg alså !

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

LillNaisarn
30 mars 2007
Trådstartare
BMW635_Robban skrev:
Är det pärlemorvit? lite 80-tal det där va? Men det är kankse modernt igen precis som kläderna...urk....

yepp det har börjat vara mordent igen, antingen så älskar man det eller så hatar man det , också skojj att folk vågar skriva att dom inte gillar den smile yepp föresten det är Pearl lack.

98 Inlägg
30 mars 2007
LillNaisarn skrev:
BMW635_Robban skrev:

yepp det har börjat vara mordent igen, antingen så älskar man det eller så hatar man det , också skojj att folk vågar skriva att dom inte gillar den smile yepp föresten det är Pearl lack.

Funderade på vitt när jag köpte min bil och jag valde bort det för det kommer vara omodernt igen om något år när jag ska sälja... vet iofs inte hur du tänkt göra med din men för att svara på frågan så kommer det garanterat bli snyggt!

Har du pearl så skulle det nog bli skitsnyggt med en silverfärgad bred stripe med mörka markerande linjer tvärsöver bilen på förarsidan. hmm Eller vad tror ni andra?

474 Inlägg
30 mars 2007
Färgen va grymt snygg..Vad har du annars för ideér på färg då? Om det inte blir den..

* Heaven Won´t Have Me And Hell Can´t Handle Me *

LillNaisarn
30 mars 2007
Trådstartare
Knasig_Racer skrev:
Färgen va grymt snygg..Vad har du annars för ideér på färg då? Om det inte blir den..

Lamborgini Vit m pearl, är mest inne på vit kulör smile men även andra tips mottages smile
bara det är solid - metallic - pearl eller e.v candy så

Colaberoende
1 219 Inlägg
30 mars 2007
Hade en Pärlemovit Elgitarr innan.. Så grymt snyggt det var i riktigt ljus.

/Ena

volvoraggare
4 776 Inlägg
30 mars 2007
skulle föredra en vitfärg som ändar färg i ljuset

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

LillNaisarn
30 mars 2007
Trådstartare
ironhead skrev:
skulle föredra en vitfärg som ändar färg i ljuset

det är precis VAD det är för lack...

107 Inlägg
1 april 2007
vit med blå pärlemo kolla bild nedan

http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_18/08680000-08689999/640x480/8681077.jpg
Senast redigerat av drzero (1 april 2007)

Fixar allt som låter Brum och låter det inte brum fixar jag det med!

1 297 Inlägg
1 april 2007
Onekligen fint när man håller bilen ren. Men man tvättar ofta! big_smile

LillNaisarn
1 april 2007
Trådstartare
drzero skrev:
vit med blå pärlemo kolla bild nedan

http://archive.pixbox.se/arkivet/synlig … 681077.jpg

jo den var riktig snygg smile
är inne på vit m pearl effekt men vet inte riktigt ännu vad det blir exakt lutar åt den jag postade i första inlägget,

338 Inlägg
1 april 2007
Audis orginal vit med guld pearl i ! Såg det på en bil förut och det var riktigt snyggt!

Nissan 200sx S13

658 Inlägg
1 april 2007
Tycker du ska köra som du tänkte från början, tror det kan bli ruggigt bra!

Kilowatts is my living, horsepower is my life.

LillNaisarn
2 april 2007
Trådstartare
JoQe skrev:
Tycker du ska köra som du tänkte från början, tror det kan bli ruggigt bra!

Det lutar åt det håller smile har aldrig sett den på ngn annan kärra i sverige iaf, vill ha Lamborgini vit m pearl men den är ju vanligare dock så njaa smile

Sök