3654
Sök

1 på miljonen? hell no detta är sverige =)

1 231 Inlägg
25 maj 2007
Team-Adolfsson skrev:
Aerodynamik skrev:
SooLo skrev:
Vilken är den tredje biltillverkaren?

Hoppas du skämtar!?

"Koenigsegg" är det tredje.
( Fan vad krångligt namn mad )

japp det är de tredje och det kommer (kanske) gå i konkurs eftersom dom inte betalat 5 mille till en person som sålde tillbaka bilen till firman dålig stil tycker jag och totalt värdelös bil men den är jävligt snygg iallafall men det är ju enda fördelen med den bilen wink

Ja tyvärr är det mycket konstigheter kring det där företaget. Inge fel på bilen men företaget känns inte bra, var där för ett år sedan och hälsade på med.

Mitt projekt: Evo III

Avstängd
329 Inlägg
25 maj 2007
Koenigsegg,det är nått att skryta med till världen.det är nått som är hyper uppskattat jorden runt.bara dom inte gör bort sig nu med att konka pga Farif.bättre kan dom hoppas jag.om den mannen får dem att gå i konkurs så sänker jag svenska flaggan.enda jag är stolt över nämligen

734 Inlägg
25 maj 2007
SVERIGE.

Det är inte dåligt presterat för lilla Sverige, efter som vi har så mycket stora grejer.
T ex som du nämnde, Bilar, flygplan o inte glöma Svensken som åkte upp i rymden,.
Säger bara en sak Sverige

Avstängd
329 Inlägg
25 maj 2007
RouziMotorsport skrev:
bilstylarn skrev:
nu e du ute o driftar förjävligt

läs länken

http://www.sr.se/cgi-bin/sjuharad/nyhet … kel=660823

Nio av Tio krogar i västsverige fuskar med kassan. Det visar en razzia som bland annat skatteverket deltagit i. Samordningsansvarig på skatteverket för kontroller av restauranger i Västra Götaland, Conny Svensson är besviken över resultatet.

DET GÄLLER INTE BARA VÄST ...kan vi lägga ner diskussionen nu.alla vet hur det är

men ge dig nu för fan, ja alla vet hur det är förrutom du.
Vi har fan inte fått nått gratis, jobbat i över 25 år och varit skattebetalare i dessa år
och har fan jobbat oss uppåt precis som alla andra så cut the bullshitt.

dessutom så fifflar svenskar med skatten liika mycket som utlänningar gör o kom fan inte säg att utlänningar gör det mer än svenskar för då börjar ja lipa asså:P

9 av 10 fuskar.troligen så är det dom svensk ägda som inte fuskat.ser ut som du får lipa fast i själva verket tror jag du är en utlänning och garvat åt det hela

jag årkar inte diskutera detta.fakta är lagt på bordet.mig kan du inte lura gosse.men som sagt nog om politik och allt shit.,tänker snacka bilar på andra trådar innan detta går för långt

tack och adjö

Avstängd
329 Inlägg
25 maj 2007
kolla vad bandidos ledaren heter..MEHTI nånting..ne nu räcker det som sagt

volvoraggare
4 776 Inlägg
25 maj 2007
RouziMotorsport skrev:
bilstylarn skrev:

läs länken

Nio av Tio krogar i västsverige fuskar med kassan. Det visar en razzia som bland annat skatteverket deltagit i. Samordningsansvarig på skatteverket för kontroller av restauranger i Västra Götaland, Conny Svensson är besviken över resultatet.

DET GÄLLER INTE BARA VÄST ...kan vi lägga ner diskussionen nu.alla vet hur det är

Vi har fan inte fått nått gratis, jobbat i över 25 år och varit skattebetalare i dessa år

dessutom så fifflar svenskar med skatten liika mycket som utlänningar gör o kom fan inte säg att utlänningar gör det mer än svenskar för då börjar ja lipa asså:P

bilstylarn är en smygrasist  har jag uppfattat det som det fins många bra utlänningar som det finns dåliga och även bland  infödda svenskar så nå större skillnad är det inte samma skit var man än kommer i från

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Avstängd
329 Inlägg
25 maj 2007
uppfatta inte saker fel hela tiden.jag är halv utlänsk själv.vågar erkänna att många av oss är som dom är.jag är en sanningens man..off

645 Inlägg
25 maj 2007
Saab och Volvo är ju inte svenska längre.. Bara Koenigsegg kvar, fast dem ägs ju typ 40% av norrmännen... :[

Fast jag tänkte på de här senast i veckan, vi är ett ganska bra land. smile

498 Inlägg
25 maj 2007
M1cha skrev:
Saab och Volvo är ju inte svenska längre..

Nä, jag tror ingen i Sverige har missat det.
Det intressanta är att de är svenska märken i grunden. smile

Smålänning
7 887 Inlägg
25 maj 2007
Är inte biltillverkaren Idigo svens längre? Var det för några år sen i alla fall.

Sen får ni inte glömma att vattenfall är jäkligt stort också...

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

482 Inlägg
25 maj 2007
Att det finns ett antal svenska företag som går bra. Visst, cred till det. Men det betyder inte att hela befolkningen mår bra för det. IKEA är om jag inte minns fel, skrivet i schweiz(?).

Någon som nämnde att Sverige inte är först och hjälper med bistånd osv.
Själv tycker jag att Svenska regeringen borde ta tag i sina inrikes problem innan de börjar springa runt och leka världsräddare med bistånd och ditten datten.

- Bromsa är ett tecken på svaghet -

Avstängd
329 Inlägg
25 maj 2007
Slovenian skrev:
Att det finns ett antal svenska företag som går bra. Visst, cred till det. Men det betyder inte att hela befolkningen mår bra för det. IKEA är om jag inte minns fel, skrivet i schweiz(?).

Någon som nämnde att Sverige inte är först och hjälper med bistånd osv.
Själv tycker jag att Svenska regeringen borde ta tag i sina inrikes problem innan de börjar springa runt och leka världsräddare med bistånd och ditten datten.

guld

du har fattat läget

Personal- och beteendevetare
1 082 Inlägg
25 maj 2007
bilstylarn skrev:
RouziMotorsport skrev:
bilstylarn skrev:

läs länken

9 av 10 fuskar.troligen så är det dom svensk ägda som inte fuskat.ser ut som du får lipa fast i själva verket tror jag du är en utlänning och garvat åt det hela

jag årkar inte diskutera detta.fakta är lagt på bordet.mig kan du inte lura gosse.men som sagt nog om politik och allt shit.,tänker snacka bilar på andra trådar innan detta går för långt

tack och adjö

Nu jävlar ger du dig! Är förbannat trött på dina inlägg!
Vad har du för statistik som visar på att det just är de utlandsfödda inom restaurangbranschen som skulle vara dem som fuskar mest? Här drar vi inte alla över en kam nej...
Men som sagt, du har fler än en gång (många ggr) bevisat vilken dålig/låg nivå du ligger på.. väntar bara på kicken.

Litterarum radices amarae, fructus dulces.

455 Inlägg
25 maj 2007
hehe de låter bra de=)

Avstängd
329 Inlägg
25 maj 2007
TROP IT.inget att va rasande över,det är lägsta nivån man kan komma till och du med babe
om man inte längre kan diskutera saker med nypa salt utan vill bara se den andra försvinna har man förlorat anser jag det som.så svag ska man inte bli.men som jag viste så blir det så här.det va inte så jag ville.därför diskuterar jag inte denna sak mera utan vill koncentrera mig på bilarna.det är därför jag är här.adios
Senast redigerat av bilstylarn (25 maj 2007)

Blyfot och motor dödare
388 Inlägg
25 maj 2007
men hallå att ingen har sagt något om jordbruk då! sverige är värdsledande innom tillverkning av jordbruks maskiner/redskap så som väderstad, olby, hill, överum med mer. Traktorer på äldre dagar då men den fanns jädrigt många tillverkare av traktorer på slutet av 1800 talet å fram tills 70-80 talet.
å även skogsbruk men det är ju nästan samma.

Det är alltid lika kul att gasa tills det rasar då får man ju skruva isär å upgraddera.
Jag har alltid rätt förutom när jag har fel.
grattis å lycka te...

8 920 Inlägg
25 maj 2007
RouziMotorsport skrev:
bilstylarn skrev:
uppfatta inte saker fel hela tiden.jag är halv utlänsk själv.vågar erkänna att många av oss är som dom är.jag är en sanningens man..off

sånna som bilstylarn har ingen vett i huvudet.. det är sånna som han som bara har gått 9 år i skolan.. och inte kan så mycket om politik eftersom att dem bor lång ute i bushen...

kom med riktig fakta innan du vågar yttra dig för fan.. det märks att du inte har kunskap om något...

vet du att att en av NASAS högsta topp chefer är från Iran..
skippa skitsnacket för fan...
Det räcker inte att du kommer med massa påstående..kom med riktigt fakta innan du skriver nått här..
ärligt..du skämmer ut dig själv.. dem flesta läkarna och dem med topp jobben i sverige är invandrare. DET ÄR RIKTIG FAKTA..lär dig...

Helt rätt att de flesta läkare är invandrare, men har de gilltiga läkarlegitimationer??
och vad har NASA med Sverige att göra:rolleyes: tillhör inte dom USA....
Fakta: i TV3´s efterlyst har mer än 90% av klienteliet utlänsk härkomst.

Fotograf på Tierp iDag

Blyfot och motor dödare
388 Inlägg
25 maj 2007
nu ska vi nog sluta kasta skit på invandrare, visst det finns en del dåliga det säger ja inte annat
men det finns minst lika många svenskar som är fördjävliga å lever på bidrag dom med.

Det är alltid lika kul att gasa tills det rasar då får man ju skruva isär å upgraddera.
Jag har alltid rätt förutom när jag har fel.
grattis å lycka te...

volvoraggare
4 776 Inlägg
25 maj 2007
_Butcher_ skrev:
nu ska vi nog sluta kasta skit på invandrare, visst det finns en del dåliga det säger ja inte annat
men det finns minst lika många svenskar som är fördjävliga å lever på bidrag dom med.

håller me dig till 100 det ända som skiljer  oss svenskar och invandrarna är bara färgen annars är vi i stort sätt samma skrot och åh korn ingen är bäst eller sämst alla är vi lika värda sen finns det undantag också

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Avstängd
1 266 Inlägg
25 maj 2007
fan var fick ni  luft ifrån hmm

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden

Sök