7396
Sök

strulande belysning i V40

hmmmm
1 094 Inlägg
17 juni 2007
Trådstartare
har problemet att all belysning i min v40 dör när jag åker i ett gupp.

belysning funkar fint när jag startar bilen. sen minsta lilla gupp så dör alla lampor. äver på instrumenten.

om det var glapp borde ju alla lampro blinka när man åker i flera gupp men icke. utan när dom dör så är det bara atts tarta om bilen så lyser allt igen.
har gott igeom o kollat efter glapp o liknande men hitatr inget. någon som har någe tips på detta?

volvoraggare
4 776 Inlägg
17 juni 2007
gissa först på glapp men det är det ju inte kan det vara heller så jag vet ej

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

hmmmm
1 094 Inlägg
18 juni 2007
Trådstartare
ingen som har en aning om vad det kan vara för fel?

2 600 Inlägg
18 juni 2007
ha du dimmer i bilen? till instrument belysningen då

gör som jag kör gubba racer=)

hmmmm
1 094 Inlägg
18 juni 2007
Trådstartare
japp jag ahr dimmer och jag har kollat på den o verkar inte som det är felet. det skumma är ju att belysnng i HELA bilen dör när jag åkt i ett gupp. o kan bara fås att lysa igen om jag startar om bilen. det blinkar inte eller någe utan blir helt bäck svart... är skapligt irreterande när man ofta åker hem kl 23-24 på kvällarna ifrån garaget som ligger över 3 mil bort

2 600 Inlägg
18 juni 2007
okej jo det kan jag förstå.  men ha du pratat me volvo och hört vad dom tro det kan vara?

21 761 Inlägg
18 juni 2007
Kolla på www.jagrullar.se . Där finns det olika forumavdelningar, bla för S/V40.

hmmmm
1 094 Inlägg
18 juni 2007
Trådstartare
klimpan:
ja dom sa att jag skulle lämmna in bilen. frågade vad det skulle kosta o dom skulle ha 600 + moms i timmen för o leta reda på problemet. sen ska dom ju ha för alla saker som dom måste byta... pengar som jag hellre lägger på stagean smile så får jag väll dra direkt ström från tändningen eller någe tongue

drönirettab

tackar får ta en titt där
Senast redigerat av Gloremir (18 juni 2007)

volvoraggare
4 776 Inlägg
18 juni 2007
på volvo där jag bor tar dom bara 188 per felsökning

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

2 600 Inlägg
18 juni 2007
okej det va ju rätt dyrt men det finns väll andra firmor som kan sånt dom kankse är billigare smile

Sök