Idiot från blocket

Sir_Ed
2 maj 2007 · 304 Inlägg

eXXoritas skrev:
va de utlänning lr? tongue

Du fastnar på det där med utlänningar. Har du komplex eller? wink

Själv sålde min gamla Civicen-91 och skrev i annonsen att ”rost finns”. Så kom en kille och helt överraskande pekar med fingret och säger: ”Men det är ju rost!”. lol

I have my own race...
high_speed
2 maj 2007 · 64 Inlägg

Sir_Ed skrev:

eXXoritas skrev:
va de utlänning lr? tongue

Du fastnar på det där med utlänningar. Har du komplex eller? wink

Själv sålde min gamla Civicen-91 och skrev i annonsen att ”rost finns”. Så kom en kille och helt överraskande pekar med fingret och säger: ”Men det är ju rost!”. lol

hahahhahah ^^ han kanske trodde du hade glömt bort de ;D

det gör sällan ont att falla - men det är värre då du tar i backen
Saab 900 (1996)
high_speed
2 maj 2007 · 64 Inlägg

som sagt finns det många idioter.
Men klassikern är ju när köparen vill att man ska "hålla" bilen ( eller något annat) åt dom.
Varför i hela helvete skulle jag tacka nej till en massa köpare bara för att han/hon vill ha den, jag vill ju ha så mycket jag begärt för den, sen skiter väl jag i vem som köper den.

Men det jag tyckte faktiskt lite synd om killen som ville ha den villaoljatank som vi skänkte bort. Han bodde i Fränsta ( typ 10 mil inåt landet) och ringde och bad oss "hålla" tanken, men det kunde vi ju inte göra, det hade ringt intresserade hela morgonen och vi ville ju bara få den från tomten. Så han slängde på släpvagnen och dundrade iväg dom knappa 10 milen mot Timrå. Han ringde säkert femtifjorton ggr under vägen för att kolla att den var kvar. Han måste haft ett desperat behov efter en villaoljatank. tongue
Som kuriosa kan jag säga att historien sluatde lyckligt och han fick med sej tanken hem. tongue
Men våran telefon fortsatte ringa under hela den dagen...

det gör sällan ont att falla - men det är värre då du tar i backen
Saab 900 (1996)
anderzohn bilbytarkung
2 maj 2007 · 196 Inlägg

jo d finns många nötter som inte har nåt liv å sitter å skriver på annonser..har fått ett antal mail när ja har haft annonser

sponsor:
RUDSKOGA BIL&DÄCKSERVICE AB
Mercedes E220D AMG "Anderzohn" (2014)
eXXoritas
2 maj 2007 ·

ja men dom prutar ju som tongue

sCaz
2 maj 2007 · 15 Inlägg

Jag var med om samma sak när jag var sugen på en M5'a förut. Har kvar mailet smile
Bilen var en E34 M5'a av årsmodell 1995'a som importerades 2004.

Min enkla fråga var: "Då detta är import -04. Finns det dokumentation från tiden i tyskland(?) ?"

Det jag fick till svar var: "04 du kan inte mycket om bilar du inte.  dumhuvud."

Jag köpte inte bilen smile

Toyota Supra MKIV TT "Gin no shiri" (1993)
pUs Ûbersturmstekare
2 maj 2007 · 534 Inlägg

Jevla.. bandit!

Sharky
2 maj 2007 · 10 287 Inlägg

För att bli av med saker så brukar jag ibland sälja saker på blocket där jag höjer priset dag efter dag. Exempelvis så sålde jag av en Kirby dammsugare där jag satte priset till 2000 kr om   dom hämtade den samma dag som annonsen, 2200 nästa dag, 2400 nästa dag fram till "fredag" då jag skrev att jag åker till soptippen och slår sönder skiten.

Kräver dock att man sätter lågt utgångspris men ibland är det värt det för att slippa alla som vill pruta och som inte kan bestämma sig.

Göran

Dammsugaren? Gick efter ett par timmar....

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI
Figgy
2 maj 2007 · 157 Inlägg

Det är ju inte heller bara annonsörerna som är utsatta. Var itne så länge sedan det stod i tidningen om att ett par killar i stockholm sålda datorer & lite prylar. När köparna kom till dem snodde de pengarna och drog. Så men är väldigt utsatt som köpare med ^^

BMW 735i (1996)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang