Hej! Jag behöver hjälp! Hur får man loss växelspaksknoppen i en peugeot 206:a!? Jag har setat och vridit och dragit i den rackarn länge nu. Är säkert simpelt bara man vet hur man gör
-Någon som har gjort detta ingrepp eller kan ändå? //Sebbe
på min calibra var det samma problem, men till slut tröttnade jag med att dra o slita, så jag drog fram en sax o klippte av den då jag ändå inte skulle ha kvar den knoppen.
på min calibra var det samma problem, men till slut tröttnade jag med att dra o slita, så jag drog fram en sax o klippte av den då jag ändå inte skulle ha kvar den knoppen.
Hehe ja kniv och saxar ligger snart nära till hands men lite tråkigt ändå. Btw ...Hur monteras nya fräcka knoppar man köper hos diverse stylingfirmor?
Hehe ja kniv och saxar ligger snart nära till hands men lite tråkigt ändå. Btw ...Hur monteras nya fräcka knoppar man köper hos diverse stylingfirmor?
jag la den ny knoppen på växelspaken. fanns en skruv som man skulle skruva in tills knoppen satt fast