Hata motorist tråden

red daddy
24 juni 2007 ·

Saknar Bosse, tyckte han var störtskön. Men hade dock inte fått låtit han laga mina bilar... he he he
roll

pz_racing VAG entusiast
24 juni 2007 · 277 Inlägg

ja tacka vet jag trafikmagasinet Christer Glenning ägde cool

Audi 1910-2007 97 år
"det viktigaste är inte vad du lyssnar med utan vad du lyssnar på"
"det är väl inte konstigt att det låter kasst när du lyssnar på musik som inte är musik"
Audi: Four rings to rule them all
twin_cam Smålänning
24 juni 2007 · 7 877 Inlägg

n0b0dy_ skrev:

twin_cam skrev:
Det vore ju trevligt i alla fall om dom kunde ha bilitresserat folk som håller i programmet... Och Joppe Pihlgren var ju ganska hyfsad i Motorjournalen, men inte i Motorist? Undrar varför?

Nej, motorist är ett jäkla lågbudgetprogram, som alla SVT:s nya program. Vi vill ha TopGear, Motorjournalen, FifthGear tillbaka. Mera motor på tv4+ är bättre, och faktiskt riktigt bra numer.
SVT kan inte göra nåt riktigt.

Motorist känns som om det bara ät till för att föra fram miljöpartiets åsikter om bilism.
Slår vad om att Toyota Prius skulle vinna över golt GTI om dom testade dom. Prius är ju mer miljövänlig...

Nej, Jag vill inte betala för Motorist!

Programmet suger ju för bilfantaster. men det är ju informativt för äldre folk som kanske är ute efter en ny bil... Alla kan inte ha råd med Ferraris och Lambos som TopGear visar..  Man kan ju inte bara visa snabba bilar på motorprogram.! eller?

Nej det går ju inte. Men för att leda ett motorprogram så måste man vara intresserad av bilar. Det är inte programledaren på Motorist. Hon bryr sig inte alls.

Had man bett henne att bedöma en Lada niva och en BMW X3, så hade hon antagligen utsett niva till vinnare, för att den kostar mindre... Hon ser inte till att BMW:n är en BMW...

Men men, å andra sidan så är det bra att SVT gör något för oss motorintresserade, även om det är en flopp... Dom skulle kollat lite mer åt motorjournalen, Mera motor hållet så kunde det blivit bra.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Sushikocken Sleeper
24 juni 2007 · 3 084 Inlägg

Fattar inte ens varför man ska betala tv licens längre när man inte ens kan se ett skit utan box sen när man väl har box så visar dem bara skitprogram som motorist på SVT. Motorist är ju jävligt kul låter folk som knappt vet vad en bil är för nått ska recensera bilar. HAHA så töntigt

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
lelleal
24 juni 2007 · 1 150 Inlägg

Blandning mellan barnpogram och äntligen hemma big_smile

Audi Urquattro "Bilsport 12" (1983)
MarcusL #2573
24 juni 2007 · 1 489 Inlägg

Liman skrev:
Va larvigt tongue Jag kör bmw, Händer väl att jag kör fort tongue Men jag kör väl fan för fort oavsett om det är en bmw m3 eller en ferrari tongue Går bilen snabbt, ja då är ju risken stor att man kör för fort tongue Vi bmw förare är ett utsatt släkte tongue

VM i smileys ? wink big_smile

Senast redigerat av MarcusL (24 juni 2007)

• Även den starka måste ta i när han skiter
FreddeK
24 juni 2007 ·

Thorssa skrev:
Man ska inte förvänta sig mycket när det handlar om svt tyvärr! Önskar att man kunde slippa tv-licensen och att de stängde av svt!

Därför jag inte betalar tvlicens

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang