Jag har funderat på att lacka om min CLK 230 Komp. till typ diamantsvart, från silver som den är nu.
Min pojkvän säger att det är opraktiskt med svarta bilar, att varenda liten repa syns jätteväl osv. "Räcker ju f-n om du åker emot några kvistar eller lutar dig mot bilen". Några åsikter om detta?
Isf tänkte jag även köpa en liten vinge att sätta på bakluckan, en tunn jävel, "amg look a like" tror jag. (har allt annat AMG,fast original då, kjolpaketet, fälgar m.m så tänkte det skulle passa bra, plus att jag inte kan se framför mig att en större vinge skulle se bra ut)
Vidare så vill jag ha svarta baklycktor och gärna tonade framlycktor, men vad säger "reglerna" om detta? Är det lagligt??
Plus att vart fasen får man tag på tonade framlycktor till clk, går det, eller hur kan man ordna det själv på bästa sätt?!
Om man skulle fixa backspeglar med blinkers i, är det lätt att koppla om/i?
Och vad säger ni om en vinge i bakrutan också, och/eller ev. tonade rutor (ej fram och absolut inte kolsvarta, tonat - fast ändå så att man kan se igenom en del, aa ni fattar) . Funkar eller blir det alldeles för "plottrigt"/för mkt??
Och just det, blir mkt det här haha, men vet nån vart man får tag på en sport-ratt med ädelträdetaljer i GRÅTT? Finns inte det? Tycker bara jag ser svarta rattar överallt. Har ädelträ i inredningen, men ratten är förjävla tråkig så tänkte matcha den om det går.
Om ni kan svara på ngt åtminstone, så let´s get started ;P