3636
Sök

Någon som handlat från www.Ultimatestyling.se ???

Audi S4 2.7 bi -99b
6 Inlägg
15 april 2007
Super trevligt folk som jobbar där!
Är väll ändå inte deras fel att leverantörerna inte får fram grejorna som dom säkert har lovat US?

som sagt ring å prata med dom.

Har själv min bil där och det flyter på fint och blir ett super resultat.
Dom är riktigt nogranna och är proffsiga!

Kan varmt rekomendera Ultimate Styling!

ang. prsiet på lacken.
Man får det man betalar för...

S4ORCE
Nm is Fun

Toyota-Frälst
310 Inlägg
16 april 2007
Bor inte långt ifrån Ultimate Styling men har aldrig handlat där pga det dåliga ryktet jag hört gå omkring här i staden.

Ska tydligen vara mycket problem med både deadlines, leveranser och hålla priserna. Nej jag beställer allt genom de stora firmorna på nätet. Snabbt, billigt och enkelt!

Stämmer ryktena kan jag dessvärre inte rekommendera ultimate styling trots att det skulle göra reklam för min hemstad tongue

DrivmedelsTekniker
1 632 Inlägg
16 april 2007
Slaktarin skrev:
LuCiiifer skrev:
Abbbby skrev:

Du bedömmer deras trovärdighet och deras kvallite för att dom har dyra lack priser? Herregud skrika luredrejjare för att dom har dåliga leveranstider? 
En kille i tråden sa ju till och med att han kunde lämna tillbaka saker som hade blivit fel, kallar inte jag att lura folk, inte häller att ha dåliga leveranstider är att lura folk.

Nej men att försöka lura till sig folk att lacka sina bilar.. I västerås finns Trekås Lack de tar 22k för att lacka bilen plus att de är killar som lackat bilar i över 15 år.

Luras man om man har höga priser? Det var det dummaste jag hört idag. Det är bara du själv som väljer du mycket du vill lägga ut på en lackering. Vad vet du om arbetet de gör och hur slutresultatet blir?

Okej jag kommer dit och han säger priserna till mig jag svarar till honom att jag tyckte det var dyrt... då svara han att det är mycket att lacka på bilen och på deras hemsida stod de att de var billigare han svara då att de gäller små bilar..

Då undrar jag nu vad är en liten bil jämförelse till en corsa?
dessutom försökte han lura på mig en massa saker " näe men de ska du ha annars är de onödigt, annars beh´över du inte lägga ut på lack osv...

inte för att jag inte har pengarna de har jag! men att hålla på o försöka fiffla till sig folk.. Nollor!

248 Inlägg
16 april 2007
LuCiiifer skrev:
Slaktarin skrev:
LuCiiifer skrev:
Nej men att försöka lura till sig folk att lacka sina bilar.. I västerås finns Trekås Lack de tar 22k för att lacka bilen plus att de är killar som lackat bilar i över 15 år.

Luras man om man har höga priser? Det var det dummaste jag hört idag. Det är bara du själv som väljer du mycket du vill lägga ut på en lackering. Vad vet du om arbetet de gör och hur slutresultatet blir?

Okej jag kommer dit och han säger priserna till mig jag svarar till honom att jag tyckte det var dyrt... då svara han att det är mycket att lacka på bilen och på deras hemsida stod de att de var billigare han svara då att de gäller små bilar..

dessutom försökte han lura på mig en massa saker " näe men de ska du ha annars är de onödigt, annars beh´över du inte lägga ut på lack osv...

inte för att jag inte har pengarna de har jag! men att hålla på o försöka fiffla till sig folk.. Nollor!

Tro FN man sätter priser "från 2000kr", man skriver oftast inte för varje enskild bil osv...... Om saken inte handlar om pengar varför då klanka ner på deras priser? Fiffla när man har andra priser än andra? Det handlar ju om hur mycket dom ser att deras arbete kostar/är värt och vad deras utgifter är. Går du till någon som lackar din bil i en lada för 5000 spänn eller till någon som jobbar och är utbildade med det och har riktiga saker kostar det mer.

Ända nollan som finns här värkar ju vara du din giriga *****
Senast redigerat av Abbbby (16 april 2007)

Magnus Betnér - "Det är blattar eller hur? Det ska lysa blått under bilen, skit i fall det går och öppna dörr jävlarna"

Toyota-Frälst
310 Inlägg
16 april 2007
Abbbby skrev:
Om saken inte handlar om pengar varför då klanka ner på deras priser?

För man vill ha pengar kvar? hmm

248 Inlägg
16 april 2007
Tommy_Enk skrev:
Abbbby skrev:

Men killen påstår ju att det inte handlar om pengar för hans del?! Vad handlar det då om? Att dom försöker lura honom?!

Magnus Betnér - "Det är blattar eller hur? Det ska lysa blått under bilen, skit i fall det går och öppna dörr jävlarna"

3 390 Inlägg
16 april 2007
Trådstartare
Tommy_Enk skrev:
Bor inte långt ifrån Ultimate Styling men har aldrig handlat där pga det dåliga ryktet jag hört gå omkring här i staden.

Ska tydligen vara mycket problem med både deadlines, leveranser och hålla priserna. Nej jag beställer allt genom de stora firmorna på nätet. Snabbt, billigt och enkelt!

Stämmer ryktena kan jag dessvärre inte rekommendera ultimate styling trots att det skulle göra reklam för min hemstad tongue

Snabbt och enkelt kanske det är på dom stora firmorna, men inte fan är det billigt... Ta t.ex. Realcar, visst dom har bra saker, men dom har ju några jävla priser, just därför att dom vet att dom är störst och "kändast"... Och så är det ju med allt...

Det handlar ju ifs inte om samma spoilerpaket, men kolla Realcars paket till Saab 9-3, det kostar ca. 14000 :-, och dnstrading.se har ett för 6600:-... Och jag har inte hört någon klaga på det paketet..... (vet att det inte är samma kit men ändå)

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

3 390 Inlägg
16 april 2007
Trådstartare
LuCiiifer skrev:
Slaktarin skrev:
LuCiiifer skrev:

Om du nu ska skryta med din ekonomi, varför klaga på lackpriserna ??

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

125 Inlägg
16 april 2007
Abbbby skrev:
Tommy_Enk skrev:
Abbbby skrev:

Men killen påstår ju att det inte handlar om pengar för hans del?! Vad handlar det då om? Att dom försöker lura honom?!

vadå bara för man kanske har pengar ska man kasta bort dom bara!!?
tror han att de försöker lura han så låt han tro det!
Det är bara bra att han påpekar att det finns billigare ställen där man kan lacka bilen.
Senast redigerat av Glavonja (16 april 2007)

Toyota-Frälst
310 Inlägg
16 april 2007
WeDo skrev:
Tommy_Enk skrev:

Snabbt och enkelt kanske det är på dom stora firmorna, men inte fan är det billigt... Ta t.ex. Realcar, visst dom har bra saker, men dom har ju några jävla priser, just därför att dom vet att dom är störst och "kändast"... Och så är det ju med allt...

Det handlar ju ifs inte om samma spoilerpaket, men kolla Realcars paket till Saab 9-3, det kostar ca. 14000 :-, och dnstrading.se har ett för 6600:-... Och jag har inte hört någon klaga på det paketet..... (vet att det inte är samma kit men ändå)

Nu skrev ju jag då "billigt" och inte "billigare". All creds åt ultimate som trots att dom är ett egetstartat enskilt företag lyckats hålla så pass låga priser på de mesta dom tillhandahåller. Men trots det så kommer det alltid vara så att de stora företagen kommer ha bättre priser för deras lagerhållning.

Men personligen är just leveranstider, deadlines och liknande lika viktigt som priset enligt mig. Hellre att jag betalar 500 kr mer och får det inom rätt år.

Over and out

DrivmedelsTekniker
1 632 Inlägg
16 april 2007
Abbbby skrev:
LuCiiifer skrev:
Slaktarin skrev:

Tro FN man sätter priser "från 2000kr", man skriver oftast inte för varje enskild bil osv...... Om saken inte handlar om pengar varför då klanka ner på deras priser? Fiffla när man har andra priser än andra? Det handlar ju om hur mycket dom ser att deras arbete kostar/är värt och vad deras utgifter är. Går du till någon som lackar din bil i en lada för 5000 spänn eller till någon som jobbar och är utbildade med det och har riktiga saker kostar det mer.

Ända nollan som finns här värkar ju vara du din giriga *****

Girig? näe du.. men när man tittar ut genom fönstret nja  30k är det. tittar inte ens om de finns rost frågar inte kollar inte hur de serut osv... har vart runt på ett tiotal ställen där de är mycket mer seriösa. dessutom har jag en polare som lackade sin bil på US där lackaen Krackelerade på bakluckan, fick ingen ersättning av dom för att det enligt dom var "ett stenskott" som orsakat de.
de snackar bara en massa skit där. Oseriösa!

Volvoturbo For Life
366 Inlägg
16 april 2007
ja jävlar....på den sidan får man inte ha bråttom....

En gång Volvo, Alltid Volvo

3 390 Inlägg
16 april 2007
Trådstartare
Tommy_Enk skrev:
WeDo skrev:
Tommy_Enk skrev:

Nu skrev ju jag då "billigt" och inte "billigare". All creds åt ultimate som trots att dom är ett egetstartat enskilt företag lyckats hålla så pass låga priser på de mesta dom tillhandahåller. Men trots det så kommer det alltid vara så att de stora företagen kommer ha bättre priser för deras lagerhållning.

Men personligen är just leveranstider, deadlines och liknande lika viktigt som priset enligt mig. Hellre att jag betalar 500 kr mer och får det inom rätt år.

Over and out

Jaa, jag håller fullständigt med dig... jag hade gärna betalat mer för att få kjolarna då jag beställde dom istället för nu, 3 mån efteråt... Börjar ju bli lite stressad inför sommaren, eftersom bilen ska hellackeras och så också :S

V70D5
199 Inlägg
16 april 2007
Häv köpet och beställ nån annanstans? realcar brukar leverera snabbt....

Man lever bara en gång

3 390 Inlägg
17 april 2007
Trådstartare
dyGGz skrev:
Häv köpet och beställ nån annanstans? realcar brukar leverera snabbt....

Det står tyvärr att "Beställd vara kan ej avbokas pga. förseningar från speditör eller annan som ligger utom vår kontroll"  Och sen vill man ju inte ha realcars kjolpaket, det har ju alla andra wink

3 390 Inlägg
10 maj 2007
Trådstartare
Nu hade kjolarna äntligen kommit... Dom ringde förra helgen och frågade om jag fortfarande skull e ha dom... Ja, sa jag och då skulle dom skicka dom med bussgods direkt sa dom...  Har gått snart 2 veckor och inga kjolar har kommit sad  Var nere på bussgods terminalen och dom sa att från den orten som företaget ligger på ska det ta 2 dagar att få det hit.... *SUCK*

3 390 Inlägg
18 maj 2007
Trådstartare
Allt är ordnat nu... Tyvärr så blev sidokjolarna stulna från posten.. men Ringde Timmy nyss och han skulle ornda allt nu idag med nya kjolar smile  Fast det krånglat så är dom VÄLDIGT service vänliga när man ringer och hur trevliga som helst...

378 Inlägg
18 maj 2007
jag har gjort det. köpte vita sidoblinkers till en Civic.
Men jag fick vänta i ca 2 månader på att få skiten.
Ändå var det "lagervara".

// KimpaaBooY

1 277 Inlägg
18 maj 2007
Köpte mina lexuslampor till PT cruisern där!
Mycket snabb leverans!

do i look like i sell DRUGS
379 Inlägg
18 maj 2007
Ja har beställt lite styling där ifrån och det var snabb leverans och dom ringde till och med och berättade att dom hade skickat produkterna och sånt. trevligt och bra företag tycker jag iallafall. (sen ska man juh köra dit bilen om 1 vecka så då blir det motivlack in/utvändigt och hela inredningen. +mycket mycket mera saker:) jävligt bra priser kan man få hoss dom iallafall)

// n a z t y l i v e s a w h i t e t r a s h l i f e

Sök