Kniv i bilen?

alminjo SLK
22 maj 2007 · 610 Inlägg

Tompa_Vax skrev:
Har en pepparspray med lukt och färg plus en större kniv på nätterna, har det efter man man misshandlad av dom där jävla Invandrarna.......

rasist?

Kettunen
22 maj 2007 ·

Rasister & all skit kan suga min ***

Andreashakansson Jag är en av dom, Busen på vägarna
22 maj 2007 · 277 Inlägg

rickylicious skrev:

_IsakssoN_ skrev:

Tompa_Vax skrev:
Har en pepparspray med lukt och färg plus en större kniv på nätterna, har det efter man man misshandlad av dom där jävla Invandrarna.......

Snälla, Håll dina politiska åsikter för dig själv.. är du rädd, gå inte ut då ?

Rasism/nazism har inte ett skit med politik att göra, det är bara idioti på högsta möjliga nivå.

jag tycker detta spårat ut!! men alla får ha sina åsikter..bara man håller dom för sej sj osv..jag har mina årsikter om vissa som jag inte tycker om tex våldtäktsmän,pedofiler och vissa invandrare.

Senast redigerat av Sheriffen_ (22 maj 2007)

"If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white"
Widowmaker
22 maj 2007 · 1 112 Inlägg

vem fan somhelst får tycka illa om vem somhelst! varför skall det alltid huggas om sånthär bara för att det råkar vara färgade inblandade! Om jag hade blivit misshandlad av en norrman eller en columbian så hade jag skanske skrivit massa skit om dem men det gör mig inte automatiskt till rasist för det. Färg spelar ingen somhelst jävla roll.

I enda fallet färgen spelar roll så e det på bilen.

Rött e ju snyggast enligt mig hehe!smile

ursäkta att jag gled ifrån ämnet här lite.

Tänkte kommentera det om knivar men råkade brusa upp lite! sorry!
Jag har säkert två knivar å tre rakblad i min verktygs låda i bakluckan, åker inte ens på semester utan den lådan å jag tror inte att någon skulle klandra en oskyldig verktygs låda som med all rätt innehåller en kniv normalt sett. Knivar e ju som sagt var inte alltid mordvapen, ibland så förkommer det knivarter som tycker om att skära av snören slangar å annat trevligt material. tongue

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
Andreashakansson Jag är en av dom, Busen på vägarna
22 maj 2007 · 277 Inlägg

black_ravenlord skrev:
vem fan somhelst får tycka illa om vem somhelst! varför skall det alltid huggas om sånthär bara för att det råkar vara färgade inblandade! Om jag hade blivit misshandlad av en norrman eller en columbian så hade jag skanske skrivit massa skit om dem men det gör mig inte automatiskt till rasist för det. Färg spelar ingen somhelst jävla roll.

I enda fallet färgen spelar roll så e det på bilen.

Rött e ju snyggast enligt mig hehe!smile

ursäkta att jag gled ifrån ämnet här lite.

Tänkte kommentera det om knivar men råkade brusa upp lite! sorry!
Jag har säkert två knivar å tre rakblad i min verktygs låda i bakluckan, åker inte ens på semester utan den lådan å jag tror inte att någon skulle klandra en oskyldig verktygs låda som med all rätt innehåller en kniv normalt sett. Knivar e ju som sagt var inte alltid mordvapen, ibland så förkommer det knivarter som tycker om att skära av snören slangar å annat trevligt material. tongue

håller med fullständigt i det du skrev..har man en verktygslåda så finns det ofta en kniv med. för att en kniv kan komma till behov i vissa fall. olyckor, jakttillfälle, bilproblem osv

"If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white"
jonTe
22 maj 2007 · 5 710 Inlägg

Svaret på grundfrågan är besvarad och eftersom det dök upp otrevligheter och regelbrott i senare poster väljer jag att låsa här.

MVH Jonas/moderator

MVH Jonas
..............
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang