2750
Sök

GTA-serien

Fritids-designer
293 Inlägg
19 maj 2007
Trådstartare
MrC skrev:
Whiteangel skrev:
ska man inte flyga igenom en röd rund ring högt upp i himmlen och sedan hoppa ner och göra ett uppdrag inne i dammen?
kanske minns fel ;-)

Det kändes bekant,har för mig att det var lite klurigt att komma upp till ringen och även att få syn på den!
Jag hade alltid för lite fart sen kom jag på att dyka ner först för att sedan få bra fart upp!

de e bättre å vända innan ni möter de andra planet. e lättare då smile

"We can't sit on our arses and say the world owes us a living because we've paid our dues. Me; I think if I fluff a note I'm robbing the kids. You're gonna pour it all on until you drop, so even if they hate you they can still say 'At least they tried'."

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
19 maj 2007
nya  gta  kräver mkt bra graffekort m.m  min dator kmr no inte klara de sad(sad:

7 120 Inlägg
19 maj 2007
christofer_k skrev:
nya  gta  kräver mkt bra graffekort m.m  min dator kmr no inte klara de sad(sad:

Men man kör ju GTA på konsoll ju! tongue

7 100 Inlägg
19 maj 2007
Racso skrev:
bmx skrev:
hehe har lagt in lite nya bilar ja med som tex ford fiesta,volvo 850,saab 900,en gammal toyota corolla,camaro ss,skyline och lite mer big_smile

Fan jag får inte mina bilar att fungera :S Så fort jag har lagt in en ny bil (ersatt den med en gammal) så försvinner den bilen :S Fattar inget ..

vet du va du gör då.då kollar du vilken bil den ersätter,och så tar du den bilen och slänger in i nåt garage och sen sparar du spelet.sen lägger du in den du vill ha,och sen så startar du spelet som vanligt,går in i garaget och vips så står den där:),och sen när du har tagit den och åker lite så kommer alla andra och köra runt i en sån bil du lagt in.

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

7 120 Inlägg
19 maj 2007
Man kan väl bara lägga in moddar på PC?

Eller kan jag det till mitt XBOX GTA SA? cool

Fritids-designer
293 Inlägg
7 augusti 2007
Trådstartare
Aerodynamik skrev:
Man kan väl bara lägga in moddar på PC?

Eller kan jag det till mitt XBOX GTA SA? cool

nepp, tror inte det iaf hmm

"We can't sit on our arses and say the world owes us a living because we've paid our dues. Me; I think if I fluff a note I'm robbing the kids. You're gonna pour it all on until you drop, so even if they hate you they can still say 'At least they tried'."

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
8 augusti 2007
Finns ju annars fusk att ta sig till för dom som vill ha Bigfoot

C H E V R O L E T <3

Sök