11186
Sök

någon som ha byggt hatthylla innan ?

2 600 Inlägg
13 juni 2007
Trådstartare
hej undra till er alla som ha scorpio eller någon annan som ha gjort om sin hatthylla innan hur gorde ni tips ritningar bilder vad som hels specielt till för scorpio sedan modell då. tack på förhand

gör som jag kör gubba racer=)

2 600 Inlägg
14 juni 2007
Trådstartare
ingen?

820 Inlägg
14 juni 2007
Varför ska du bygga en? Det finns väl? smile

2 600 Inlägg
14 juni 2007
Trådstartare
det är så att jag är lite intresserad och se hur dom ha gjort för jag försökte mig på häromdagen och fixa till lite för när jag satte i minna 6/9 or för ett tagesen så va orginal hålen lite söttre eller längre på grund av lite konstiga orginal högtalare om man kan säga så så det blev inte så snyggt och inte så bra ljud så jag gjorde nya ramar om man säger så men blev inte så redigt snyggt som jag hadde tänkt mig och så sa en varför inte bygga om hela hatthyllan låter jobbigt tyckte jag då men så tänkte jag lite på det så varför inte man kan ju se hur andra ha gjort vad dom tycket va bra me det och så=) ljudet blev bra i alla fall :p

820 Inlägg
14 juni 2007
Jo, orginalhögtalarna är 5*7 i min fårrd smile Så det är väl därför hålen är lite små...
Fast htthylla är jag inge bra på att bygga smile Jag funderar bara på att klä om min i något svart liknande tyg som den har nu... hatar min blå interiör big_smile

2 600 Inlägg
14 juni 2007
Trådstartare
hehe jag kläde om till minna exstra mätare i läder om man kunde kankse klä hatthyllan i sånt me smile

Sök