2852
Sök

varför är det farligt att grogga på energi dryck??

2 Inlägg
5 april 2007
Har efter en hel kväll och natts festande på redbull vodka fått hjärtat att rusa. Kan meddela att det inte är jättekul att ha 150 till 200 i vilopuls. När pulsen äntligen gick ner framåt förmiddagen var jag helt slut och sov i ett dygn.

Kommer dock av någon anledning inte ihåg hur mycket jag drack.... men förmodligen MÅNGA drinkar.

Håller mig numera till max 1 redbull drink per fest. Man kan få för mycket av det goda och som någon skrev tidigare. Allt är farligt i för stora mängder.

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
5 april 2007
Höga doser av taurin kan sabba hjärtrytmen, dock är det inte bevisat.

Troligen galen...
567 Inlägg
5 april 2007
Red Bull säljs ju som bekant i det stora landet i väst där dom gillar att stämma skiten ur varandra.
Skulle nu Red Bull vara farligt, rent eller blandat med alkohol så skulle tillverkarna gått i kånken flera gånger om på grund av alla stämmningar de i så fall fått mot sig i USA, så jag hävdar att det inte är farligare att blanda spriten i energi dryck än vad det är att blanda med valfritt annat groggvirke...cool
Senast redigerat av Mebb (5 april 2007)

SSS -12
3 217 Inlägg
5 april 2007
Jag märker faktiskt ingen skillnad på energidryck eller ej...

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Sök