2833
Sök

Civil poliser

70 Inlägg
6 juni 2007
Poon skrev:
Här i norrort(sthlm) har vi en m-blå cheva van, BMW E39 å så självklart en massa volvo och saab. Men chevan och bmwn är ju rätt otippade civilbilar...
+ några civila mc....

Den där "E39 an" måste jag ha missat, var har du sett den??!

Kettunen
6 juni 2007
Massa saab & volvo & 1 Audi A4 har jag sätt i lerum

bäst
319 Inlägg
6 juni 2007
jag har hört ryktes vägen att polisen i veberöd i skåne ska ha en nissan micra årsmodel typ 88? i falkenberg försäker dom göma sig bakom mycket volvo,saab och vw

Drifttekniker
224 Inlägg
6 juni 2007
Frågan är om jag hade stannat om en micra eller ngn utav många andra "skitbilar" som räknats upp här hade försökt stoppa mig smile

study
772 Inlägg
6 juni 2007
hade en micra försökt stanna mig så hade jag nog tvekat. kan jag säga. jag skulle inte veva ner rutan och stannat motorn förän han hade visat leget.

14 Inlägg
6 juni 2007
silvrig opel vectra kombi i Eskilstuna.

304 Inlägg
6 juni 2007
Jag vet inte riktigt om det här var en civil-polis men...
Det såg ut som nån stor Mercedes skåpbil, Mörkblå, tonade rutor, Snygga blåa lampor som blinkade wink

Den hade stoppad en ful gammal bil, Föraren såg inte så snäll ut heller och stog där med händerna på taket.

Örebroare i exil
970 Inlägg
6 juni 2007
Senaste generationens Ford Focus flexifuel. Identiska allihop, silvermetallic och plåtfälgar med navkapslar. Rullar 9 stycken i Örebroregionen.

Hej FRA!

1 002 Inlägg
6 juni 2007
sett en 95 kombi i karlstad.. sen finns de betydligt fler. brukar kolla efter extra antenner ja tongue de är de på en del tongue

"Det är slut med bilen den dagen då det kostar mer att parkera den än att köra med den"

Svärmorsdrömmen
68 Inlägg
28 juli 2007
Jag såg två uniformerade civilpoliser häromdagen som hade en röd Ford Fiesta, dom hade stoppat en blå/vit V70 stylad med alufälgar och nån slags blå spoiler fram på taket...
Senast redigerat av Jimmen (28 juli 2007)

JimboSlusk

Sök