2206
Sök

Audi R8 | Provkörning | Fotografering

Audi | Nybilar
51 Inlägg
31 maj 2007
Trådstartare
Lägger upp lite bilder på R8an jag provkörde ..dessvärre mörkt och hade inte tillgång till en bra kamera! sad

Fast hon är lika sexig för det!roll

http://www.garaget.org/gallery/archive/9003/17814/9003-92201.jpg

http://www.garaget.org/gallery/archive/9003/17814/9003-95755.jpg

http://www.garaget.org/gallery/archive/9003/17814/9003-95756.jpg

http://www.garaget.org/gallery/archive/9003/17814/9003-95758.jpg
Senast redigerat av tottnass (31 maj 2007)

// Tottnass

vorsprung durch teknik
886 Inlägg
31 maj 2007
RIktigt schysst bil wink du har inga filmer från provkörningen?

Audi | Nybilar
51 Inlägg
31 maj 2007
Trådstartare
laazy skrev:
RIktigt schysst bil wink du har inga filmer från provkörningen?

önskar att jag hade de men tyvärr inte sad

// Tottnass

Avstängd
64 Inlägg
31 maj 2007
Grym R8. Alla borde ha en sån cool

Audi | Nybilar
51 Inlägg
31 maj 2007
Trådstartare
ccx skrev:
Grym R8. Alla borde ha en sån cool

Definitivt! big_smile

De värsta är att skriver man på kontraktet idag så får man bilen, hösten 2009 ..de e rätt mycke ångest över det!hmm

// Tottnass

2 751 Inlägg
7 juni 2007
aah hur va de??? Har provkört en RS4 undrar hur R8 e big_smile

Who Djaa bless no man curse

4 Inlägg
7 juni 2007
Riktigt snygg! Tänk om man hade en sådan? big_smile

Audi | Nybilar
51 Inlägg
8 juni 2007
Trådstartare
n0b0dy_ skrev:

Den va helt sjuk! Jag har kört RS4an några gånger precis som du! Men de går fan inte ens o jämföra! Hon va helt brutal och genomsexig! big_smilebig_smile

// Tottnass

2 751 Inlägg
8 juni 2007
tottnass skrev:
n0b0dy_ skrev:

Den va helt sjuk! Jag har kört RS4an några gånger precis som du! Men de går fan inte ens o jämföra! Hon va helt brutal och genomsexig! big_smilebig_smile

ja ja kan tänka mig, de lär va lite sportbils känsla över de hela.... big_smile

Who Djaa bless no man curse

Audi | Nybilar
51 Inlägg
8 juni 2007
Trådstartare
n0b0dy_ skrev:
tottnass skrev:
n0b0dy_ skrev:

ja ja kan tänka mig, de lär va lite sportbils känsla över de hela.... big_smile

JAA! Precis! jag blev till o med avundsjuk på mig själv o jag ville mest av allt bjuda alla jag känner på en åktur! ALLA borde uppleva R8!big_smile

// Tottnass

terazzi
8 juni 2007
Fan vad snygg den är wink lätt den snyggaste Audin ever smile tätt följd av den nya RS4an..
Hur mycket kostar den?

Körv
3 535 Inlägg
8 juni 2007
Finns inte tillräkligt många vackra ord för hur fin den är. Det är Audi helt enkelt smile TYSK KVALITÉ!!! big_smile

Truckdriving Man

Audi | Nybilar
51 Inlägg
8 juni 2007
Trådstartare
terazzi skrev:
Fan vad snygg den är wink lätt den snyggaste Audin ever smile tätt följd av den nya RS4an..
Hur mycket kostar den?

1 131 000kr...plus extra  för R-tronic lådan...men utan R-tronic 1 059 000kr:O

// Tottnass

289 Inlägg
8 juni 2007
Hur fick du med dej en sådan ögonsten hem för provkörning? smile

Audi | Nybilar
51 Inlägg
8 juni 2007
Trådstartare
Gatzone skrev:
Hur fick du med dej en sådan ögonsten hem för provkörning? smile

Jag la upp miljonen på bordet o sa ge mig nyckeln:Dbig_smile...HA ne inte troligt !smile

God vän som har tillgång till den typen av bilar kan vi väl säga då?smile

// Tottnass

289 Inlägg
8 juni 2007
Om jag tar med mig min gamla "sletna" S60R, fixar du en provkörning åt mig med? smile Jag är sugen på en sådan eller nya RS4:an, nackdelen med r8:an är den otroligt långa väntetiden sad

Audi | Nybilar
51 Inlägg
8 juni 2007
Trådstartare
Gatzone skrev:
Om jag tar med mig min gamla "sletna" S60R, fixar du en provkörning åt mig med? smile Jag är sugen på en sådan eller nya RS4:an, nackdelen med r8:an är den otroligt långa väntetiden sad

jag skulle nog rekomendera dig RS4an...R8an e svårkörd på de sättet att den e så låg! Går inte o köra på många ställen roll

// Tottnass

289 Inlägg
8 juni 2007
tottnass skrev:
Gatzone skrev:

jag skulle nog rekomendera dig RS4an...R8an e svårkörd på de sättet att den e så låg! Går inte o köra på många ställen roll

Speciellt inte ute på landsbygden med andra ord! men blir det Rs4:an så kommer det bli trimning till den så småningom och det kommer att kosta skjortan det tongue (A)

Audi | Nybilar
51 Inlägg
8 juni 2007
Trådstartare
Gatzone skrev:
tottnass skrev:
Gatzone skrev:

Speciellt inte ute på landsbygden med andra ord! men blir det Rs4:an så kommer det bli trimning till den så småningom och det kommer att kosta skjortan det tongue (A)

Precis!

Ja men RS4an är förjävla fin! Dock ja dyrt o pilla motorn!

// Tottnass

289 Inlägg
8 juni 2007
Ja det är ju det, och man kommer ju inte nöja sig med vanliga motorn utan turbo, utan här så kommer jag förmodligen sätta in turbo isf, och det kommer ju att kosta en hel del tongue Ska höra mej för, har oxå hört rykten av volvoåterförsäljare att S60 är på g i en ny r line version som säljaren kallade det, får se vad det blir för någon nyhet? tongue får tag i nya volvobilar väldigt billigt, så blir nog att man kanske satsar på en sådan ist, har dock inte bestömt mig utan håller ögon å öronen öppna! smile Du vet ingen som har en RS4:a som finns för provkörning? någon handlare eller så?

Sök