GTA-serien

Generalen Fritids-designer
20 april 2007 · 293 Inlägg

Hallå! Finns det några GTA-fanatiker i stugan? smile
Själv spelar jag för tillfället GTA San Andreas men väntar (och längtar) tills GTA IV kommer. Ska bli skitkul! big_smile

Hursomhelst, nån mer som lirar GTA?
Skulle vara kul å veta hur många vi är på detta forum och om ni hittat/upptäckt några underliga saker i spelet.
De brukar ju gömma lite olika saker i spelet, t ex. liksäckar, hemliga ingångar till olika ställen m.m...

Har själv funnit liksäckarna, hål ner till "blå helvetet" m.m.
Finns ju ganska mycke roligt att undersöka i GTA-spelen så...

Nån som hittat nåt skumt/knäppt?

"We can't sit on our arses and say the world owes us a living because we've paid our dues. Me; I think if I fluff a note I'm robbing the kids. You're gonna pour it all on until you drop, so even if they hate you they can still say 'At least they tried'."
Spelis
20 april 2007 · 1 926 Inlägg

hmm jag brukar lira San Andreas ibland när jag har tråkigt.. Fast vad jag kommer på har jag inte hittat något underligt..

eriksson87
20 april 2007 · 590 Inlägg

Lirar gärna GTA SA! skitkul spel. men tror inte jag heller hittat någe spec som inte alla redan vet om=)

Mr.TDI ´76
20 april 2007 · 82 Inlägg

Mm jag e GTA-fanatiker, har köpt alla original GTA spelen till PC.

Längtar grymt mycket till IVan ska släppas.

Men jag har inte hittat något "eget" fynd på spelen utan bara dom man läst, fast San Andreas är ju rätt kul att bara glida omkring i!

bmx
20 april 2007 · 7 100 Inlägg

ja spelar GTA san andreas,skit skojj de ju big_smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
MrSpeed
20 april 2007 · 242 Inlägg

Har oxå spelat San andreas mycket, numera cruisar jag bara runt lite när jag känner för det smile
Kommer ihåg att jag spenderade ganska mycket tid för typ ett tag sen för att hitta olika gömda saker, finns bland annat en skylt på Gant Bridge, där det står typ, there isn't any easter eggs up here. I los santos, vid motorvägen finns det oxå en skylt som ska syfta till true crime streets of LA. Finns ganska många "easter eggs" i san andreas, alltid roligt å hitta olika saker tycker jag big_smile

Ford Focus (2012)
beda
20 april 2007 · 236 Inlägg

Spenderade lite tid för ett tag sen med att hitta Bigfoot i SA..läste på nätet att han ska finnas på en kulle/berg men kunde inte hitta nått..nån som har? Har däremot hittat "spökbilen" och "självmordsgubben" som dränker sig i vattnet. Hehe.

Hee-Maan
20 april 2007 · 3 113 Inlägg

jag har spelat alla GTA spelen.. smile och ja.. det är kul big_smile

Semper Fi
dusty Living in the fastlane
20 april 2007 · 2 616 Inlägg

jag spelade en del gta förr gta1, 2,london, 3liberty city sen dog de ut.

Merclone Leg. Spådam
20 april 2007 · 816 Inlägg

Har alla spel i serien till playstation, minus "London" (nån som säljer? tongue ), köpte t.o.m ett PSP bara för att komplettera samlingen så långt det går. Men hur är det med GTA IV, kommer inte det bara släppas på PS3? I så fall blir det ett dyrt spel om man ska ha konsollen med...

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.
FL3JM Inga konstigheter
20 april 2007 · 2 064 Inlägg
Sir_x
20 april 2007 · 945 Inlägg

beda skrev:
Spenderade lite tid för ett tag sen med att hitta Bigfoot i SA..läste på nätet att han ska finnas på en kulle/berg men kunde inte hitta nått..nån som har? Har däremot hittat "spökbilen" och "självmordsgubben" som dränker sig i vattnet. Hehe.

Jag trodde Bigfoot bara var en myt? Skulle va kul med någon som kunde bekräfta dess vara eller ikke vara.

Volvo S40 "1.8i 2000 mil." (1997)
BMW635_Robban
20 april 2007 · 1 277 Inlägg

Har spelat alla spelen från början...
Men nu blir det lite väl mycket att göra i spelen.
Träna på gym och sånt där är lite överdrivet kanske, men för de som har tid måste ju älska den virtuella världen.....
Själv har jag inte den tiden längre, då jag har två barn nu...så jag har inte varvat San Andreas ännu...

Var är de liksäckarna med hål i blå helvetet??

Senast redigerat av BMW635_Robban (20 april 2007)

MrSpeed
20 april 2007 · 242 Inlägg

Sir_x skrev:

beda skrev:
Spenderade lite tid för ett tag sen med att hitta Bigfoot i SA..läste på nätet att han ska finnas på en kulle/berg men kunde inte hitta nått..nån som har? Har däremot hittat "spökbilen" och "självmordsgubben" som dränker sig i vattnet. Hehe.

Jag trodde Bigfoot bara var en myt? Skulle va kul med någon som kunde bekräfta dess vara eller ikke vara.

Bigfoot ska finnas i terrängen runt San Fierro, har sett bilder och en liten videosnutt kan ju iofs vara fake hmm Man får väl försöka hitta honom själv tongue

Ford Focus (2012)
EpsiloN Trägnagare
20 april 2007 · 185 Inlägg

Vad var det om självmordsgubben, var hittar man honom osv... ? tongue Verkar lite småkul

All show and no go!
Aerodynamik ...
20 april 2007 · 7 120 Inlägg

Jag är GTA fantast! big_smile

Har GTA 1,2,3,Vice City och nu San Andreas. Och SA är lätt roligast!

Men vad är det ni snackar om? Big foot, själv mords gubbar? VART DÅ?

Edit: Sökte lite på youtube m.m. och det finns ju massor som hittat bigfoot. Men många säger att det bara är en mod..hm...??

Sen har jag sett att det finns en spök-stad. haha. Någon som vet något mer om det?
http://www.youtube.com/watch?v=-gUrsr22 … mp;search=

Senast redigerat av Aerodynamik (20 april 2007)

hanomag
20 april 2007 · 410 Inlägg

klart att monstertrucken finns i gta san andreas ! om någon vill pröva nått skit kul så gå in på www.sa-mp.com och ladda ner multiplayer modden till den ! det äger så fett!

Copyright @ Rybbs Production
Aerodynamik ...
20 april 2007 · 7 120 Inlägg

hanomag skrev:
klart att monstertrucken finns i gta san andreas ! om någon vill pröva nått skit kul så gå in på www.sa-mp.com och ladda ner multiplayer modden till den ! det äger så fett!

Vem har sagt att det inte finns en monstertruck?

aja, akn någon typ lägga upp kartor där självmords mannen och bigfoot finns? big_smile

Tompa_Vax Skogs Arbetare
20 april 2007 · 413 Inlägg

Spjutski skrev:

Aerodynamik skrev:
Edit: Sökte lite på youtube m.m. och det finns ju massor som hittat bigfoot. Men många säger att det bara är en mod..hm...??

Precis, vad jag vet finns bara Bigfott tillgänglig om man installerar "bigfoot-moden" i PC-versionen.

I övrigt anser jag nog att GTA SA är det bästa spelet genom tiderna. Väntar med spänning på 4an, även om det innebär att jag måste köpa en PS3a bara på grund av det spelet, men men. Nästa Gran Turismo lär ju bli bra också. De två spelen så har man ju typ det man behöver.

Hoppas verkligen att de utvecklar spelen i spelet ännu mer i 4an. Älskar och bara driva omkring och fördriva tid i spelet, finns så jäkla mycket sköj att göra. Låt spelet övergå i en "Gangster-simulator" tycker jag, det är ju dit man är påväg.

/Micke

Finns den typ inte ibörjan, vid stadiumet på parkeringen, men man måste vinna där inne då tror jag

Go For It!!
Tompa_Vax Skogs Arbetare
20 april 2007 · 413 Inlägg

beda skrev:
Spenderade lite tid för ett tag sen med att hitta Bigfoot i SA..läste på nätet att han ska finnas på en kulle/berg men kunde inte hitta nått..nån som har? Har däremot hittat "spökbilen" och "självmordsgubben" som dränker sig i vattnet. Hehe.

Vart hittade du dom då??

Go For It!!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang