LuCiiifer skrev:
Slaktarin skrev:
LuCiiifer skrev:
Nej men att försöka lura till sig folk att lacka sina bilar.. I västerås finns Trekås Lack de tar 22k för att lacka bilen plus att de är killar som lackat bilar i över 15 år.
Luras man om man har höga priser? Det var det dummaste jag hört idag. Det är bara du själv som väljer du mycket du vill lägga ut på en lackering. Vad vet du om arbetet de gör och hur slutresultatet blir?
Okej jag kommer dit och han säger priserna till mig jag svarar till honom att jag tyckte det var dyrt... då svara han att det är mycket att lacka på bilen och på deras hemsida stod de att de var billigare han svara då att de gäller små bilar..
Då undrar jag nu vad är en liten bil jämförelse till en corsa?
dessutom försökte han lura på mig en massa saker " näe men de ska du ha annars är de onödigt, annars beh´över du inte lägga ut på lack osv...
inte för att jag inte har pengarna de har jag! men att hålla på o försöka fiffla till sig folk.. Nollor!
Tro FN man sätter priser "från 2000kr", man skriver oftast inte för varje enskild bil osv...... Om saken inte handlar om pengar varför då klanka ner på deras priser? Fiffla när man har andra priser än andra? Det handlar ju om hur mycket dom ser att deras arbete kostar/är värt och vad deras utgifter är. Går du till någon som lackar din bil i en lada för 5000 spänn eller till någon som jobbar och är utbildade med det och har riktiga saker kostar det mer.
Ända nollan som finns här värkar ju vara du din giriga *****
Senast redigerat av Abbbby (16 april 2007)
Magnus Betnér - "Det är blattar eller hur? Det ska lysa blått under bilen, skit i fall det går och öppna dörr jävlarna"