turbo performance club dekal till min 240

TurboThim
24 april 2007 · 37 Inlägg

jag har skickat efter en turbo performance club dekal till fram rutan till min volvo 240. men jag fick nån ful jävel i 2 delar. ska det vara så?? är det så när man skickar efter till andra volvo bilar? den ser inte alls ut som dom jag har sett på 850,940 mf.

Volvo 854 T-5R T-Gul -1995
Volvo 850 T-5R "T-Gul" (1995)
mjukismagnus
24 april 2007 · 470 Inlägg

Så var min med......

Jag är inte bara snygg, jag är singel också!
TurboThim
24 april 2007 · 37 Inlägg

ska det vara så????

Volvo 854 T-5R T-Gul -1995
Volvo 850 T-5R "T-Gul" (1995)
nilbri ST
24 april 2007 · 121 Inlägg

Finns hur många företag som helst som gör streamers efter dina egna önskemål. Jag hittade själv på min och beställde den. Blev bra tycker jag.

90 på 50-väg
http://bubblare.se/movie/ronny_och_ragge4/
Så vaknade jag - så var den dan förstörd
Skaune
24 april 2007 ·

Varför inte gå in på TPC forumet o fråga dom som vet?

Christian S
24 april 2007 · 4 815 Inlägg

TurboThim skrev:
jag har skickat efter en turbo performance club dekal till fram rutan till min volvo 240. men jag fick nån ful jävel i 2 delar. ska det vara så?? är det så när man skickar efter till andra volvo bilar? den ser inte alls ut som dom jag har sett på 850,940 mf.

Dom är i 2 delar när man köper dom sen ska man klippa isär den delen som det står "Turbo Club" så du får 3 delar och sen passa ihop dom olika delarna när du monterar den wink

Det är bara den silver gråa & kromade som kommer som den ska vara.

Jag har monterat ett antal såna dekaler så jag vet hur man monterar dom wink

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.
142R
24 april 2007 · 300 Inlägg

Christian S skrev:

TurboThim skrev:
jag har skickat efter en turbo performance club dekal till fram rutan till min volvo 240. men jag fick nån ful jävel i 2 delar. ska det vara så?? är det så när man skickar efter till andra volvo bilar? den ser inte alls ut som dom jag har sett på 850,940 mf.

Dom är i 2 delar när man köper dom sen ska man klippa isär den delen som det står "Turbo Club" så du får 3 delar och sen passa ihop dom olika delarna när du monterar den wink

Det är bara den silver gråa & kromade som kommer som den ska vara.

Jag har monterat ett antal såna dekaler så jag vet hur man monterar dom wink

Tänkte precis säga de att om du köper den som är gul grå så får du klippa isär i greja själv.. medans den grå å kromade kommer i en remsa..

Toyota Supra "Vänsterstyrd Singel Mk18" (1995)
Volkswagen Passat TDI "NrOne" (2001)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang