3330
Sök

alltså jag skäms. . hur orkar man? Bilder bredvid polis

643 Inlägg
26 maj 2007
Trådstartare
satt å småkikade på lite bilar för roligt. och det var en hel del bilar som har gjort samma barnsliga sak.

ställt sina bilar bredvis polisbilar och skrivig en larvig text "man får aldrig vara ifred" "står tryggt här big_smile" osv. är polisen så tuffa ? ja tydligen eftersom många kommentarer om just dom bilderna är typ. . HÄFTIG BILD!!!1 lungt om jag addar dig till favorit? ohh race med polisen hoppas du vann big_smile.

jag blir så trött. om ni nu mot förmodan vill knäppa bilder på polisen så gör det när det är seriöst!!1 åk ut på E4:an och ligg jämsides med polisen och filma och sen smäller ni på och drar dom. då skulle jag iaf jag tycka att det var ganska häftigt. men man kanske ska åka ner på polis station å ställa sig där å knäppa lite bilder så jag blir lika häftig.

643 Inlägg
26 maj 2007
Trådstartare
RouziMotorsport skrev:
Svenss0n skrev:
satt å småkikade på lite bilar för roligt. och det var en hel del bilar som har gjort samma barnsliga sak.

ställt sina bilar bredvis polisbilar och skrivig en larvig text "man får aldrig vara ifred" "står tryggt här big_smile" osv. är polisen så tuffa ? ja tydligen eftersom många kommentarer om just dom bilderna är typ. . HÄFTIG BILD!!!1 lungt om jag addar dig till favorit? ohh race med polisen hoppas du vann big_smile.

jag blir så trött. om ni nu mot förmodan vill knäppa bilder på polisen så gör det när det är seriöst!!1 åk ut på E4:an och ligg jämsides med polisen och filma och sen smäller ni på och drar dom. då skulle jag iaf jag tycka att det var ganska häftigt. men man kanske ska åka ner på polis station å ställa sig där å knäppa lite bilder så jag blir lika häftig.

det är häftigt tills man åker fast. sen e det inte så häftigt längre tongue hehe

jo men om man åker fast så kan man ju åxå knäppa bilder så har mna ju en orsak att ha bilder på polisen bredvid sin egen bil.

9 108 Inlägg
26 maj 2007
Jag har en bild någonstans tagen genom bakrutan på Omegan när jag kör om polisen på motorväg wink Gick väl i 115 knyck kanske big_smile

643 Inlägg
26 maj 2007
Trådstartare
MilleN skrev:
Jag har en bild någonstans tagen genom bakrutan på Omegan när jag kör om polisen på motorväg wink Gick väl i 115 knyck kanske big_smile

skönt att det finns såna som oss som iaf knäpper såna bilder smile

Avstängd
329 Inlägg
26 maj 2007
länka bilderna

Skaune
26 maj 2007
Varför är människor så rädda för att köra om polisen? dom kör oftast just i 100 på motorvägen, o då blir de nån slags lämmeltåg efter dom för ingen vågar köra förbi?

5 198 Inlägg
26 maj 2007
jag kör om,,, även om de ligger 110... eller 90.. till och med blåst om i 150.. fast då va det kö framför dom *l* och kö efter så jag såg dom inte

643 Inlägg
26 maj 2007
Trådstartare
gamlingen skrev:
jag kör om,,, även om de ligger 110... eller 90.. till och med blåst om i 150.. fast då va det kö framför dom *l* och kö efter så jag såg dom inte

bra att ni smällar på!!!1

Avstängd
329 Inlägg
26 maj 2007
länka bilderna

9 108 Inlägg
27 maj 2007
bilstylarn skrev:
länka bilderna

Räckte det inte att säga det en gång? Tänk efter när du skriver hur många gånger ska man behöva säga det? Dina ständiga skitinlägg börjar bli tröttsamma.

Jag letar efter bilden, den ligger på nån bild-cd jag har. Precis formaterat datorn nämligen.

3 113 Inlägg
27 maj 2007
haha.. alltid lika kul att se en bil (som föraren är säkert en sådan svensk och underbar streetracer) parkerad bland typ 4poliser smile bara e så..

Semper Fi

643 Inlägg
27 maj 2007
Trådstartare
cebT skrev:
haha.. alltid lika kul att se en bil (som föraren är säkert en sådan svensk och underbar streetracer) parkerad bland typ 4poliser smile bara e så..

förstår inte det roliga i det? förklara.

3 113 Inlägg
27 maj 2007
nja det bara är så.. smile vet inte direkt varför, det beror mycket på vad det är för bil också..
visst man gör ju inget olagligt (om man inte har nån olaglig detalj på sin bil) och man tänker sig alltid den arga och strickta polisen.

men jag kan lova.. en birkacup-bil som är parkerad bredvid en polis skulle sätt lite små lustigt ut..

Semper Fi

draminbil.nu
1 382 Inlägg
27 maj 2007
Mmm vist är det irriterande..
En annan grej som är riktigt irriterande är folk som alltid stör sig på saker och måste starta massa forums trådar om det istället för att bara undvika dom sidorna.. tongue

Svenss0n skrev:

820 Inlägg
27 maj 2007
ludde__mannen skrev:
En annan grej som är riktigt irriterande är folk som alltid stör sig på saker och måste starta massa forums trådar om det istället för att bara undvika dom sidorna.. tongue

lollollol

291 Inlägg
27 maj 2007
wh0re skrev:
ludde__mannen skrev:

lollollol

Håller med...
Folk får väl ta vilka foton dom vill, tänk om alla skulle starta egna trådar om vilka foton dom hatar.

Miklen
27 maj 2007
Ännu mer jätteirriterande är nån som startar en sån här tråd å inte ens har bilder att lägga upp.. Foton får man ta på vad som helst..nästan iaf..

Avstängd
329 Inlägg
27 maj 2007
MilleN skrev:
bilstylarn skrev:
länka bilderna

Räckte det inte att säga det en gång? Tänk efter när du skriver hur många gånger ska man behöva säga det? Dina ständiga skitinlägg börjar bli tröttsamma.

Jag letar efter bilden, den ligger på nån bild-cd jag har. Precis formaterat datorn nämligen.

TAGGA NER

643 Inlägg
27 maj 2007
Trådstartare
jo ni har nog rätt. får nog åka ner till polisstationen å knäppa lite bilder så jag är lika häftig. . förlåt.

Körv
3 535 Inlägg
27 maj 2007
bilstylarn skrev:
MilleN skrev:
bilstylarn skrev:
länka bilderna

TAGGA NER

Vem är det som ska tagga ner? Man kan faktiskt skriva något värdefullt istället för att bara spotta ut massa skit.

Truckdriving Man

Sök