3601
Sök

SLUTA REPA våra bilar

SSS -12
3 217 Inlägg
3 juni 2007
Obs. Nu är jag inte den explosiva personligheten som rent impulsivt går och repar någon annans bil bara sådär, med tanke på att jag vet vilket värde en bil kan ha till en person!

Dra inga förhastade slutsatser, mitt inlägg tidigare vart ironiskt och bör ej tas på fullt allvar!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

437 Inlägg
3 juni 2007
Trådstartare
Speddy_Gonzales skrev:
Fuckface skrev:
Kan ju vara så illa att man tjallat någons brud... Då hade jag inte varit sen på att dra upp något vasst och repa, för att sätta en lapp i rutan med brudens mobilnummer samt meddelandet: Tack för en härlig natt, nu är du också smittad! Visst fan river det wink

HAHAHAHAHA fy fan det där var lite för hårt att ta i

Dom som repar en annans bil har för det mesta ingen bil själv, för äger man själv bil så fattar man att hur jävla hårt de känns eller va säger ni grabbar?

Theres only one way and thats my way,dont like it then take the highway. Just Kidding

Troligen galen...
567 Inlägg
3 juni 2007
Fuckface skrev:
Kan ju vara så illa att man tjallat någons brud... Då hade jag inte varit sen på att dra upp något vasst och repa, för att sätta en lapp i rutan med brudens mobilnummer samt meddelandet: Tack för en härlig natt, nu är du också smittad! Visst fan river det wink

Brudar är en sak, men de är knappast värda att repa en bil för. Om hon nu var så korkad att hon gjort nåt med bilens ägare så var hon ändå inget att ha. Men att vandalisera bilar...? Nej usch...wink

7 100 Inlägg
3 juni 2007
vi fick våran gamla mazda upprepad efter sidan!!hadde ja fått tag på den/dom som gjorde de hadde ja skrapat deras ansikte mot asfalten och sen fråga hur de känns tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

SSS -12
3 217 Inlägg
3 juni 2007
Mebb skrev:
Brudar är en sak, men de är knappast värda att repa en bil för. Om hon nu var så korkad att hon gjort nåt med bilens ägare så var hon ändå inget att ha. Men att vandalisera bilar...? Nej usch...wink

Jag har redan satt ett (obs!)-inlägg där jag talar om att jag inte skulle kunna göra det personligen! Sen får detta tolkas efter varje persons värderingar...

Visst fan hade bruden blivit skickad åt helvete hon med, är det inte nog så sjukt för henne att få sitt mobilnummer uppskrivet på en lapp som sätts på en vandaliserad bil där man förklarar att man ligger inne med klamydia?

Det kallas hämnd, jag sitter på många sådana tankar som jag aldrig har för avsikt att spela ut, funderar bara på reaktionerna och vad som hade varit värst! tongue

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

SSS -12
3 217 Inlägg
3 juni 2007
bmx skrev:
vi fick våran gamla mazda upprepad efter sidan!!hadde ja fått tag på den/dom som gjorde de hadde ja skrapat deras ansikte mot asfalten och sen fråga hur de känns tongue

Med tanke på att en bil har känsel på det viset så låter det som en vettig lösning... Vad hade sedan en återställning av skadan på hans ansikte kostat? Mer än din lackskada iallafall...

Men visst, tanken var god!

437 Inlägg
3 juni 2007
Trådstartare
bmx skrev:

Hör av dig då så kan jag ut min ilska på dom också big_smile big_smile big_smile

OBS: Jag skojar bara för den som inte förstod de
Senast redigerat av Speddy_Gonzales (3 juni 2007)

Theres only one way and thats my way,dont like it then take the highway. Just Kidding

Biltokig
870 Inlägg
3 juni 2007
loudness skrev:
jag hade blivit glad.. självrisken är ju inte så farlig i förhållande till va en ny lack kostar.. och ny lack är precis vad jag behöver:P

Du får parkera bilen och sen stanna där tills några stöddiga typer passerar så muckar lite och lämna bilen där så ska du se att den är bra repig när du kommer tillbaka... wink
OBS! ha med dig ett par kompisar så ni är fler än dom så de ger sig på din bil i efterhand istället för att bonka ner dig på plats big_smile

(ironiskt tips)

Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.

NissanMotorsport
3 juni 2007
hehe, ja sov lite länge idag, gick absolut inte att väcka mig, och vi hade främmande,
så ropar farsan ganska högt "Hampus har repat din bil !!" (brorsans unge) och jag hoppa upp! haha.. men de visade sig vara ett skämt, bara för jag skulle kliva upp.. haha, blev lite rädd där..

SSS -12
3 217 Inlägg
4 juni 2007
740ForLife skrev:
hehe, ja sov lite länge idag, gick absolut inte att väcka mig, och vi hade främmande,
så ropar farsan ganska högt "Hampus har repat din bil !!" (brorsans unge) och jag hoppa upp! haha.. men de visade sig vara ett skämt, bara för jag skulle kliva upp.. haha, blev lite rädd där..

Haha... Man går igång på olika saker! Hade jag hört att någon hade repat min bil så hade jag somnat om och tänkt på vilken färg den skulle få...

437 Inlägg
4 juni 2007
Trådstartare
Fuckface skrev:
740ForLife skrev:

Haha... Man går igång på olika saker! Hade jag hört att någon hade repat min bil så hade jag somnat om och tänkt på vilken färg den skulle få...

bra gjort där big_smile big_smile, jag hade nog hoppat ur sängen o sprungit ut som faan-

874 Inlägg
4 juni 2007
loudness skrev:
jag hade blivit glad.. självrisken är ju inte så farlig i förhållande till va en ny lack kostar.. och ny lack är precis vad jag behöver:P

Haha, håller med fullständigt befinner mig i samma situation tongue

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

1 171 Inlägg
4 juni 2007
Frågan varför någon gör så, jag har en teori.

De känner sig som offer och är bittra på något sätt. Att göra andra till sina egna offer är ett destruktivt och vanligt sätt att minska sina offerkänslor.

1 675 Inlägg
4 juni 2007
Det är jobbigt som fan, någon hade gjort det på min bil. Men gick bort med autosol.

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!

437 Inlägg
5 juni 2007
Trådstartare
pratade med chipsaway dom tar endast bort repan utan att lackera hela biten, dom ville ha 3000 kr för laga de, sen frågade en lackerare och han sa att jag lackar om hela till dig förr 3000 vilken är bäst klart lackera om hela eller ?

volvoraggare
4 776 Inlägg
5 juni 2007
Speddy_Gonzales skrev:
pratade med chipsaway dom tar endast bort repan utan att lackera hela biten, dom ville ha 3000 kr för laga de, sen frågade en lackerare och han sa att jag lackar om hela till dig förr 3000 vilken är bäst klart lackera om hela eller ?

lacka om hela för 3000 då

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Avstängd
914 Inlägg
5 juni 2007
Speddy_Gonzales skrev:
Jag tycker de är så fegt att repa nåns bil lixsom varför?.
Leker man cool eller är man avundsjuk på bilen, MEST så tror jag att man är avundsjuk.
Tack vare den idioten som repade min bil måste jag betala massa pengar för att få den fixad. SÅ ONÖDIGT.

Va skulle ni göra om ni hade kommit på o sett den personen medans han repar er bil roligt o veta big_smile big_smile big_smile

Det är förmodligen bara avundsjuka, tror jag iaf. Eller så är det helt enkelt ett gäng fullkomliga idioter. Om jag skulle få min bil repad och sedan få reda på vem/vilka det var som gjorde det så vågar jag inte ens tänka på vad jag skulle göra dom tongue hehe

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!

SSS -12
3 217 Inlägg
6 juni 2007
Speddy_Gonzales skrev:

Då är det nog hela plåtbiten (skärm?) som lackeras om, inte hela bilen! tongue

Jag hade nog satsat på bara den lilla repan, kolla bara på min bil... Nästan alla plåtar är i olika nyanser!

- De är jag de.
354 Inlägg
6 juni 2007
Hade jag sett någon repa/skada min bil hade jag:
1. Gett personen maximal skada på minimal tid
2. Tatt alla pengar som finns i personens plånbok (oavsett hur mkt, endast kontanter dock tongue)
3. Frågat ut personen varför i helvete man gör nått såhär dumt.

Fast hade en tjej repat/skadat bilen skulle jag nog bara satt mej i bilen och dratt.

//Mikael
Pojkar vill, KILLAR KAN!!!
http://www.garaget.org/video/9tcl4kh3v0t1

volvoraggare
4 776 Inlägg
6 juni 2007
Killr0y_swe skrev:
Hade jag sett någon repa/skada min bil hade jag:
1. Gett personen maximal skada på minimal tid
2. Tatt alla pengar som finns i personens plånbok (oavsett hur mkt, endast kontanter dock tongue)
3. Frågat ut personen varför i helvete man gör nått såhär dumt.

Fast hade en tjej repat/skadat bilen skulle jag nog bara satt mej i bilen och dratt.

jaha så du ger dig bara på killarna du jag tycker allt en tjej ska ha sig e smäll om hon gör nå så dumt att repa en bil

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Sök