11666
Sök

RideTech sportstolar i golf 2?

Lite överallt..
612 Inlägg
23 maj 2007
Trådstartare
Hejsan

Har funderingar på att köpa 2st sportstolar från RideTech och sätta in i min golf 2:a.

Men tänkte höra om någon har köpt stolar därifrån och vet kvaliteten på dem?

Samt, någon som har monterat dom i en golf 2:a, så att dom passar mernar jag?hmm

förutom lite småmodifiering alltså...tongue

Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders.

1 174 Inlägg
23 maj 2007
Snälla vill ej leka moderator lr så men börjar bli trött på frågor om RideTech's jävla stolar finns uppsjö av sånna frågor testa att söka plzzzzzzzz!

793 Inlägg
23 maj 2007
Finns på grunt.se o mycke billigare

Toyota Supra MKIV TT J-Spec HKS-Edition
Toyota Supra MKIV HKS GT2835
BMW 318iS E36

2 123 Inlägg
23 maj 2007
Goli skrev:

Fasen att jag inte visste det tidigare, har hemsidan funnits länge ?
Hade ju snygga gula sportstolar som hade passat klockrent till inredningen min. Men eftersom jag har köpt stolar och dom är monterade så kan ju inte jag skicka tillbaka dom till ridetech : /
Nu vart jag ledsen i ögat :'(

Lite överallt..
612 Inlägg
24 maj 2007
Trådstartare
Akka skrev:
Snälla vill ej leka moderator lr så men börjar bli trött på frågor om RideTech's jävla stolar finns uppsjö av sånna frågor testa att söka plzzzzzzzz!

Joo, men du har inte funderat på att jag har gjort de, men inte hittat någon tråd där folk frågar om de funkar att montera dom i en golf 2:a ?

Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders.

793 Inlägg
24 maj 2007
Fredrik.Gustavsson skrev:
Goli skrev:

Hade ju snygga gula sportstolar som hade passat klockrent till inredningen min. Men eftersom jag har köpt stolar och dom är monterade så kan ju inte jag skicka tillbaka dom till ridetech : /

Ägaren till grunt är kanon, seriös o snart tror ja de skulle lansera lite nya stolar oxo.

Toyota Supra MKIV TT J-Spec HKS-Edition
Toyota Supra MKIV HKS GT2835
BMW 318iS E36

LillNaisarn
24 maj 2007
Fredrik.Gustavsson skrev:
Goli skrev:

sälj dom smile ?

Lite överallt..
612 Inlägg
28 maj 2007
Trådstartare
Finns det verkligen ingen som har provat att motera stolarna i en golf 2:a?

Sök