Man blir så sne när man ser sånt här!

ironhead volvoraggare
5 juni 2007 · 4 776 Inlägg

Kettunen skrev:

Nattugglan skrev:
Det är deras bilar som dom har köpt sina egna pengar.
Låt dom göra vad dom vill...

Om jag skulle vilja lacka min bil i rosa och repa den.
Skulle du komma fram och säga till mig att du blir förbannad och att jag inte får göra som jag vill med MIN bil?..


Sen har croner troligen köpt bilen i det skicket för han gillar såna bilar och dom flesta av hans bilar har antingen var sönderkörda eller rätt sunkiga

Det är rätt, Dom gör exakt som dom vill .  Men vad jag menar att det är så jävla synd att göra så eftersom sånna bilar tillverkas inte mera!!

var ner till skåne och hämta ett djävla vrak med en polare som jag har. han som sålde bilen hade en gto och den såg ju för djävligt ut asså värsta raggarskick man kan tänka sig. man börja ju undra om han var riktigt frisk

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Sjodin_ Good Girl Gone Bad
5 juni 2007 · 607 Inlägg

ironhead skrev:

Kettunen skrev:

Nattugglan skrev:
Det är deras bilar som dom har köpt sina egna pengar.
Låt dom göra vad dom vill...

Om jag skulle vilja lacka min bil i rosa och repa den.
Skulle du komma fram och säga till mig att du blir förbannad och att jag inte får göra som jag vill med MIN bil?..


Sen har croner troligen köpt bilen i det skicket för han gillar såna bilar och dom flesta av hans bilar har antingen var sönderkörda eller rätt sunkiga

Det är rätt, Dom gör exakt som dom vill .  Men vad jag menar att det är så jävla synd att göra så eftersom sånna bilar tillverkas inte mera!!

var ner till skåne och hämta ett djävla vrak med en polare som jag har. han som sålde bilen hade en gto och den såg ju för djävligt ut asså värsta raggarskick man kan tänka sig. man börja ju undra om han var riktigt frisk

Nae, usch alltså, En gto också. Stackars bil!

Mitsubishi Colt GLXi "La Colt II"
Good Girl Gone Bad
Sjodin_ Good Girl Gone Bad
5 juni 2007 · 607 Inlägg

Kettunen skrev:

Sjodin_ skrev:
Tycker såntdär är synd, sett fler jänkare bara idag som sett väldigt risiga ut, Tycker det är synd att dominte får mer kärlek än så. Men det är ju som sagt upp till ägaren. Men synd äre!

Joo det är det tyvär. Men går inte göra så mycket mer åt saken.
Det var ingen illa GTO du hade dö wink Respekt!

Kul att du tycker det smile Tyvärr äre inte riktigt min, hmm

Mitsubishi Colt GLXi "La Colt II"
Good Girl Gone Bad
Honken_ Klyphuggare
6 juni 2007 · 328 Inlägg

Det är väl bara bra att dom rensar ur lite då blir ju dom som överlevt värda mer

Varför ska man åka i lera och sörja när man kan åka på is och ha det glatt
Merclone Leg. Spådam
6 juni 2007 · 816 Inlägg

Honken_ skrev:
Det är väl bara bra att dom rensar ur lite då blir ju dom som överlevt värda mer

Kan säga att värdet spelar ytterst liten roll när man håller på med jänkare. Vill man ha en bil bara för att tjäna pengar på dess värde kan man lika gärna hålla sig till tavlor och liknande. Säger inte att jag inte har ett gott öga till trailerqueens, det är för mig ägarens attityd mot bilen som spelar roll. Jag skäms innerligt på varenda cruising där man ser pilsneråk fullpackad med folk (av någon anledning alltid uteslutande män) som kör runt och skriker, spelar Eddie Meduza på högsta volym och slänger ölburkar hejvilt omkring sig. Det enda de åstadkommer är att få en att fundera över att ta bruksbilen och bara kolla på för att inte riskera bilen. De ser dessutom till att ge raggarna/bilentusiasterna det ryktet vi fått idag. Vanligt bland de civila är att tro att jänkebil=fyllesvin. Jag tillåter inte ens mat/dryck i mina bilar. Än mindre att nån släpper sig. Och ärligt, hur kul kan det kännas att hoppa sönder huv och tak, stå och banka med en hammare på all annan plåt. Att man äger bilen spelar inte mig nån som helst roll, det hör till vår gemensamma kultur, och det är knappas så att "gangsta-arkeologer" och "badboy-museiintendenter" ristar in nya tecken i runstenar eller ritar mustach på MonaLisa...

Edit: Trötthetsfel

Senast redigerat av Merclone (6 juni 2007)

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang