2943
Sök

Basen bråkar ;s

Gashäng
20 Inlägg
5 juni 2007
Trådstartare
Hej , har nyligen köpt en Pioneer 12" på Max 1000W och ett blaupunlt GTA 1350 på 750 W.
nu är det så här att basen ibland uppför sig konstigt, när den låter som den ska låter den aasbraa ! men ibland så spelar den av sig själv t.ex. när man byter låt, när det annars är tyst så hör man att den spelar själv ganska högt, och ibland när man spelar högt så kan den slå jättehårt en gång mittiallt.
vet inte alls vad felet är , kanske för klena kablar men det tror jag inte.
mwh Anton.

Volvo for life !

Kettunen
5 juni 2007
Skulle tippa på Jorden jag. Minus alltså. var har du fäst den? Tat bort lack o skit innan?

Gashäng
20 Inlägg
6 juni 2007
Trådstartare

Kod:
Skulle tippa på Jorden jag. Minus alltså. var har du fäst den? Tat bort lack o skit innan?

jag har jodat i en skruv i förvaringsutrymmet under bakluckan där reservhjulet sitter, men jag har för mig att man inte kan joda fel,för då låter det inte över huvudtaget

Volvo for life !

Biltokig
870 Inlägg
6 juni 2007
Ant0n skrev:

Kod:

jag har jodat i en skruv i förvaringsutrymmet under bakluckan där reservhjulet sitter, men jag har för mig att man inte kan joda fel,för då låter det inte över huvudtaget

Jodå visst kan du jorda fel... om det inte är tillräcklig kontakt ex. för klen kabel osv.

Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.

Sök