3537
Sök

Voltad bil bilder

140 Inlägg
19 juni 2007
Jag hade en bil som såg betydligt mer omtöcknad ut än vad den här gör...smile O den hade inte ens voltat...tongue

Sa du att jag sa nåt som du inte sa att jag sa?

SLK
610 Inlägg
19 juni 2007
bara smårepor wink

SLK
610 Inlägg
19 juni 2007
Braather skrev:
Inte så illa däran-.- Lovar dig, om det hade varit en Audi R8 som körde i samma fart och volta ungefär detsamma så hade hela bilen arit helt paj.. Det är så sjukt det hmm

för att audi e skit? tongue

196 Inlägg
19 juni 2007
Trådstartare
mojoman skrev:
Braather skrev:
Inte så illa däran-.- Lovar dig, om det hade varit en Audi R8 som körde i samma fart och volta ungefär detsamma så hade hela bilen arit helt paj.. Det är så sjukt det hmm

En audi R8 hade aldrig voltat i den hastigheten wink men som sagt moderna bilar är gjorda för att gå sönder och ta upp kraften från en krock så föraren slipper det

För att tillägga.. det finns inte en bil som inte hade dragit runt under exakt samma omständigheter. Det hade ingenting med hastigheten att göra alls.. Hade kunnat krypit fram då själva voltandet berodde på att diket va 3 meter djupt och sluttningen gick 1 meter ut från kanten.

One life, Live it!

196 Inlägg
19 juni 2007
Trådstartare
alminjo skrev:
Braather skrev:

för att audi e skit? tongue

För att det är annan plåt ;p (men också för att det inte e världens roligaste (ehm skit) bilar...) Dock har jag aldrig åkt i R8an så kan inte utala mig om just den.
Senast redigerat av Tau (19 juni 2007)

One life, Live it!

Sök