4296
Sök

Färdigbyggda bilar

Knegare
302 Inlägg
2 juni 2007
Trådstartare
Ni som köper färdig-byggda bilar och lägger ut dom här, känns det inte fel när ni får komentarer som fint bygge osv..?

Poon
Love the sound...

300 Inlägg
2 juni 2007
håller med... kan inte kännas rätt om man tar cred för nåt man inte ens pillat med sj..

med lem
1 925 Inlägg
2 juni 2007
så skulle nog jag känna iaf hmm

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

Knegare
302 Inlägg
2 juni 2007
Trådstartare
Jag stör mig på en person här på garaget, hon har köpt min polares förra bil och får mkt cred för hur fint bygge hon har åstakommit osv och hon har bara bytt bakljus på den, det är allt hon gjort.

Poon
Love the sound...

Avstängd
658 Inlägg
2 juni 2007
Sen finns det sånna som mig som inte bryr sig å skiter i vilket om man får kommentarer..vem fan bryr sig uppmärksamhet kan man få på annat håll....ja e här för att kolla runt inte för att få kommentarer.

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!

300 Inlägg
2 juni 2007
jo sant men hur hade du kännt dig om du byggt en bil å sen sålt den å ser att ägaren efter dig lägger ut den på garaget å få en massa cred fär nåt hon/han inte ens gjort.. känns fel liksom..

Avstängd
658 Inlägg
2 juni 2007
142R skrev:
jo sant men hur hade du kännt dig om du byggt en bil å sen sålt den å ser att ägaren efter dig lägger ut den på garaget å få en massa cred fär nåt hon/han inte ens gjort.. känns fel liksom..

Inte direkt...JAG vet ju vem som byggt bilen...det räcker för mig.

Clean EG Squad President
Det Har Inte Ni !!

Avstängd
658 Inlägg
2 juni 2007
Och personligen så imponerar inte bilar som e "byggda" på mig, kom med en gallardo lr Carrera GT så blir ja impad

Clean EG Squad President
Det Har Inte Ni !!

2 123 Inlägg
2 juni 2007
KOOLSVILLE skrev:
Och personligen så imponerar inte bilar som e "byggda" på mig, kom med en gallardo lr Carrera GT så blir ja impad

Med andra ord tänder du mera på dyra bilar som kostar mkt pengar än på bilar ägaren lagt ner mkt tid på och ofta mkt pengar för ägaren själv.

Avstängd
658 Inlägg
2 juni 2007
Fredrik.Gustavsson skrev:
KOOLSVILLE skrev:

Med andra ord tänder du mera på dyra bilar som kostar mkt pengar än på bilar ägaren lagt ner mkt tid på och ofta mkt pengar för ägaren själv.

Ja jag tänder inte på en massa stora plast vingar lr groteska spoilers...riktiga bilar är what its all about..min åsikt.cool

Clean EG Squad President
Det Har Inte Ni !!

689 Inlägg
2 juni 2007
Säljer man sin bil får man väl räkna på att nästa ägare gör som den vill med bilen och kanske lägger upp den på internet...

311 Inlägg
2 juni 2007
Håller helt med, mkt folk som köper "färdiga" bilar och tar creeds för det, men men. smile

Kristian Glad
Honda CRX ED9 '90
Mugen - DC Sport - VIS Racing - Blox - Buddy Club - WedsSport - 5Zigen - Recaro - GUSS

Avstängd
658 Inlägg
2 juni 2007
Gladen skrev:
Håller helt med, mkt folk som köper "färdiga" bilar och tar creeds för det, men men. smile

Tycker dom e ganska smarta.....själv skulle ja aldrig köpa en bil för 100 tusen å sen lägga 70 tusen till på den för att sen när man vill sälja den ,så får man 90 för den.

Clean EG Squad President
Det Har Inte Ni !!

1 231 Inlägg
2 juni 2007
KOOLSVILLE skrev:
Gladen skrev:

Tycker dom e ganska smarta.....själv skulle ja aldrig köpa en bil för 100 tusen å sen lägga 70 tusen till på den för att sen när man vill sälja den ,så får man 90 för den.

Håller med dig lite där faktiskt. Givetvis är det roligare när man byggt något själv. Men alla har inte tid, pengar, intresse, kunskap att "bygga" en egen bil. Då ser jag inget fel i att köpa en färdig.

Mitt projekt: Evo III

4 571 Inlägg
2 juni 2007
Ser inget fel att köpa "färdig byggda" bilar så länge man inte tar cred för själva bygget.

Klart folk skall få tycka att man har en fin bil även om man köpt den i det skicket.

Avstängd
658 Inlägg
2 juni 2007
verkligen inget fel i det.

Clean EG Squad President
Det Har Inte Ni !!

Knegare
302 Inlägg
2 juni 2007
Trådstartare
Nej, jag håller me om att det INTE är något fel me att köpa färdiga bilar så länge man inte tar cred för något man inte gjort!

Poon
Love the sound...

300 Inlägg
2 juni 2007
de flesta säger ju inte att dom köpte bilen i de skick.. de är lite störande..

Knegare
302 Inlägg
2 juni 2007
Trådstartare
142R skrev:
de flesta säger ju inte att dom köpte bilen i de skick.. de är lite störande..

Exakt! Det är lite det jag menar...

Poon
Love the sound...

Sök