Ok, inte mer alltså. Konstigt att Svenska bilar är så poppis, när det inte har ngt "kul" att erbjuda hugade kunder. Tror mkt väl att en c70 med 400 häst skulle sälja bra, eller en 9-5:a med sexa å nå biturbotjoffsan... Jag menar, MB klämmer ju ur 350 häst ur en sexa med kompressor.. En "vanlig" bil med lite pulver skadar ju aldrig.
Därför de finns "hustrimmare". Te x Hirsch till SAAB. Om jag inte minns fel kan man få ett paket från dom som ger 350 hk+ på en AERO.
Ja, jo.. Men nu var det orginal fabriksnya bilar direkt från fabrik jag menade. Går ju att trimma vilken bil somhelst.. Var väl mest menat för att jag behöver lite kött på benen imorgon när jag skall attackera Saab/Volvo freaken på jobbet..
Nya Mustangen Shelby GT 500 har 500 kusar,och den senaste Shelby GT 500 KR(tillverkas i bara 1000 ex) har 540 kusar,rör nog på sig hyfsat. Den första av dom två kan du "knata"in och beställa när som helst.
Fan, ta C-kort... En begagnad SCANIA 143 på 500 kusar kostar mindre än en bil med samma effekt, sen håller dom 200 000 mil också Minst!
Det är ju inte bara effekten som räknas... två olika bilar med lika effekt kan vara olika pigga, även om dom väger lika mycket.
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Ok, inte mer alltså. Konstigt att Svenska bilar är så poppis, när det inte har ngt "kul" att erbjuda hugade kunder. Tror mkt väl att en c70 med 400 häst skulle sälja bra, eller en 9-5:a med sexa å nå biturbotjoffsan... Jag menar, MB klämmer ju ur 350 häst ur en sexa med kompressor.. En "vanlig" bil med lite pulver skadar ju aldrig.
Därför de finns "hustrimmare". Te x Hirsch till SAAB. Om jag inte minns fel kan man få ett paket från dom som ger 350 hk+ på en AERO.
Ja, jo.. Men nu var det orginal fabriksnya bilar direkt från fabrik jag menade. Går ju att trimma vilken bil somhelst.. Var väl mest menat för att jag behöver lite kött på benen imorgon när jag skall attackera Saab/Volvo freaken på jobbet..
Hirsch är "Fabriks-trimpaket" för saab dvs. gå in till din saab handlare och säg att du vill ha en 9-5 aero med största Hirsch-trimmet så får du det... med alla vanliga garantier från saab givetvis. Lite som AMG och merca...
Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.
Dodge viper, nya BMW M5= 507hk, sen nyare mercan, mclaren, ferrari, nån porsche? Audi vette fan om dom har såpass men någon modell ligger väl inte långt ifrån?