vad köper man till flickvännen?

johanhhh
15 april 2007 · 396 Inlägg

John87 skrev:

262turbo skrev:
badrums våg

Om hon ska ha nåt som går fort 0-100 ja wink

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA!!!!!!!!!!!!!!!!

MrTobias
15 april 2007 · 1 297 Inlägg

terazzi skrev:
Låtsas att du glömt bort det helt så hon blir orolig, o sen om hon verkar ledsen så säger du men ja just d ja.. vi ska ju på resturang om 10 min smile sen äter ni där och du ser till så dem spelat "er" låt om ni nu skulle ha en sån, ser du till så d blir käk hon tycker om med.. och sen efter ni ätit så åker ni/checkar in på ett hotell där du har en annan överraskning åt henne.. nåt hon önskat sig wink sen låter du det går där efter!!

10 min? Har du någon som helst aning hur länge en tjej behöver för att göra sig "iordning" ? ;D Längre än vad jag tvättar hela min bil iaf.. ^_*

Ena Colaberoende
15 april 2007 · 1 219 Inlägg

Strumpan skrev:

terazzi skrev:
Låtsas att du glömt bort det helt så hon blir orolig, o sen om hon verkar ledsen så säger du men ja just d ja.. vi ska ju på resturang om 10 min smile sen äter ni där och du ser till så dem spelat "er" låt om ni nu skulle ha en sån, ser du till så d blir käk hon tycker om med.. och sen efter ni ätit så åker ni/checkar in på ett hotell där du har en annan överraskning åt henne.. nåt hon önskat sig wink sen låter du det går där efter!!

10 min? Har du någon som helst aning hur länge en tjej behöver för att göra sig "iordning" ? ;D Längre än vad jag tvättar hela min bil iaf.. ^_*

WORD!!!

Och då tvättar man noga.

/Ena

Vogge
15 april 2007 · 494 Inlägg

här kan du få ett tips som man akn göra om man inte är som rästen av miljonärerna på denna sida:P

man tar fram massa bilder på er två när ni är tillsammans klipper ut dem klistrar in dem i en fin bok skriver en berättelse till varje bild. hälst ska de vara i tidsårdning från er första träff till nu tid.

tips 2, lalla iväg ut och köp en sak till varje sinne sen måste du ju skriva en lapp till de och förklara hela djupet i ideen en cd skiva för hörsel blommor för synen parfym för lukten osv osv.

Ny bliven Volvo ägare känner mig vilsen:D
Äter kött i ren protest mot vegetarianerna som äter djurens mat!
Kenwood SAABlare
17 april 2007 · 190 Inlägg

tack för tipsen.

Jag gjorde inget kul jag köpte bara presentkort, blommor och en bok som hon ville ha. sen på kvällen blev det bio. ca 1500 kr big_smile hehe men fick valuta för pengarna tongue

mvh johan

Mja Mjo! Så kan de gå!
HoKkee
17 april 2007 · 845 Inlägg

blommA, pressentkort, bjuda ut na, mja finns juh mycket omm man tänker efter.P

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang