Vilken grill ska man ha inför grill sesången?

FreddeK
17 maj 2007 ·

pUs skrev:
SVa r :

In för GRILL SESONGEN! så mosste d tenka på mss asaker : gassål frmför alt! masa gassål! Kål är för chejer !

schelv klart ock så sallaladen ock så marrinarden fö rchöttet. Pännsla prsis lagom ?

hahaha:lol:loltongue

jonesono Personal- och beteendevetare
17 maj 2007 · 1 082 Inlägg

pUs skrev:
SVa r :

In för GRILL SESONGEN! så mosste d tenka på mss asaker : gassål frmför alt! masa gassål! Kål är för chejer !

schelv klart ock så sallaladen ock så marrinarden fö rchöttet. Pännsla prsis lagom ?

Håller med dig! smile
Hur f-n kan man misslyckas så totalt med en rubrik?! Allvarligt! Särskrivning så jag får pungbrock och sesången... säger inget mer. smile

Litterarum radices amarae, fructus dulces.
Kettunen
17 maj 2007 ·

Kol is the shit! Grill & Brännvin! wink

golfarn_nr1 LicensRörSvetsare
17 maj 2007 · 1 290 Inlägg

Freddeponken skrev:

golfarn_nr1 skrev:
Fan vilket jävla gnäll på elgrillen! Går skitfort o grilla plus att de smakar minst lika gott som "grillat".

öhhh NEJ!
loltongue



Kol is the shit!

Har du ens testat en riktig elgrill?

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...
Saab 9-3 SS "BSR" (2004)
ghost_boy83 CREW
20 maj 2007 · 2 594 Inlägg

vilken e grill ska man köpa??

Fel_xi
20 maj 2007 · 211 Inlägg

För smidigheten : Gasolgrill.
För känslan : Engångs grill från macken (tillsammans men en solstol) wink

Goffen Administratör
20 maj 2007 · 2 974 Inlägg

b0hman skrev:
hela grejen med att grilla är ju att det ska ta tid!!   Kolgrill är det enda som gäller...

Helt rätt man öppnar första ölen samtidigt som man fyller grillen med kol och lite tändvätska.... sen när det är lagom att tända öppnar man andra ölen "så man kan svalka sig när det brinner" när det sen är glöd nog för att börja grilla så  öppnar man 3dje ölen den kan man ha dels för att släcka törsten dels för att sprinkla lite på köttet och ev om det börjar brinna under.... i mitt fall får jag inte dricka några mera öl för jag har troligtvis gått o längtat hela dagen efter grillat så jag är rejält hungrig och det brukar snurra till ordentligt i kupan efter 3 öl på tom mage.... men sen är det bara att sätta sig o äta och njuta !

En kopp av den svarta såsen...
Audi A4 TDI quattro "Smurfen" (2021)
Volkswagen Polo R-Line "Edition 40" (2017)
dusty Living in the fastlane
20 maj 2007 · 2 616 Inlägg

När man gillar och man vill ha det med gott resultat då är det bara att ta fram klotgrillen där man får riktigt fin smak smile Sen när man känner för att grilla på vardagar när man har lite bråttom då slänger jag fram gasolgrillen så går de undan.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang