Kalla inte mig för rasist när jag säger detta för jag är själv invandrare, men detta är mina erfarenheter när jag har sålt eller vat med när en bil skall säljas.....
Jugoslaver: SOm jag själv är, är ganska tempramentsfulla när dom köper eller säljer bil, vi vill ha och ha så mycket som möjligt för pengarna, vilket kan kännas jobbigt för vissa säljare, men det tycker jag de ska stå för, för det är ingen tavla du ska sälja utan det handlar om bil, och det handlar om lite mer pengar än vad man vanligtvis inte handskas med i vardan.... Vi vill oftast tro att vi har rätt när vi säljer eller köper bi.
Araber Oftast ger skammbud, men det är igentligen inget att vara arg över eftersom man vill ju ha de så billigt så möjligt, eller hur.... Säljaren kan ju faktiskt och ha satt överpris på bilen....
Svenskar: Ganska lama av sig, ger efter ganska lätt... Vill inte riktigt säga vad de tycker utan går med på vissa saker även om dem inte riktigt tänkte så från början..
Det är folk jag har haft erfarenhet av

tack för mig
såklart drar ja inte alla över en kamm.. eftersom det finns bilkunningt folk vart man än är ifrån...