vad köper man till flickvännen?

Lindgren_
11 april 2007 · 2 644 Inlägg

Köp nått tex sportstolar o så säger du ahh ja tänkte så du sitter skönare i bilen eller en ljuddämpare om du behöver o säger ahh så låter den inte så mycket eller nått o sen hyr en film du vet att hon inte gillar så hon blir jätte besviken typ.. tongue sen när ni dragit på filmen så säger du just fan vårt bord på "resturangens namn (LYYX)" var bokat till klockan **** så jag tror vi måste röra oss nu sen när ni kommer hem så ger du henne nått hon verkligen vill ha nått trevligt smile då blire en vild natt smile

Johan Lindgren
widell1111 bira bira bira,bärs bärs bärs!
12 april 2007 · 313 Inlägg

Allt hänger väll lite på hur länge ni varit ihop ! hur pass väl ni känner varanndra osv ... och hur seriöst det är ! men om jag va du så skulle jag inte köpa det vanliga .. typ som sånt hon köper själv ... men hon kanske är bil intresserad men hon skulle ALDRIG köpa nya snygga fälgar till bilen men känner ändå att hon vill ha det smile då är ju det ett tips ... för om hon handlar kläder . smycken själv så är ju det inge roligt att få .... eller så kan du tänka tvärtom .. hon köper fälgar men sällan kläder tongue du fattar hur jag menar ... det tror jag funkar iaf.

MVH

///Widell
widell1111 bira bira bira,bärs bärs bärs!
12 april 2007 · 313 Inlägg

OBS ! fälgar va bara ett exempel ... feta snygga fälgar brukar ofta vara ganska dyr smile

///Widell
ghost_boy83 CREW
12 april 2007 · 2 594 Inlägg

du gör så här låssas inte om att hon har födelse dag dagarna innan sen på hennees dag tar du bara med henne på en åktur säger du! sen åker ni till en fin resturang kolla gärna ut en innan,

där det är lite romantisk stämmning på där äter ni gott sen tar du me henne på en bio som du vet att hon vill se kollar på den myser lite,

sen när hon tror det är hemm dags så åker ni på ett fint hotell där som har bubbelbad på rummet samt har du redan innan sett till att det finns en stor bukett roser på bodet samt champanj och jordubbar,. va tror du om det kanske va lite mycket men va fan det äre värt,tongue

THEBADGUY Gorgilus addictus
12 april 2007 · 4 737 Inlägg

ghost_boy83 skrev:
du gör så här låssas inte om att hon har födelse dag dagarna innan sen på hennees dag tar du bara med henne på en åktur säger du! sen åker ni till en fin resturang kolla gärna ut en innan,

där det är lite romantisk stämmning på där äter ni gott sen tar du me henne på en bio som du vet att hon vill se kollar på den myser lite,

sen när hon tror det är hemm dags så åker ni på ett fint hotell där som har bubbelbad på rummet samt har du redan innan sett till att det finns en stor bukett roser på bodet samt champanj och jordubbar,. va tror du om det kanske va lite mycket men va fan det äre värt,tongue

I think we got a Don juan here wink

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
TRYIT Teddan
12 april 2007 · 2 495 Inlägg

jag brukar köpa nån bil till min tjej.. när hon fyllde 21 fick hon en daytonaviolett 325 coupe med m-paket..... nu är hon lite äldre och önskar sig större bröst.
Å jag tänkte faktiskt betala det åt henne ........ man får ju göra tjejen nöjd hehe

annars funkar väll ett resturang besök, bio osv..

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
_fillan_ med lem
12 april 2007 · 1 925 Inlägg

jag köpte en mp3 spelare o thailandsresa smile dock bjuder ju visserligen farsan en del på resan :p

Senast redigerat av _fillan_ (12 april 2007)

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !
il duce
12 april 2007 · 69 Inlägg

köp en kylskåp till henne.

mazda 323 gtr
Anonymust
12 april 2007 · 136 Inlägg

Ny bil, kylskåp eller varför inte en tur ut i rymden?!? tongue

det är alltid intressant att se trådar spåra ut. beror det på någon sorts mentalitet att alltid ge mer, dyrare än den andra? Här krävs att någon jordnära tar vid...vad tror du om en handplockad sten slipad av tusen års vågskvalp, omsorgsfullt inprasslad i en bit av gårdagens tidning?

Schmiedmann
12 april 2007 · 473 Inlägg

Köp en gammal sleten audi 80 för 1000kr och rolla den rosa och slå in den i julklapps papper med en jättestor vit fluffig rosett. Glöm inte att rolla inredningen i nån fräck färg också specielt sätena. De hade jag gjort för skoj skull för att se vad hon säger. Om hon verkligen älskar dig så kommer hon låtsas att hon tycker jätte mycket om bilen och om hon ger dig en fet smäll så älskar hon väll dig inte kanske... Va fan vet jag men då har du iaf fått ut något av de hela.

www.SCHMIEDMANN.se - Styling, tuning, reservdelar och tillbehöver till BMW
Projekttråd BMW M4
BMW M4 "Schmiedmann S4-R" (2014)
Goven
12 april 2007 · 264 Inlägg

sätt dig i soffan och spela "peta in en pinne i brasan- mats rådberg". uppskattas nog.

When Chuck Norris falls into the water, he dosen´t get wet. The water gets Chuck Norris.
Anonymust
12 april 2007 · 136 Inlägg

du kan hyra en bil som du vet hon gillar, om du vet vad hon gillar.
kanske en veteranbil väcker heta känslor hos henne?

jag gillar iden att köpa en sleten audi80 (eller liknande) och rolla den rosa el. annan färg som du får för en spottstyver. kul grej, köra slut på den och sen skrota den (men spara någon liten detalj som minne) tongue

Hee-Maan
13 april 2007 · 3 113 Inlägg

teknikmagasinet säljer ju underkläder i godis wink eller vänta.. humm kanske blir mer som en present för dig hmm

nee men gå till någon fin italiensk resturang och beställ en tallrik spaggetti och köttbullar.. sen kan du räkna ut resten wink fall ni vill kan jag ställa upp som en "fejk-italiensk-gitarrist" tongue

lycka till föresten smile

Semper Fi
John87 Stolt Volvoägare
14 april 2007 · 4 913 Inlägg

cebT skrev:
teknikmagasinet säljer ju underkläder i godis wink eller vänta.. humm kanske blir mer som en present för dig hmm

Allt man köper till flickvännen ska ju vara nåt båda kommer tycka om såklart wink

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
loudness
14 april 2007 · 4 554 Inlägg

en ny stekpanna;)närå men parfymer är alltid omtyckt även små accesoarer

terazzi
14 april 2007 ·

Låtsas att du glömt bort det helt så hon blir orolig, o sen om hon verkar ledsen så säger du men ja just d ja.. vi ska ju på resturang om 10 min smile sen äter ni där och du ser till så dem spelat "er" låt om ni nu skulle ha en sån, ser du till så d blir käk hon tycker om med.. och sen efter ni ätit så åker ni/checkar in på ett hotell där du har en annan överraskning åt henne.. nåt hon önskat sig wink sen låter du det går där efter!!

Senast redigerat av terazzi (14 april 2007)

Zoltrix
14 april 2007 · 438 Inlägg

Något fint från Twillfit smile

John87 Stolt Volvoägare
15 april 2007 · 4 913 Inlägg

terazzi skrev:
Låtsas att du glömt bort det helt så hon blir orolig, o sen om hon verkar ledsen så säger du men ja just d ja.. vi ska ju på resturang om 10 min smile sen äter ni där och du ser till så dem spelat "er" låt om ni nu skulle ha en sån, ser du till så d blir käk hon tycker om med.. och sen efter ni ätit så åker ni/checkar in på ett hotell där du har en annan överraskning åt henne.. nåt hon önskat sig wink sen låter du det går där efter!!

Jo, för vissa har ju pengar...

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
262turbo
15 april 2007 · 1 004 Inlägg

badrums våg

"Det är ingen som kommer ihåg en fegis"
John87 Stolt Volvoägare
15 april 2007 · 4 913 Inlägg

262turbo skrev:
badrums våg

Om hon ska ha nåt som går fort 0-100 ja wink

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang