du behöver inget slutsteg dom kablarna ser bra ut ja
tänk på att dra högtalarkablar på en sida o strömkablar på andra sidan av bilen. för att minska att det blir störningar. det behöver inte bli det, men det är onödigt att chansa
står inte det i intruktionsboken till stereon? annars så liknar uttaget ett vanligt uttag som tex när du kopplar mellan förstärkare cd på hemmastereon. kommer inte på hur jag ska förklara hur den ser ut. men hoppas det hjälpte lite
En röd och en vit kontakt brukar lågnivåuttaget vara. Samma med lågnivåkabeln. Kabeln kan vara röd och SVART istället. Men då är det bara att sätta röd-röd svart-vit
- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"
Jaja, nu ska vi inte vara såna haha. Men om man kollar på dom kablarna som han har tänkt att köpa så är det en med vit markering, och en med röd markering på Så det är bara att plugga in & hoppas på det bästa
- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"
Hums jag har manualen här nu å det står inget rikdigt namn men det är ju iaf opels sterio å det står så här på första sidan: Opel cd 30 , Opel CD 30 MP3 =/
även om det är en "opel" stereo (om jag inte har fel för mig så är det pioneer som ligger bakom, bara att det står opel) så är det inte alltför gammal stereo så är det nog lågnivåutgång. ut o kolla
Va nere på brl idag dom sa att det inte fanns lågnivå dock så kunnde jag sno från bakrehögtalarna men det skulle typ låta dåligt då så det får vara!
att du inte bara köper en omvanlare ? gjorde så på min kompis s80, för han ville ha sin orginal stereo...låter hur bra som helst ! absolut inga problem
all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !