Petter - Bas För Ditt As

golfarn_nr1 LicensRörSvetsare
3 april 2007 · 1 290 Inlägg

Någon som lyssnat på denna skiva eller som har har den? Någon som kanske vill dela med sig av den? tongue

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...
Saab 9-3 SS "BSR" (2004)
papa83
3 april 2007 · 1 Inlägg

vill också ha tag i den smile

Gräsberg
3 april 2007 · 1 002 Inlägg

jag hade den o tyckte int de va så spec bra men tongue de funk iaf.. bara kolla på dc de

"Det är slut med bilen den dagen då det kostar mer att parkera den än att köra med den"
______________________________
Poon Knegare
3 april 2007 · 302 Inlägg

Det är skön bas i den! smile

Poon
Love the sound...
ironhead volvoraggare
3 april 2007 · 4 776 Inlägg

hur skön bas jag älskar när det basar på så trumhinnorna skakar ja jag är lite galen

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
golfarn_nr1 LicensRörSvetsare
3 april 2007 · 1 290 Inlägg

Hittar den inte på dc...... någon som har den eller kan fixa? vore kanon! Handlade hos MDS 1 dag innan erbjudandet kom om att man fick den gratis.... ganska surt...

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...
Saab 9-3 SS "BSR" (2004)
Maizer
3 april 2007 ·

Ja frågan är hur man kan lyssna på sån skit.. Thin Lizzy to the people! Förlåt onödigt inlägg jag vet, men ladda ner lite oldschool metal, det mår ni bra av! big_smile

Germax
4 april 2007 · 12 086 Inlägg

Jag har den o jag vart besviken, trodde de skulle va Petter gung! =P
Och man har lust o knäcka skivan när han tjatar om mds hela tiden.. nä, den är inte värd 50 spänn

MilleN
4 april 2007 · 9 108 Inlägg

Man kan ju undra hur mycket rysk kaviar tomten har på sitt fat när han tvingas göra sånt här wink

pUs Ûbersturmstekare
4 april 2007 · 534 Inlägg

Maizer skrev:
Ja frågan är hur man kan lyssna på sån skit.. Thin Lizzy to the people! Förlåt onödigt inlägg jag vet, men ladda ner lite oldschool metal, det mår ni bra av! big_smile

´
Frågan är väl snarare hur man kan lyssna på Thin Lizzy. Jag har tagit del av ett tjugotal vetenskapliga undersökningar som uppvisar en påfallande ekvivalens mellan just Thin Lizzy-lyssnande och grav Alzheimers, starr, ledgångsreumatism, motorisk afasi, diarré, gonorré, förstoppning etc etc. Det är sannerligen ett högriskbeteende ni ägnar er åt.

roll

Malmoe SSS -12
4 april 2007 · 3 217 Inlägg

pUs skrev:

Maizer skrev:
Ja frågan är hur man kan lyssna på sån skit.. Thin Lizzy to the people! Förlåt onödigt inlägg jag vet, men ladda ner lite oldschool metal, det mår ni bra av! big_smile

´
Frågan är väl snarare hur man kan lyssna på Thin Lizzy. Jag har tagit del av ett tjugotal vetenskapliga undersökningar som uppvisar en påfallande ekvivalens mellan just Thin Lizzy-lyssnande och grav Alzheimers, starr, ledgångsreumatism, motorisk afasi, diarré, gonorré, förstoppning etc etc. Det är sannerligen ett högriskbeteende ni ägnar er åt.

roll

pUs... Kommentarernas herre!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
GurraG INGET ANNAT!!
4 april 2007 · 1 725 Inlägg

får nog faktiskt hålla med dej där fuckface.. big_smile

pUs Ûbersturmstekare
4 april 2007 · 534 Inlägg

Fuckface skrev:

pUs skrev:

Maizer skrev:
Ja frågan är hur man kan lyssna på sån skit.. Thin Lizzy to the people! Förlåt onödigt inlägg jag vet, men ladda ner lite oldschool metal, det mår ni bra av! big_smile

´
Frågan är väl snarare hur man kan lyssna på Thin Lizzy. Jag har tagit del av ett tjugotal vetenskapliga undersökningar som uppvisar en påfallande ekvivalens mellan just Thin Lizzy-lyssnande och grav Alzheimers, starr, ledgångsreumatism, motorisk afasi, diarré, gonorré, förstoppning etc etc. Det är sannerligen ett högriskbeteende ni ägnar er åt.

roll

pUs... Kommentarernas herre!

Det är ett hårt jobb, men någon måste göra det. Många är kallade, men dom flesta fiser varmluft. mad

Malmoe SSS -12
4 april 2007 · 3 217 Inlägg

I och för sig finns ju risken att detta högriskbeteende sprider sig och slutar i en folklig epedemi där alla... dör i smitta!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Malmoe SSS -12
4 april 2007 · 3 217 Inlägg

Fuckface skrev:
I och för sig finns ju risken att detta högriskbeteende sprider sig och slutar i en folklig epedemi där alla... dör i smitta!

Fan så värdelös den blev tongue

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
pUs Ûbersturmstekare
4 april 2007 · 534 Inlägg

Fuckface skrev:
I och för sig finns ju risken att detta högriskbeteende sprider sig och slutar i en folklig epedemi där alla... dör i smitta!

Ja. Eller så kanske folk börjar lyssna enbart på musik som jag gillar. För alla vet ju att just min unika smak borde vara vägledande för precis alla nu levande människor. Ja, just så kommer det bli. Låter vettigt, rätt och riktigt.

Och sen ska jag skriva inlägg på forum om det. Mazier kommer att framstå som en blek kopia i jämförelse. cool

Maizer
4 april 2007 ·

pUs skrev:
Mazier kommer att framstå som en blek kopia i jämförelse. cool

Som din bil gör bredvid min menar du? wink

Malmoe SSS -12
4 april 2007 · 3 217 Inlägg

pUs skrev:

Fuckface skrev:
I och för sig finns ju risken att detta högriskbeteende sprider sig och slutar i en folklig epedemi där alla... dör i smitta!

Ja. Eller så kanske folk börjar lyssna enbart på musik som jag gillar. För alla vet ju att just min unika smak borde vara vägledande för precis alla nu levande människor. Ja, just så kommer det bli. Låter vettigt, rätt och riktigt.

Iofs så ligger din låt om Gorg på min mobiltelefon! big_smile

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
jocke_berg93
1 april 2008 · 158 Inlägg

Nån som vet vart man kan ladda ner låten lr kan nån skicka den? smile

valindor
6 augusti 2013 · 1 Inlägg

den har jag ladddat upp på youtube  i april   här varsågod xD http://www.youtube.com/watch?v=-NjDVLhM-cw

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang