6234
Sök

Pizzabullar!!!!

1 112 Inlägg
22 maj 2007
Trådstartare
Jag å brossan bakade pizzabullar häromdagen å käkade som fan!!! Det är som kanelbullar fast med pizza saker istället för kanel å socker!
Jag tog med några å bjöd på jobbet å det blev en riktig hit! Då satt jag o en polare i lunchrummet å spånade på andra coola ideer på udda bullar! Då kom vi på att man kunde köra  som så att man steker köttfärs å sen kryddar den med tacomix å sen gör bullar på det! Sagt å gjort så var min polare så jävla sugen på att prova så han åkte hem å ställde sig å bakade halva natten! dagen därpå så kom han in på jobbe å fyllde frysen med taco bullar!
Å det kan jag lova er! ni som inte tror på det men som ändå gillar vanliga tacos!

Det var himmelskt gött å vi tryckte nog i oss 5 var till första kaffe rasten! Så jäkla gött!!

Nu har ni fått mitt sammanhang å nu får gärna prova min ide men nu till frågan!!!!

Har ni därute några fler bra sådana ideer på udda bullar eller annt kul å göra som folk inte e vana vid?!
Ge mig ideer på nya smaker eller nåt?! Detta måste ju utvecklas! Skall nog ta patent på tacobullarna!

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
22 maj 2007
Låter lite som tacopaj går de att dra en jämnförelse där emellan? wink

Tack för tipset de kanske man ska testa smile

1 112 Inlägg
22 maj 2007
Trådstartare
taco paj kan jämnföras med! men det fina me bullarna är att du värmer dem å äter dem som just bullar! ingen tallrik å inga bestik! bara bulle i handen! Perfekt å sälja på stan ju!!!

470 Inlägg
22 maj 2007
köpte pizza bullar från findus det enda dem smaka var typ Oregano och Deg roll

Jag är inte bara snygg, jag är singel också!

Jag är en av dom, Busen på vägarna
277 Inlägg
22 maj 2007
jag gillar dom oxå..gott som bara den big_smile

"If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white"

1 112 Inlägg
23 maj 2007
Trådstartare
men dom blir mycket hetare om man gör dem själv för då slipper man det där med deg smar å sånt!

Modell & modeskribent
280 Inlägg
25 maj 2007
Lät ju jätte gott big_smile Måste jag prova på tror ja smile
Svårare att komma på nya smaker bara..

- I dont need your attitude, I have one of my own -
http://janinanaslund.blogg.se

144 Inlägg
26 maj 2007
mjukismagnus skrev:
köpte pizza bullar från findus det enda dem smaka var typ Oregano och Deg roll

håller med dig.. har också provat findus pizzabullar och dom köper jag aldrig igen..!

7 100 Inlägg
26 maj 2007
morsan brukar göra riktiga pizzabullar,hur goda som helst jue:)

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

hater
656 Inlägg
26 maj 2007
lägg patent på d o massproducera tongue.. make some money

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...

40 Inlägg
26 maj 2007
Det här måste jag prova big_smile men fyllningen.. använde ni nån tomatpure då eller? hur gjorde ni ? smile vanlig bulldeg?

JessieJames

1 112 Inlägg
27 maj 2007
Trådstartare
precis som det står med kanelbullar på mjölpaketet med degen å sen när den är klar så lägger du på precis som en vanlig pizza innan du rullar ihop det! istället för socker å kanel! rekommenderat är typ en vesuvio elle likande! frå inte plats alldeles förmycket!

Sök