Solarplexius är det något att ha?

Ronis
25 april 2007 · 93 Inlägg

Tja!

Som rubriken lyder, är det något att ha eller är det skit, Blir det snyggt med det på. När jag går in på deras hemsida så ser skivorna bruna ut blir det så i bilen också eller?

Ni som vet kan väl svara,

// Fredrik (tänkte att det var smidigt att man kunde ta ut dem när man ville.)

chrille_ Servicerådgivare
25 april 2007 · 715 Inlägg

Ronis skrev:
Tja!

Som rubriken lyder, är det något att ha eller är det skit, Blir det snyggt med det på. När jag går in på deras hemsida så ser skivorna bruna ut blir det så i bilen också eller?

Ni som vet kan väl svara,

// Fredrik (tänkte att det var smidigt att man kunde ta ut dem när man ville.)

hallå jag har solar plexus i min och är nöjd med de.. (syns på mina senast inlagda bilder... dom som är överst..) 

tycker precis som du att de kan va smidigt att ta ut dom när man vill

//chrille_

My Toyota is Fantastic www.garaget.org/chrille_
Audi A4 1.8T "Prosport S-line" (2008)
kvarten
25 april 2007 · 36 Inlägg

Har haft det på min gamla passat och kan väl säga det att sämsta skit jag har haft , dålig passform och ett rent helvete att sätta i .
Sen att färgen blir helt olik en "proffs tonad" ruta gör ju inte saken bättre.
Näää fyyyy aldrig mer la 3000:- på att få mina rutor tonade på min nya passat och kan säga att det e värt varenda krona och lite till bara min åsikt och det va ju den du ville ha.

Hepp Hepp
chrille_ Servicerådgivare
25 april 2007 · 715 Inlägg

kvarten skrev:
Har haft det på min gamla passat och kan väl säga det att sämsta skit jag har haft , dålig passform och ett rent helvete att sätta i .
Sen att färgen blir helt olik en "proffs tonad" ruta gör ju inte saken bättre.
Näää fyyyy aldrig mer la 3000:- på att få mina rutor tonade på min nya passat och kan säga att det e värt varenda krona och lite till bara min åsikt och det va ju den du ville ha.

passformen för mig var perfekt... så de kan inte jag hålla med på ..
men på mina två små sidorutor var den dålig .. men jag ringde o sa de så kolla han så sa han att de kanske hade blivit fel, så han skicka två nya utan nårra som helst problem

//chrille_

My Toyota is Fantastic www.garaget.org/chrille_
Audi A4 1.8T "Prosport S-line" (2008)
kvarten
25 april 2007 · 36 Inlägg

chrille_ skrev:

kvarten skrev:
Har haft det på min gamla passat och kan väl säga det att sämsta skit jag har haft , dålig passform och ett rent helvete att sätta i .
Sen att färgen blir helt olik en "proffs tonad" ruta gör ju inte saken bättre.
Näää fyyyy aldrig mer la 3000:- på att få mina rutor tonade på min nya passat och kan säga att det e värt varenda krona och lite till bara min åsikt och det va ju den du ville ha.

passformen för mig var perfekt... så de kan inte jag hålla med på ..
men på mina två små sidorutor var den dålig .. men jag ringde o sa de så kolla han så sa han att de kanske hade blivit fel, så han skicka två nya utan nårra som helst problem

//chrille_

Ja nu hadde ju jag en kombi så kanske va det problemet ifrån bil till bil va vet jag?? kul att det funkade för dig och din bil grattis men som sagt jag har bara dåliga erfarenheter tyvärr.
Det enda positiva var att jag fick skicka tillbaks dem utan något knorr med pengarna tebax, enda plusset från mig.

Hepp Hepp
Stripz Voodoo
25 april 2007 · 1 444 Inlägg

på våran audi blir fe frost mellan så de är ju inteså  bra bättre å tona dom på firma men vill man kunna ta bort toningen så är de bäst att köpa sånna

http://maxboom.fi Finsk Bilstereo forum
Volkswagen Jetta Ls "Bettzy" (1981)
Audi 100 avant "Slammed" (1993)
frosth__ Team Kränghäng
25 april 2007 · 657 Inlägg

Med risk att låta lite negativ..

SOLAPLEXIUS är de sämsta jag sett.. dock bara grundat på min bil.. så bra ut på håll.. LÅNGT håll..

Team Frosth
Car Custom & Tuning | carcustomtuning.se
frosth__ Team Kränghäng
25 april 2007 · 657 Inlägg

"rutorna" typ hängde ner så om man tittade nära så såg man typ en cm glipa mellan rutan och toningen.. sen tycker jag den ser mkt billigare ut än riktig toning..

Team Frosth
Car Custom & Tuning | carcustomtuning.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang