Blir ganska bred och go över baken! Det är inte dessa fälgar jag kommer använda på bilen! Men de är till salu. Äkta Advan Racing 17" med Yokohama-däck. Centrumkåpa ej på bild...
Här syns tydligt hur mycket vitare den nya lacken blev! På bilden ser den iof väldigt gråblå ut...
Måste försöka pallra mig till Elmia och se denna asså, men ska åka skidor så blir lite körigt:P Lackar du kolfiberhuven vit på sidorna men behåller kolfiberfinishen i mitten? Svinsnyggt!!
Måste försöka pallra mig till Elmia och se denna asså, men ska åka skidor så blir lite körigt:P Lackar du kolfiberhuven vit på sidorna men behåller kolfiberfinishen i mitten? Svinsnyggt!!
Ja, det stämmer. Huven är lackad vit i sidorna och utanpå detta flera lager klarlack. Kolfibern ser riktigt riktigt djup ut nu...
Ja du Tim....det ser ut och bli en riktig dräpare det där;) , superläcker bil!!
Tack! Vad har du på projekt på gång nu då? Har du kvar EVOn?
Kan kort och gott meddela att bakdelen på bilen är klar (även alla innerpaneler osv.). Passade in och kapade kolfiber-diffusorn ikväll så den ska förstärkas och skruvas dit imorgon.
Framskärmarna och huven är också på plats. Dörrlister och lås börjar ramla på plats också... Ser ut som att bilen kommer vara klar innan helgen. Sen blir det detaljarbete och finlir hela helgen!
Man slipper ju nästan putsandet helt och hållet eftersom allting är nylackad, till och med däcken och fälgarna är ju nya. Skönt!