Världens mest övesrskattade bil?

Arabico
31 maj 2007 · 70 Inlägg

Volvo var det.......

BMW 325i "Beemer" (2005)
response Studerande
31 maj 2007 · 463 Inlägg

BMW:s bilar är mest överskattade! Visst, det är fina bilar men inte sååå jävla bra som alla påstår plus att många tycker att det är dom bästa bilarna utan att ens ha kört en ordentligt.

Tjejkompis: Alltså fälgar, visst är det dom där grejerna i mitten av hjulen?
Jag: Jaa...
Tjejkompis: Varför ska man ha så stora såna?
xorox_88 Smack that ass!!
31 maj 2007 · 2 953 Inlägg

tycker ford är överskattat

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
evilmaster
31 maj 2007 · 385 Inlägg

SAAB och Volvo ägares snack om sina bilar gör dem väldigt överskattade tycker jag.

Skulle fan inte förvåna mig om nån säger att bilarna kan trolla fram kaniner ur hattar och drar 1 liter mjölk per mil heller. Och sen går dom ju aldrig sönder heller, right?
Det verkar minst sagt som om bilarna har LSD i ratten, för så fort man köpt en av de bilarna så blir folkets verklighet helt förvrängd. wink

Det är ju okej att tycka om "sitt märke", men tyvärr så är SAAB/Volvo ägare nog fan de mest trångsynta av alla!

Förlåt om du känner dig påhoppad nu tongue Jag har själv haft en 264 GLE, och jag älskade den över allt annat!

Senast redigerat av evilmaster (31 maj 2007)

Seat Toledo "2.0 GT 16v" (1995)
TheFinnishFlash Avstängd
31 maj 2007 · 1 266 Inlägg

evilmaster skrev:
SAAB och Volvo ägares snack om sina bilar gör dem väldigt överskattade tycker jag.

Skulle fan inte förvåna mig om nån säger att bilarna kan trolla fram kaniner ur hattar och drar 1 liter mjölk per mil heller. Och sen går dom ju aldrig sönder heller, right?
Det verkar minst sagt som om bilarna har LSD i ratten, för så fort man köpt en av de bilarna så blir folkets verklighet helt förvrängd. wink

Det är ju okej att tycka om "sitt märke", men tyvärr så är SAAB/Volvo ägare nog fan de mest trångsynta av alla!

Förlåt om du känner dig påhoppad nu tongue Jag har själv haft en 264 GLE, och jag älskade den över allt annat!

nja en smula överdrift där va ?

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden
evilmaster
31 maj 2007 · 385 Inlägg

TheFinnishFlash skrev:

evilmaster skrev:
SAAB och Volvo ägares snack om sina bilar gör dem väldigt överskattade tycker jag.

Skulle fan inte förvåna mig om nån säger att bilarna kan trolla fram kaniner ur hattar och drar 1 liter mjölk per mil heller. Och sen går dom ju aldrig sönder heller, right?
Det verkar minst sagt som om bilarna har LSD i ratten, för så fort man köpt en av de bilarna så blir folkets verklighet helt förvrängd. wink

Det är ju okej att tycka om "sitt märke", men tyvärr så är SAAB/Volvo ägare nog fan de mest trångsynta av alla!

Förlåt om du känner dig påhoppad nu tongue Jag har själv haft en 264 GLE, och jag älskade den över allt annat!

nja en smula överdrift där va ?

Att överdriva är det bästa sättet för folk att förstå poängen ibland wink

Seat Toledo "2.0 GT 16v" (1995)
-ROSEN-
31 maj 2007 · 237 Inlägg

Många som skriver bmw M3 e36...

Ingen som kan ge en bra förklaring varför??

Nån kan väl skriva upp 10 saker som e kass med den bilen???

Jag tycker personligen att bmw-s M bilar e helt GRYMMA... O tänker köpa en E36 M3 nästa bil ja skaffar...

Världens Häftigaste....De E Jag de...
940R
31 maj 2007 · 1 567 Inlägg

Ferrari

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Kia Sportage GTline "GTline" (2016)
Liman
31 maj 2007 · 81 Inlägg

Mest överskattade bilmärke är nog Ferrari. Hehe, bmw kommer nog inte så långt efter får jag väl också säga tongue Även om jag är supernöjd med min M3 på alla sätt.

Attenator
31 maj 2007 · 404 Inlägg

xorox_88 skrev:
tycker ford är överskattat

Hehe vet inte om jag kan hålla med där, finns väl inte många som tycker en ford är det minsta bra? Men egentligen är de nog överskattadfe hur kassa man än tycker de är... Aldrig ägt sämre bil än min ford, nu menar jag förstås inte några veteranbilar så folk blir irriterade på det utan bruksbilar, sierra scorpio osv...

Senast redigerat av Attenator (31 maj 2007)

BMW 2002 (1972)
Izual
31 maj 2007 · 4 571 Inlägg

-ROSEN- skrev:
Många som skriver bmw M3 e36...

Ingen som kan ge en bra förklaring varför??

Nån kan väl skriva upp 10 saker som e kass med den bilen???

Jag tycker personligen att bmw-s M bilar e helt GRYMMA... O tänker köpa en E36 M3 nästa bil ja skaffar...

Nu var det inte tal om kassa bilar om du ens läst tråden.
Ingen har skrivit att det är en dålig bil.

Denna tråden handlar om ------> ÖVERSKATTADE BILAR

Attenator
31 maj 2007 · 404 Inlägg

Min camaro och likadana bilar är så sjukligt överskattade att det knappt är sant om man tänker på vad de kostar i dagsläget och vad man egentligen får.

BMW 2002 (1972)
Rojpen
31 maj 2007 · 2 230 Inlägg

ja själv tycker ju garanterat M3an å då menar jag dom nyare bilarna. visst dom är ju inte fula heller. men dom är svin dyra och inte tycker jag dom går nå spec bra heller för det priset. sen så är det bara en status bil för inte är det många som köper en M3a för att leka med dom heller som dom är bygda för, utan dom felsta har dom bara för att ha en m3a och kunna skryta om det. Ska man ha en sån bil så ska man då iaf använda bilen det den är bygd för dvs hård körning på banan alt vägen men då blir det ju inte så laglig:P

så M3an är garanteret den mest överskattade bilen.

sen har vi ju volvo bilarna med spec 740 som alla tycker är så grymma och går så jävla bra fast typ alla andra bilar kör ifrån dom iaf. sen är dom inte dom varckraste iaf.

så kan det vara då det inte blev som det skulle
Akka
31 maj 2007 · 1 174 Inlägg

tycker faktiskt att nya volvo är de! okej dom är frina å bra kvalle men är det värt dom dära extra tusenlapparna bara för märket? yikes

Wetterstrand
31 maj 2007 · 75 Inlägg

Att Supra skulle vara överskattad anser jag är rent bullshit!!!

JohanW
31 maj 2007 · 212 Inlägg

Skyline helt klart, verkar som om att bara för att det står Skyline så har man helt plötsligt ha världens grymmaste bil (oavsett modell)

På vilket sätt pratar vi överskattat förrästen, prestanda? image? andra saker?

Mini JCW (2016)
Izual
31 maj 2007 · 4 571 Inlägg

JohanW skrev:
På vilket sätt pratar vi överskattat förrästen, prestanda? image? andra saker?

Jag menar iaf: Prestanda per krona
Samt den "image" man förväntar sig få pga bilen

Stenis Gubbe
31 maj 2007 · 52 Inlägg

EVO IX, BMW M6, Ferrari (dom flesta), Lamborghini Murcielago, McLaren F1, Pagini Zonda...m.m m.m
Om vi tar pengar/prestanda.
Finns klart billigare bilar med roligare prestanda..*
Image är en annan sak, svårt att kombinera med "pang för pengen".

*Fråga: Pratar vi endast 0-100 prestanda eller bana?

Mazda MPS
Music
Rojpen
31 maj 2007 · 2 230 Inlägg

Stenis skrev:
EVO IX, BMW M6, Ferrari (dom flesta), Lamborghini Murcielago, McLaren F1, Pagini Zonda...m.m m.m
Om vi tar pengar/prestanda.
Finns klart billigare bilar med roligare prestanda..*
Image är en annan sak, svårt att kombinera med "pang för pengen".

*Fråga: Pratar vi endast 0-100 prestanda eller bana?

Första frågan är ju varför Mclaren F1 och zondan skulle vara överskattad?

nja altså frågan är ju vilken bil men tycker är mest överskattad, typ en bil som folk tycker är skit häftig men kanske inte är så häftig ändå, är den uppfatningen jag fått.
så igentligen kan du tycka att en Ford fiesta är överskattad tex...

så kan det vara då det inte blev som det skulle
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
31 maj 2007 · 5 753 Inlägg

Rojpen skrev:

Stenis skrev:
EVO IX, BMW M6, Ferrari (dom flesta), Lamborghini Murcielago, McLaren F1, Pagini Zonda...m.m m.m
Om vi tar pengar/prestanda.
Finns klart billigare bilar med roligare prestanda..*
Image är en annan sak, svårt att kombinera med "pang för pengen".

*Fråga: Pratar vi endast 0-100 prestanda eller bana?

Första frågan är ju varför Mclaren F1 och zondan skulle vara överskattad?

nja altså frågan är ju vilken bil men tycker är mest överskattad, typ en bil som folk tycker är skit häftig men kanske inte är så häftig ändå, är den uppfatningen jag fått.
så igentligen kan du tycka att en Ford fiesta är överskattad tex...

vem tycker igentligen att en ford fiesta är häftig?? lol

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang