Årets dummaste fråga tror jag detta är?

JonasPLind
12 juni 2007 · 820 Inlägg

Våtslippapper...

Betyder det att jag ska ha typ en vattenspruta och spruta på innan jag slipar lite eller är det bara något speciellt namn på sandpapper som tål vatten? roll

MilleN
12 juni 2007 · 9 108 Inlägg

hmm, båda stämmer ju faktiskt ganska bra egentligen. Kan inte du beskriva vad det är annars? wink

JonasPLind
12 juni 2007 · 820 Inlägg

MilleN skrev:
hmm, båda stämmer ju faktiskt ganska bra egentligen. Kan inte du beskriva vad det är annars? wink

What? neutral

Blörke
12 juni 2007 · 191 Inlägg

han ville nog ha hjälp om vad det är millen haha..

JonasPLind
12 juni 2007 · 820 Inlägg

Ja neutral Ett svar hade varit tacksamt smile

Är för lat för att testa, orkar inte släpa en jäkla vattensprutare dom 100 metrarna till garaget om den inte ens behövs smile

dj_padde
12 juni 2007 · 1 813 Inlägg

Vad är våtslipa? Frågar man inget får man inget veta. Våtslipa är att blöta föremålet och pappret. Delvis för att unvika slipdamm.

Åk före du så väntar jag på dig där..!
Audi A4 (2006)
JonasPLind
12 juni 2007 · 820 Inlägg

dj_padde skrev:
Vad är våtslipa? Frågar man inget får man inget veta. Våtslipa är att blöta föremålet och pappret. Delvis för att unvika slipdamm.

WOHO! smile
thanks dude. Då går jag ut och försöker slipa ner min bil nu.
Hejdå big_smile

Lindström Envis optimist
12 juni 2007 · 454 Inlägg

Lättast är ju att doppa papperet i en hink vatten med jämna mellanrum medans du slipar.

JonasPLind
12 juni 2007 · 820 Inlägg

Lindström skrev:
Lättast är ju att doppa papperet i en hink vatten med jämna mellanrum medans du slipar.

tack för tipset smile

MilleN
12 juni 2007 · 9 108 Inlägg

haha sorry för missförståndet wink Trodde du hade hört den frågan och ville skriva om den på forumet, så går det när man inte skapar bra rubriker. Tycker inte jag ska behöva tipsa dig om rubriksanvisningarna men nu gör jag det ändå. "Hur använder man våtslippapper?" hade funkat bättre t.ex. Ingen fråga är för dum för att ställas! Bättre att vara på den säkra sidan wink

Låser pga rubrik och du har ju fått bra svar nu också.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang