Hejsan undrar ifall någon vet nån webshop där man kan köpa överdragsklädslar? Är helst ute efter nått rosa-aktigt eller typ leopard eller nått annat skojj
Micro har en serie som heter Pink My Ride... Tänk dig själv hur rosa den är...
Även Jula har rosa, undrar om den inte var rosa och svart...? Dottern blev överförtjust och vi fick kämpa en stund för att få köpa en röd/svart till vår röda probe, hon ville gärna ha en rosa...
Och på Micro sist kom vi inte undan, så på vägen hem styrde sambon en Galaxybuss (grön, en salubil vi har använt en del) med en rosa rattmuff med leopardmönster. Kan ju säga att det väckte viss munterhet i trafikljusen... Men den kostade inte mer än att det var okej för att slippa slåss med sexåringen...
Du får inte ens material till att sy en egen klädsel för de pengar du köper en hel klädsel för på Micro. Troligen får du med mattorna i samma peng. Och då slipper man dessutom åtskilliga timmars arbete.
JAG vet, jag har sytt mycket genom åren... Det tar mer tid än man tror...
Dock är det lite mer orginellt att göra egna... Köper överdrag på micro/biltema, det är ju sånt man gör om man har två barn och en hund väl?
Möjligt att det tar tid jag har inte gett mig på det än Jag sitter och letar efter någon skrot som har en dörrpanel att 'ge' mig så jag kan testa klä om den och lacka all plast och sådär. Tråkigt om jag gör det på en av mina och det ser ut som skit