Den är ganska påkostad... har för mig att de höll på i evigheter för att få fram den i sitt fulla skick! Eller så är Discovery Channel ganska jävliga på att försvåra saker och ting
Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
M6an är överskattad , personligen tycker jag ju M3 är snyggare , och "kebab-snubbar" här kör omkring i M3 & M5 med "Bling-Bling" kanske snygga , men pressar man plattan i mattan hinner dom inte reagera handlar inte om hur mycket pengar man har , utan vad man investerar dom i
Kan av erfarenhet då jag träffar en del pizzeriaägare genom arbetet säga att många skaffar en snygg bil på en grupp av kanske 10 pers och sen ett gäng skitbilar....sen delar på dom på finbilen när de vill åka flott och tar skitbilarna när de ska göra ärenden....alla gör väl inte så men det e vanligare än vad man tror...
Vikken jädra diskussion.. Tycker M6an e snygg bara för den e lite annorlunda mot va bmw gjort..här hemma kör pizzeria/kebab ägarna inte bmw.. audi å volvo så vitt ja vet..
Amen de där va den fulaste bmw:en ja sett! då åker man nästan kollektivt för de pengarna:D
Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
tycker inte den ser någo vidare bra ut men så är de ju me de flesta nya bilar, all bilr och se ut som någo jävla rymdskepp snyggaste bmw:na e nog e34:orna! dom e fina dom
Här i stan har pizza direktören (han äger 4st pizzerior i stan, kanske 10 st runtomkring här) runt i en ferarri 360 modena. Sen har jag även sett han glida runt i en m5a, men det ryktas att det bara var en låne bil. Men 360in är helt ny o fräsch, -05a tror jag. Yummie!