Någon som har funnit kärleken med hjälp av sin bil?

Markolainen
10 maj 2007 ·

Josse skrev:
Trist, bilar är ju kul smile du får ju lära henne lite om bilar så tycker hon säkert det är kul sen wink

Det har man försökt med redan:P


Har vart tsm med min nuvarande i 1½ år.
Får körkortet om typ 1mån som tidigast... (Fyller 18 om 2veckor:D)
Och har bara haft bilen i ½ år, så det var nog inte den.
Möjligen min fina räjser moppe man hade på den tiden!big_smile

Darkie dARKiE
10 maj 2007 · 5 031 Inlägg

r-ted skrev:
nej nån kärlek har man nog inte fått pga bilen.... men däremot har man ju fått lite sexuella erfarenheter pga en snygg bil smile .

när man var 18-20år så var det ju perfekt , minns när jag var 18år och gled runt i min violetta 318is -94 .. 18" integral a2 fälgar.... lyssnade på rollergirl och blumchen ...
var en jävla massa brudar i åldern 15-18år som fick sig en åktur smile

Åktur på dig eller i/med bilen? Eller kanske en åktur på dig i bilen? wink

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
Malmoe SSS -12
10 maj 2007 · 3 217 Inlägg

Josse skrev:

Fuckface skrev:

Josse skrev:

Trist, bilar är ju kul smile du får ju lära henne lite om bilar så tycker hon säkert det är kul sen wink

Inte så att jag försökt nu i snart 3 år? tongue Hon bara suckar när hon hör ordet bil från mig...

Hehe okej smile då kanske det inte är så lätt wink Tråkigt när den andra inte har bilintresse, bilarna tar ju oftast ganska lång tid att hålla på med och många timmar spenderas ju i garaget eller liknande, blir ju att man inte umgås så mkt då tyvär sen blir de alltid tjat om att bilarna kommer på första plats  tongue

Det är inte så att jag spenderar någon tid i garaget som går ut över henne... Det är mer snack om att jag pratar för mycket om bilar, i hennes närvaro och när jag är med vänner och hon är i närheten...

Och då har jag ändå dragit ner på snacket! tongue

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Josse
10 maj 2007 · 38 Inlägg

Fuckface skrev:
Det är inte så att jag spenderar någon tid i garaget som går ut över henne... Det är mer snack om att jag pratar för mycket om bilar, i hennes närvaro och när jag är med vänner och hon är i närheten...

Och då har jag ändå dragit ner på snacket! tongue

Okej..Det blir ju lätt så att man börjar prata bilar med kompisarna om dom med är bilintresserade. Men sen förstår jag henne med, det är typ som att hon skulle sitta och prata om något du inte är intresserad av i din närhet hela tiden, typ hästar kanske eller något som du inte gillar smile Svårt det där tongue

Kettunen
10 maj 2007 ·

Brudar ( Ta inte illa upp ) Men de flesta brudar som man blir tsm me via att ragga med bil kallas nämligen Plåtluder ! När du säljer av Cadillacen så säljer hon sin ring! Thats it

Josse
10 maj 2007 · 38 Inlägg

Kettunen skrev:
Brudar ( Ta inte illa upp ) Men de flesta brudar som man blir tsm me via att ragga med bil kallas nämligen Plåtluder ! När du säljer av Cadillacen så säljer hon sin ring! Thats it

Bra du skrev dom flesta, alla är inte sånna tongue

eeemmis
10 maj 2007 · 1 Inlägg

Josse skrev:

Kettunen skrev:
Brudar ( Ta inte illa upp ) Men de flesta brudar som man blir tsm me via att ragga med bil kallas nämligen Plåtluder ! När du säljer av Cadillacen så säljer hon sin ring! Thats it

Bra du skrev dom flesta, alla är inte sånna tongue

Håller med Josse! smile

Kettunen
10 maj 2007 ·

Josse skrev:

Kettunen skrev:
Brudar ( Ta inte illa upp ) Men de flesta brudar som man blir tsm me via att ragga med bil kallas nämligen Plåtluder ! När du säljer av Cadillacen så säljer hon sin ring! Thats it

Bra du skrev dom flesta, alla är inte sånna tongue

Hehe jag vet wink
Nää men det finns ju mycket sånt o dom såkallade coola fjortisbrudarna. Åhhh titta allihoppa. Där kommer en skit stylad Volvo 740! Wooow big_smile

KlintA Våga Vägra Volvo!
10 maj 2007 · 326 Inlägg

Kettunen skrev:

Josse skrev:

Kettunen skrev:
Brudar ( Ta inte illa upp ) Men de flesta brudar som man blir tsm me via att ragga med bil kallas nämligen Plåtluder ! När du säljer av Cadillacen så säljer hon sin ring! Thats it

Bra du skrev dom flesta, alla är inte sånna tongue

Hehe jag vet wink
Nää men det finns ju mycket sånt o dom såkallade coola fjortisbrudarna. Åhhh titta allihoppa. Där kommer en skit stylad Volvo 740! Wooow big_smile

Ja wow! 740! Va fan e de för skit eg?

Vad sa du? Har Pappa betalat?
Moser .-ϻΘϨƎЯ
11 maj 2007 · 1 313 Inlägg

Eddie_Rocks skrev:

Kettunen skrev:

Josse skrev:

Bra du skrev dom flesta, alla är inte sånna tongue

Hehe jag vet wink
Nää men det finns ju mycket sånt o dom såkallade coola fjortisbrudarna. Åhhh titta allihoppa. Där kommer en skit stylad Volvo 740! Wooow big_smile

Ja wow! 740! Va fan e de för skit eg?

avnån konstig anledning drar sig brudar just till 740!?! minns när ja nyligen hade tagit körkort å gled omkring å min lagom stukade 740, brudarna va som vilda?  lol nu me golfen, inget alls sad , men åkte omkring me en polares bonnstylade 740 för nåra veckor sen, å gissa, jo brudarna kom direkt yikes

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"
Miklen
11 maj 2007 ·

...men hallå d e ju insidan som räknas.. å vem vet insidan kanske ändras när man byter bil wink

mjukismagnus
11 maj 2007 · 470 Inlägg

Moser skrev:

Eddie_Rocks skrev:

Kettunen skrev:

Hehe jag vet wink
Nää men det finns ju mycket sånt o dom såkallade coola fjortisbrudarna. Åhhh titta allihoppa. Där kommer en skit stylad Volvo 740! Wooow big_smile

Ja wow! 740! Va fan e de för skit eg?

avnån konstig anledning drar sig brudar just till 740!?! minns när ja nyligen hade tagit körkort å gled omkring å min lagom stukade 740, brudarna va som vilda?  lol nu me golfen, inget alls sad , men åkte omkring me en polares bonnstylade 740 för nåra veckor sen, å gissa, jo brudarna kom direkt yikes

Va! har jag aldrig varit med om Brudarna garvar fan åt mej när jag kommer i 740n

Men har man sierran då är det andra puckar....

Fast jag föredrar nog sierran själv Med  wink

Jag är inte bara snygg, jag är singel också!
Berget_
11 maj 2007 · 132 Inlägg

kan ju bara säga att de krävs inte mycket för att brudarna ska falla....bytte från 17" r titan till 18" decorsa o de va som att komma i ferarri!...bilen blev helt plötsligt en riktig blickfånagre istället för en i mängden!...checka gärna min!//berget

Berget_
Volvo V70II (2010)
Chevrolet Impala SportCoupe "luftluft 58an" (1958)
terazzi
11 maj 2007 ·

nåt som jag bara måste säga är att golfägare är lyckligt lottade ^^ wink haha.. iaf här där jag bor.. men dem är ändå inget speciella så, inte här.. finns sjukt snygga golfar..
men kärleken ska man kunna hitta utan en bil,när det kommer till kritan är det som andra sagt insidan som räknas.. och vem vill ha ett plåtluder? nejtack.. sånna kan sätta sig på en buss istället så man slipper se dem ^^

Sjodin_ Good Girl Gone Bad
11 maj 2007 · 607 Inlägg

eeemmis skrev:

Josse skrev:

Kettunen skrev:
Brudar ( Ta inte illa upp ) Men de flesta brudar som man blir tsm me via att ragga med bil kallas nämligen Plåtluder ! När du säljer av Cadillacen så säljer hon sin ring! Thats it

Bra du skrev dom flesta, alla är inte sånna tongue

Håller med Josse! smile

Måste hålla med jag oxå tongue

Mitsubishi Colt GLXi "La Colt II"
Good Girl Gone Bad
response Studerande
11 maj 2007 · 463 Inlägg

Moser skrev:

Eddie_Rocks skrev:

Kettunen skrev:

Hehe jag vet wink
Nää men det finns ju mycket sånt o dom såkallade coola fjortisbrudarna. Åhhh titta allihoppa. Där kommer en skit stylad Volvo 740! Wooow big_smile

Ja wow! 740! Va fan e de för skit eg?

avnån konstig anledning drar sig brudar just till 740!?! minns när ja nyligen hade tagit körkort å gled omkring å min lagom stukade 740, brudarna va som vilda?  lol nu me golfen, inget alls sad , men åkte omkring me en polares bonnstylade 740 för nåra veckor sen, å gissa, jo brudarna kom direkt yikes

Typ samma är det här, fast det är mercedes som är brudmagneten nr 1 yikes alltså inget illa om merca men de som jag snackar om är fan inte fina... typ rosthål, rullat 50k mil osv

Tjejkompis: Alltså fälgar, visst är det dom där grejerna i mitten av hjulen?
Jag: Jaa...
Tjejkompis: Varför ska man ha så stora såna?
AdamOpel DraMinBil.nu
11 maj 2007 · 1 016 Inlägg

det är väll inga problem att få tjejer om man vill. frågan är om man vill ha den typen som är ute efter lite plåt.

Njae. Plåten är endast till för mig smile Flickvänn är bättre att träffa i andra sammanhang.

Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )
Dockan
11 maj 2007 · 733 Inlägg

haha tongue jag blev uppraggad av min senaste kille när han va ute me en av "sina" bilar, de va många som körde den. men iaf, de va en orange cheva van, ca 8-900hk o ett sjuhelvete ljudsystem. de va så ja såg han (hans bil) för första gången. men sen blev de iaf killen ja blev kär i så smile

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.
Volvo Amazon Cab "Betty" (1964)
FreddeK
11 maj 2007 ·

whiper skrev:
haha tongue jag blev uppraggad av min senaste kille när han va ute me en av "sina" bilar, de va många som körde den. men iaf, de va en orange cheva van, ca 8-900hk o ett sjuhelvete ljudsystem. de va så ja såg han (hans bil) för första gången. men sen blev de iaf killen ja blev kär i så smile

Är det helt säkert?? skulle nog vara försiktig om han hade en sådan där pökbuss! hehe

mjukismagnus
11 maj 2007 · 470 Inlägg

Freddeponken skrev:

whiper skrev:
haha tongue jag blev uppraggad av min senaste kille när han va ute me en av "sina" bilar, de va många som körde den. men iaf, de va en orange cheva van, ca 8-900hk o ett sjuhelvete ljudsystem. de va så ja såg han (hans bil) för första gången. men sen blev de iaf killen ja blev kär i så smile

Är det helt säkert?? skulle nog vara försiktig om han hade en sådan där pökbuss! hehe

Det bedrivs Otukt! lol

Jag är inte bara snygg, jag är singel också!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang