3059
Sök

Audi R8 | Provkörning | Fotografering

Audi | Nybilar
51 Inlägg
8 juni 2007
Trådstartare
Gatzone skrev:
Ja det är ju det, och man kommer ju inte nöja sig med vanliga motorn utan turbo, utan här så kommer jag förmodligen sätta in turbo isf, och det kommer ju att kosta en hel del tongue Ska höra mej för, har oxå hört rykten av volvoåterförsäljare att S60 är på g i en ny r line version som säljaren kallade det, får se vad det blir för någon nyhet? tongue får tag i nya volvobilar väldigt billigt, så blir nog att man kanske satsar på en sådan ist, har dock inte bestömt mig utan håller ögon å öronen öppna! smile Du vet ingen som har en RS4:a som finns för provkörning? någon handlare eller så?

De låter ju trevligt och ett härligt alternativ men de e som du säger det kostar!...Klart du ska åka en RS4...titta åt det hållet istället för volvo nu! wink

Asså stockholmsomårdet brukar de ju finnas nån kanske! Men annars så plockar dem ju hem en om du verkligen är intresserad av o köra en och om dem bedömmer dig som en köpare?smile

// Tottnass

289 Inlägg
8 juni 2007
Jo, men då är det lättare att kolla i göteborgsområdet eftersom jag bor betydligt närmare där än Sthlm. Ja det är såpass att dom har möjlighet och plocka hem ett provex, även om den måste transporteras över halva sverige? smile

Du volvo är riktigt fina bilar tongue R:en den går så underbart skönt för att vara en volvo, och så gött den låter tongue vi kan byta en provkörning utav en värstinaudi så kan du få prova denna harven tongue

Miklen
8 juni 2007
..ratten va riktigt ful iaf smile men vem bryr sig wink

Audi | Nybilar
51 Inlägg
8 juni 2007
Trådstartare
Gatzone skrev:
Jo, men då är det lättare att kolla i göteborgsområdet eftersom jag bor betydligt närmare där än Sthlm. Ja det är såpass att dom har möjlighet och plocka hem ett provex, även om den måste transporteras över halva sverige? smile

Du volvo är riktigt fina bilar tongue R:en den går så underbart skönt för att vara en volvo, och så gött den låter tongue vi kan byta en provkörning utav en värstinaudi så kan du få prova denna harven tongue

göteborg lär ju ha nån? smile

Vet att volvo har bra bilar! Tyckte bara att du skulle ha en RS4 med tanke på åatt du har en R nu wink?

// Tottnass

Sök