tänkte höra om det är någon här som har något erfarenhet av att koppla in angel eyes?
Köpte nyligen ett par ifrån hova, men det är lösa kablar till själva ringarna. så frågan är om man ska koppla in dessa till parkeringsljuset eller till en extra knapp och sätta i kupen? något som har ett bra förslag?
Jag kopplade mina till parkeringsljuset Du kan kolla i min tråd hur det blev! (en ring lyser inte för att den ska lödas om bara.)
Okej, men hur fick du loss originallyktorna mäki? Ser ut att vara jobbigt att komma åt de skruvarna som sitter under frontspoilern..? eller hur gick du till väga?
Blinkersen på sidan måste bort först. Du ska klicka ur en spärr på blinkersen och sen skjuta ut dom. När du har gjort det ska du lossa på skruvarna ovanpå och sen lossa på en skruv på sidan där blinkersen satt.
Blinkersen på sidan måste bort först. Du ska klicka ur en spärr på blinkersen och sen skjuta ut dom. När du har gjort det ska du lossa på skruvarna ovanpå och sen lossa på en skruv på sidan där blinkersen satt.
Märks det åt vilket håll blinkersen ska ut eller? ingen fara att dra?