5390
Sök

alltså jag skäms. . hur orkar man? Bilder bredvid polis

645 Inlägg
27 maj 2007
Ja, jag förstår inte heller att de blir ett tåg efter en polisbil. Oftast skiter dem i om man kör i 120 på en 110 väg. De tar hellre nån jävel sicksackar som ett dumhuvud eller nån som inte håller avståndet ordentligt.

Biltokig
870 Inlägg
27 maj 2007
decib3L skrev:
bilstylarn skrev:
MilleN skrev:

Räckte det inte att säga det en gång? Tänk efter när du skriver hur många gånger ska man behöva säga det? Dina ständiga skitinlägg börjar bli tröttsamma.

Jag letar efter bilden, den ligger på nån bild-cd jag har. Precis formaterat datorn nämligen.

TAGGA NER

Vem är det som ska tagga ner? Man kan faktiskt skriva något värdefullt istället för att bara spotta ut massa skit.

De som vill länka till bilder som du ber om gör det, de som inte vill gör det inte... punkt!

Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.

94 Inlägg
16 juni 2007
en annan lustig grejj är ju att norrbottens snuten gör lite hur dem vill:D
äre 90väg ligger dem bakom sen lägger dem sig framför i 100 o kollar om man hänger på:P

7 Inlägg
16 juni 2007
Axor skrev:
Varför är människor så rädda för att köra om polisen? dom kör oftast just i 100 på motorvägen, o då blir de nån slags lämmeltåg efter dom för ingen vågar köra förbi?

Många har ju något att dölja, och då är det inte värt det.
Jag har kört om en målad polisbil i 95 där det var 90, just för att jag inte gillar lämmeltåget.
Jag hann precis lägga mig framför när blåljus och siren gick igång.
Efter det har jag bara kört om dem en gång tror jag.

Roligast med lämmeltåget är när folk stressar förbi och man tydligt ser när de upptäcker polisbilen.
Oftast typ tio meter bakom dem.

"Vi kommer attt lyssna på kranskommunerna och INTE TILLÅTA BILTULLAR I STOCKHOLM."
.....sa Kristina Axén Olin tills hon blev vald.

Sök