2206
Sök

Några tjejer här inne?

Gorgilus addictus
4 773 Inlägg
21 september 2006
Volvo_Elin skrev:
Jag vet inte om jag hunnit skriva i denhär tråden men jag håller på mycke med bilar, men helst håller jag på med större bilar,galen i lastbilar alltså big_smile...

Ja se så här ska de se ut big_smile....tjejer som gillar lastbilar...kan de bli bättre big_smile big_smile big_smile

Allt för den där jävla hatten!

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
21 september 2006
Heej tjejer wink

hahaha

Bmw osv..

7 Inlägg
21 september 2006
Yes, här har ni ännu en tjej!

1 489 Inlägg
21 september 2006
UseDubbelTurbo skrev:
Heej tjejer wink

hahaha

Lamt raggningsförsök.. smile

• Även den starka måste ta i när han skiter

7 Inlägg
21 september 2006
terazzi skrev:
Jag säger så här, en tjej som är bilintresserad är bara ett plus i kanten wink
Jag vill ha en flickvän som är bilintresserad wink samma intresse ju,underlättar jue..
sen vet man ju alltid vad man kan köpa till varandra ^^ hhehe

men de kan vara desamma fö tjejer också.. en kille som e bilintresserad är ett plus i kanten.. fö de e sant att de underlättar.. då gnäller inte någon ifall man spenderar myki tid me bilen.. smile

194 Inlägg
22 september 2006
Nu vet vi ju som sagt att det finns en hel del tjejer här på forumet. Trots att killarna verkar ha trott annorlunda smile

Är vi utspridda i hela Sverige, eller finns det en liten klick här, en liten klick där, med bilintresserade tjejer? Och vad gillar ni bäst - att "grovmeka" (typ svetsning, vinkelslip m.m) eller att "finmeka" (typ styla, putsa m.m)?
För att krångla till det lite kan ju nämnas att jag gillar både och, beroende på vilket humör man är på. Om man blir förbannad på den ohängde pojkvännen kan man ju alltid gå ut och banka ut plåtar =p

Ford Mustang
You're an American classic -- fast, strong, and bold. You're not snobby or pretentious, but you have what it takes to give anyone a run for their money.

733 Inlägg
22 september 2006
THEBADGUY skrev:
whiper skrev:
ja e me hära big_smile

måste bara komenter att ja blev redigt sur när en kille på Fordon i skolan sa till mig att byta linje för att tjejer inte nått om bilar... måste ju då även säga tat medans ja håller på me bilarna i skolan håller han på me sin polares moppe ^^

ja jag kan förstå att du blev de..de är 3 tjejer på vår utbildning.....de ska nämnas att de är rekord än så länge... big_smile

vi e 5 tjejer i min klass big_smile en går transport o fyra lack big_smile

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.

733 Inlägg
22 september 2006
Psykdoktorn skrev:
Nu vet vi ju som sagt att det finns en hel del tjejer här på forumet. Trots att killarna verkar ha trott annorlunda smile

Är vi utspridda i hela Sverige, eller finns det en liten klick här, en liten klick där, med bilintresserade tjejer? Och vad gillar ni bäst - att "grovmeka" (typ svetsning, vinkelslip m.m) eller att "finmeka" (typ styla, putsa m.m)?
För att krångla till det lite kan ju nämnas att jag gillar både och, beroende på vilket humör man är på. Om man blir förbannad på den ohängde pojkvännen kan man ju alltid gå ut och banka ut plåtar =p

baka plåt har man gjort ofta wink värsta va när de va killen som sur o bankade plåten som satt PÅ bilen =/

men iaf, Falun då, kommer ju från Gbg, vilket foirtfarande räknas som hemma tongue gör de mesta big_smile grovjobb och finlir big_smile

This Bitch Bites

194 Inlägg
22 september 2006
Apropå inget annat - hur kommer det sig att du hamnade i Falun? Är ju som bekant en bit mellan Göteborg och Falun smile
Jag har också förflyttat mig - från de djupa urskogarna i Småland till de hemska, blåsande vidderna i Östergötland *suck* Men hemma är ju alltid där man har sina rötter...eller där man skapar nya smile

Ford Mustang
You're an American classic -- fast, strong, and bold. You're not snobby or pretentious, but you have what it takes to give anyone a run for their money.

IT-TEKNIKER
11 Inlägg
22 september 2006
ytterligaren som håller på mkt med bilar....  smile

The blond beaty in the black beast

terazzi
22 september 2006
nette skrev:
terazzi skrev:
Jag säger så här, en tjej som är bilintresserad är bara ett plus i kanten wink
Jag vill ha en flickvän som är bilintresserad wink samma intresse ju,underlättar jue..
sen vet man ju alltid vad man kan köpa till varandra ^^ hhehe

men de kan vara desamma fö tjejer också.. en kille som e bilintresserad är ett plus i kanten.. fö de e sant att de underlättar.. då gnäller inte någon ifall man spenderar myki tid me bilen.. smile

Yeah wink like your attitude=)) hehe..
Så vart nånstanns i landet finns du då?

Nissan Micra -98
6 Inlägg
22 september 2006
Jag ä ny....

Borta bra men hemma bäst.

Dragracingbrutta.
33 Inlägg
22 september 2006
Tjena, också tjej. Ska utbilda mig till bilplåtslagare inom en snar framtid, praktik på plåt nu.

Dragracing och Jänk!

1 Inlägg
22 september 2006
yees, är faktiskt tjej, blev nyss medlem :b

Utanlem
895 Inlägg
23 september 2006
jag brukar klä ut mig till tjej ibland o sätta mig på min motorhuv för att folk ska titta på min bil...

397 Inlägg
23 september 2006
airam skrev:
Black Knight skrev:
heLLen_TT skrev:

Hehe smile
vad annars?!?!

Jo, men det är rätt så osexigt med brudar som gillar meka med bilar. Sånna brudar med lort under naglarna försvinner direkt:)  De ska endast köra bilarna tycker jag:)

riktigt fånigt sagt tycker jag..
om du träffa mig på krogen eller nå tror ja inte du
skulle kunna avgöra att ja gillar o meka.. eller?

Bara för att få lägga mig i lite, skulle jag träffa en brud på krogen eller vart som helst
som berättar om sitt 240 projekt och sin mustang hon håller på att renovera å slänga i kompressor i, så skulle iaf jag vara såld..  smile
U go girl!

2 652 Inlägg
23 september 2006
WasteGate skrev:
airam skrev:
Black Knight skrev:

Jo, men det är rätt så osexigt med brudar som gillar meka med bilar. Sånna brudar med lort under naglarna försvinner direkt:)  De ska endast köra bilarna tycker jag:)

riktigt fånigt sagt tycker jag..
om du träffa mig på krogen eller nå tror ja inte du
skulle kunna avgöra att ja gillar o meka.. eller?

Bara för att få lägga mig i lite, skulle jag träffa en brud på krogen eller vart som helst
som berättar om sitt 240 projekt och sin mustang hon håller på att renovera å slänga i kompressor i, så skulle iaf jag vara såld..  smile
U go girl!

hehe ja eller hur . smile

IT-Tekniker
161 Inlägg
23 september 2006
Det är kul med mekande tjejer...  tyvärr är det väldigt ovanligt, men det finns några...

Känner en tjej som hänger lite härinne, hennes bil finns här iaf, som mekar en del...

Mekande tjejer skall uppmuntras !!!!

733 Inlägg
23 september 2006
Psykdoktorn skrev:
Apropå inget annat - hur kommer det sig att du hamnade i Falun? Är ju som bekant en bit mellan Göteborg och Falun smile
Jag har också förflyttat mig - från de djupa urskogarna i Småland till de hemska, blåsande vidderna i Östergötland *suck* Men hemma är ju alltid där man har sina rötter...eller där man skapar nya smile

haha tongue ja de du, ska utbilda mig till motivlackerar, men framförallt lackerade då. och utbildningen finns bara i falun så ja hade inte så mkt val än att flytta upp till falun. så nu bor ja hära helt ensam o övergiven av pojken o hundarna o familjen =/ men men tongue överlever iaf tongue

This Bitch Bites

3 113 Inlägg
23 september 2006
jaa det finns ju en del tjejer trotsallt smile

Semper Fi

Sök