Min Alto, den är slö. Varvar man tillräckligt mycket i fyran så kan man få upp den i 140km/h men annars med plattan i mattan i 5ans växel stannar den vid 120km/h. Hörs fräckt och drar knappt bensin så jag är nöjd!
Jobbets "lånebil" Ford Focus 2013 flexfuel med 120hk borde flytta på sig hyfsat men icke! Denne slöe f@n var så trött så min BMW med 102hk kändes som en M5!!!
En gammal, rutten Nissan Serena diesel. Var verkligen en "full-gas-annars-händer-det-ingenting-bil". Va liksom utgröpt/nött en bra bit ner i mattan under gaspedalen haha!
Jag kommer inte ihåg om jag skrivit det tidigare men en Ford Connect med slöaste motorn. Det blir väl ung. som Westergren skrev:"full-gas-annars-händer-det-ingenting-bil".
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Jag kommer inte ihåg om jag skrivit det tidigare men en Ford Connect med slöaste motorn. Det blir väl ung. som Westergren skrev:"full-gas-annars-händer-det-ingenting-bil".
fiat pickis på jobbet...0-100 på runt 3 veckor, min gamla hilux pickis med 31tums däck var ingen raket heller...lite över 25 sekunder upp till 100km/h.
Pappas gamla mb ge (merca jeep) med 33" hjul drevs av en hysterisk 5 cylindrig 300d på 80 hysteriska toppa 90 och där var de stopp ännu bättre blev det med våran gamla cabe briljant efter 1400kg på kroken gjorde de inte bättre låg 3a upp för backarna efter älvdalen ca 30kmh men va kul å vinka åt en hög med saabar å någon ny jänk som stod i backen å koka bra bil, kom alltid fram oavsett väglag Annars är en w123 med 220d och automat inga raketer
Ärligt, de flesta här vet inte ens vad ni snackar om... Min pärla, gör 0 till 100 på cirka 55 sekunder. det är alltså med gasen i bott. Video bifogas som bevis, och det är en 240D med automat, det är det slöaste jag kört, men jag älskar den.
OM NÅGON HAR NÅT SLÖARE, snälla filma 0-100, för det vill jag se
Ärligt, de flesta här vet inte ens vad ni snackar om... Min pärla, gör 0 till 100 på cirka 55 sekunder. det är alltså med gasen i bott. Video bifogas som bevis, och det är en 240D med automat, det är det slöaste jag kört, men jag älskar den.
OM NÅGON HAR NÅT SLÖARE, snälla filma 0-100, för det vill jag se
Vist blir man lugn när man kan släppa all stress å bara njuta hur bråttom man än har så är det ingen ide å stressa man kommer inte fram nå fortare ändå
Jobbets "lånebil" Ford Focus 2013 flexfuel med 120hk borde flytta på sig hyfsat men icke! Denne slöe f@n var så trött så min BMW med 102hk kändes som en M5!!!
haha då har du inte kört en toyota corolla,, vi har en ford ficus ff på jobbet,, å den är MKT piggare än våran toyota,, fy fn så slö