7319
Sök

Lacka vinge...

The Queen
200 Inlägg
5 juni 2007
Trådstartare
Hej, ska köpa en GTI-vinge av en kompis till min golf 2:a. Och vingen är svart och golfen är vit, nu är det så att jag måste lacka om den. Så jag undrar vad man ska lacka med alltså om man köper vanlig sprayburk av något slag och ska man ha på något innan man har på själva lacken?

Golf Racing*

Billackerare
737 Inlägg
5 juni 2007
Lämna den till mig istället så fixar jag det. Då blir det riktigt gjort och du slipper krångla med spray burkar.. smile

Corrado VR6R 3.0 Turbo

The Queen
200 Inlägg
7 juni 2007
Trådstartare
Youngblood skrev:
Lämna den till mig istället så fixar jag det. Då blir det riktigt gjort och du slipper krångla med spray burkar.. smile

Jo, det skulle jag kunna göra i och försig, har ju aldrig lackat förut så det är bäst jag  lämnar den till dig. Du bor ju trotts allt i Ludvika, men vad tar du för det då?

Golf Racing*

Billackerare
737 Inlägg
8 juni 2007
Får jag 500:- så ingår även materialet i priset.

Corrado VR6R 3.0 Turbo

The Queen
200 Inlägg
9 juni 2007
Trådstartare
Jo, skulle kunna gå, har du nån bild på någonting som du har lackat så man får se hur det blir? smile 

Golf Racing*

956 Inlägg
9 juni 2007
Du när vi endå pratar lack här..Har Jocke lackat om BMW:n?.Tyckte inte riktigt att det var samma nyans när syrran hade den..Aja ser iaf mkt fränare ut nu än förut

eldus veldus

The Queen
200 Inlägg
13 juni 2007
Trådstartare
Jo, han borde har lackat om den, ser man ju. såg ju den bilen för ett tag sen med din mamma och då såg den nylackad ut.

Golf Racing*

Lackerare
159 Inlägg
13 juni 2007
Använd inte sprayburk, lämna den hellre till en lackerare som tex: youngblood smile

500 kr tyckte jag var väldigt billigt, så ta det ! smile

Mvh

BESÖK LACKFORUM PÅ: http://lackering.forum24.se/

Lackerare
159 Inlägg
13 juni 2007
He he he....youngblood.....jag var inne och kollade dina bilder på golfen...såg att den förra ägarens bild var på den sidan som såg fin ut av bilen smile

Btw.....snygga bilder!

MVH

The Queen
200 Inlägg
15 juni 2007
Trådstartare
Jo, jag funderar starkt på och göra det. Han bor ju på samma ort som jag... så det är inte långt heller smile

Golf Racing*

Lackerare
159 Inlägg
15 juni 2007
Ja för billigare tror jag inte du kan få det för.

Lycka till smile

MVH

The Queen
200 Inlägg
15 juni 2007
Trådstartare
Okej, ja jag underar stark på och lämna till han. Jag vill ju inte riskera själv och lacka, har ju aldrig gjort det. Så man vill ju att det ska vara perfekt co h snyggt smile

Golf Racing*

820 Inlägg
15 juni 2007
Det är billigare än vad det kommer gå på att lacka plastdetaljerna i min bil...
Och då använder jag färg och lack från biltema big_smile

The Queen
200 Inlägg
18 juni 2007
Trådstartare
wh0re skrev:
Det är billigare än vad det kommer gå på att lacka plastdetaljerna i min bil...
Och då använder jag färg och lack från biltema big_smile

Jo, okej... men du har säkert lackat förut så du kan säkert det... men det kanske blir bra om man gör det själv?

Golf Racing*

Sök