Hahaha, aa kläm åt mig och ge mig procentantalet på riktigt fina tjejer som kan bilar bra, och bygger själva..
Inte Mrs Kooz, inte Eva med gula evon.. No Offence men det är inte många
förresten, varför har man pitstop brudar? Jo för att dra folk...
p.s
Nej man behöver inte vara ful och tjock för att kunna bilar.. MEN återigen.. Procentantalet som är bilintresserade är nära noll
Nära noll? Kanske bara ni som inte kollar efter ordentligt... Men visst de är ganska dominerat av killar visst visst. Men att säga att alla tjejer som är bra på bilar är tjocka och fula är som att säga att alla killar har sina fina bilar som snoppförlängare, men visst ni kanske behöver de? *ler*
Håller med om att många har sina bilar som snoppförlängare. Men andra har redan bra storlek
har absolut ingenting emot fina damer brevid fina bilar.. däremot plastankan på bilderna här ovanför skulle juh ha passat betydligt bättre på en erotikmässa...
Tja....lr i en musikvideo...lr på framsidan av ja just det en biltidning! Bilar å babes hör ihop så e det bara! Så upp med fler bilder nu ifrån Elmia! Å skulle ni råka ha en bild på en riktigt het grabb å en bil så kan ju slänga upp den med.....för jämnlikhetens skull...typ...
hehe tycker bara det är skratt-retande alla loosers som flinande och blyga går fram för att ta ett kort jämte en snygg tjej.
hallå? status eller...lol. iaf den finaste tjejen som ni ser är Amina....(A)min(A)
En bil som behöver brudar..är oftast inte tillräcklig,eller hur. men å ena sidan gör det inte mig något att fina brudar är där ändå. och på tal om barn så var det en liten grabb på kanske 4 år som stod å stirrade rakt i brudens ass skön grabb.
tjejen me làderpiskan va fòrbannat ful enligt mig...
"We can't sit on our arses and say the world owes us a living because we've paid our dues. Me; I think if I fluff a note I'm robbing the kids. You're gonna pour it all on until you drop, so even if they hate you they can still say 'At least they tried'."