Tona rutorna golf mk4

Slavisa
7 maj 2007 · 6 Inlägg

tjena, undrar bara vad de kostar att tona rutorna på en Golf Gti 99  5 dörrars, tona bakrutan och dem nedre dörrarna.. helt svart.. pris någon? bor nära gislaved vart kan man tona då? någon som kan de närmaste?

Merclone Leg. Spådam
8 maj 2007 · 816 Inlägg

Hade ju varit lättare om du ringt en firma. Deras priser ligger i närheten av varandra allt som oftast. Oavsett var i Sverige de finnns.

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.
Bostrom RS
8 maj 2007 · 886 Inlägg

Skulle gissa på allt mellan 2500-4000 för 5 rutor.

Focus RS
mois_
8 maj 2007 · 49 Inlägg

kollade för skojs skull för någon vecka sen med city solfilm i bromma, dom skulle ha 2500:- för o tona en polo 3dörrars, alltså 3 små rutor. o så kunde jag få en valfri dekal på köpet tongue weeyyy

Senast redigerat av mois_ (8 maj 2007)

~wrooooom psssscchhhtttt~
Subaru Impreza WRX "surbarbro" (2002)
Kettunen
8 maj 2007 ·

Coolt hehe big_smile Nee men man får räkna omkring det priset om man inte vet nån som gör det svart smile

Grundstrom Nismo
8 maj 2007 · 758 Inlägg

Seriöst, tona själv och tjäna tusenlappar, biltemas toning kostar 39:- rullen, och de räcker nog med 2 st till din bil, vilket blir ett kalas som går på hela 78kronor!smile

Akka
8 maj 2007 · 1 174 Inlägg

mois_ skrev:
kollade för skojs skull för någon vecka sen med city solfilm i bromma, dom skulle ha 2500:- för o tona en polo 3dörrars, alltså 3 små rutor. o så kunde jag få en valfri dekal på köpet tongue weeyyy

Kollade på typ samma tror ja, (ska tona mina) å då sa dom fan 2800kr för mina jävla opel astra gtc å det är 3 rutor och mindre är polo så fattar fan inte asså!

Senast redigerat av Akka (8 maj 2007)

da_eddah Sjuksköterska, psykiatri
8 maj 2007 · 149 Inlägg

Kanske för att det dyraste ändå inte är materialet utan hur jävligt det är att få dit filmen bra. Dvs, tre små rutor motiverar nödvändigtvis inte ett lägre pris än fem stora om det är vinklat glas och jobbigheter.

En tanke.

"Allt levande föds utan orsak, vidmakthålls av svaghet och dör utav en tillfällighet"
Volkswagen Golf "TDI 105 DSG" (2012)
FanGus AUTOEXPERTEN I NACKA
8 maj 2007 · 77 Inlägg

eller oxå går du in på Tillbilen.se och kollar på solarplexius

fungerar hur bra som helst. blir kolsvart och vibrerar INTE av basen eller något sånt.
Det är jätte lätt att sätta dit. hur smidigt som helst. nackdelen är att man inte kan veva ner någon ruta man har det på.

Akka
8 maj 2007 · 1 174 Inlägg

da_eddah skrev:
Kanske för att det dyraste ändå inte är materialet utan hur jävligt det är att få dit filmen bra. Dvs, tre små rutor motiverar nödvändigtvis inte ett lägre pris än fem stora om det är vinklat glas och jobbigheter.

Sant iof

En tanke.

ascona-tic
8 maj 2007 · 1 496 Inlägg

FanGus skrev:
eller oxå går du in på Tillbilen.se och kollar på solarplexius

fungerar hur bra som helst. blir kolsvart och vibrerar INTE av basen eller något sånt.
Det är jätte lätt att sätta dit. hur smidigt som helst. nackdelen är att man inte kan veva ner någon ruta man har det på.

Mitt råd Skippa solarplexus kör vanlig toning för solarplexus blir det typ spegel effekt dvs skit fult. Mitt sämsta köp sad

Opel Ampera (2012)
Opel Ascona B "CIH Trionic turbo E85" (1977)
FanGus AUTOEXPERTEN I NACKA
8 maj 2007 · 77 Inlägg

ascona-tic skrev:

FanGus skrev:
eller oxå går du in på Tillbilen.se och kollar på solarplexius

fungerar hur bra som helst. blir kolsvart och vibrerar INTE av basen eller något sånt.
Det är jätte lätt att sätta dit. hur smidigt som helst. nackdelen är att man inte kan veva ner någon ruta man har det på.

Mitt råd Skippa solarplexus kör vanlig toning för solarplexus blir det typ spegel effekt dvs skit fult. Mitt sämsta köp sad

ok.. smaken är som baken. jag har solarplexius på min bil. tycker det ser helt ok ut.

loudness
8 maj 2007 · 4 554 Inlägg

när jag ringde runt till min kosta de 3k på de flesta ställena när jag villa ha 5rutor tonade tvs bakdörrarna och bagageluckan, men gjorde de samtidigt som jag bytte framruta på försäkringen så när dom endå höll på så fick jag en lite bättre öveenskomelse

__r0b1n
14 juni 2008 · 726 Inlägg

Akka skrev:

mois_ skrev:
kollade för skojs skull för någon vecka sen med city solfilm i bromma, dom skulle ha 2500:- för o tona en polo 3dörrars, alltså 3 små rutor. o så kunde jag få en valfri dekal på köpet tongue weeyyy

Kollade på typ samma tror ja, (ska tona mina) å då sa dom fan 2800kr för mina jävla opel astra gtc å det är 3 rutor och mindre är polo så fattar fan inte asså!

tänk på att hon är tjej wink då prutas priset automatiskt wink haha

TessGTI Mest i vägen.
14 juni 2008 · 205 Inlägg

Skriver under på det sistnämnda, haha cool

HardcoreHunny Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
14 juni 2008 · 605 Inlägg

Slavisa skrev:
tjena, undrar bara vad de kostar att tona rutorna på en Golf Gti 99  5 dörrars, tona bakrutan och dem nedre dörrarna.. helt svart.. pris någon? bor nära gislaved vart kan man tona då? någon som kan de närmaste?

Om du inte fått bilen tonad ännu så passa på å göra det nu i sommar hos oss på MellbySolfilm!

Kom ner till västkusten å ta tur till sveriges längsta sandstrand under tiden som bilen blir snyggt tonad!
Kanske t.o.m läge för en tur till Helsingborg på lördagskvällen då du endå e i krokarna! tongue

Pris för 5 rutor, till B-stolpen, så mörkt du bara kan tänka dig går loss på 2500:- inklusive moms.

För att se lite kundbilar tirilla in på; http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … p;cat=8800

Eller kontakta oss på;

info@mellbysolfilm.se

Cissi 0737- 60 32 57
Jocke 0737-60 32 69

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!
Mortalis VW-nörd?
14 juni 2008 · 4 332 Inlägg

Fick pris på 2500kr hos Antec, rekommenderades av Mr Cap. Funderar på å göra de.
Här i GBG då, men ett riktpris å gå efter iaf, 2500-3000 bör du nog inte behöva betala mer än..

Edge EVOLUTION GARAGE
15 juni 2008 · 1 837 Inlägg

Betalade 2500:- för min Golf3 för 2 år sedan hos en glasmästare i Uddevalla.
Som så många andra säger är 2500-3500:- ett bra riktpris. wink

Synd att Antec var fullbokad när jag tänkte fått min solfilmad, skall ändå bort en vecka och behöver inte bilen. tongue

//Edge
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang