11210
Sök

komentera ljud i min volvo 740tic

602 Inlägg
30 juni 2007
Trådstartare
Tja, jo är nu så att jag vart o köpt lite ljud, blev Ultimate T2 6,9or på 80rms watt bak i hatthyllan, och ett Zachry 5,25 kit fram på ca 50rms watt, låter facktist bra även fast jag bara kör de på sterion nu.
när pengarna kommer nästa månad hade jag tänkt att beställa 2 steg, ett magnat 2*65 vid 4ohm som jag tänkte ha till 6,9erna och sen ett magnar mono steg på 1*350 rms som jag skall ha till min portade baslåda i skuffen, som består av 2st Gas 12"
vad tycker nu ni om det här? ska fixa bilder för blev ricktigt nöjd med hatthylan.
hade gutt

i will make you a offer, you can't refuse... //Vito Corleone

265 Inlägg
30 juni 2007
Nyman_ skrev:
Tja, jo är nu så att jag vart o köpt lite ljud, blev Ultimate T2 6,9or på 80rms watt bak i hatthyllan, och ett Zachry 5,25 kit fram på ca 50rms watt, låter facktist bra även fast jag bara kör de på sterion nu.
när pengarna kommer nästa månad hade jag tänkt att beställa 2 steg, ett magnat 2*65 vid 4ohm som jag tänkte ha till 6,9erna och sen ett magnar mono steg på 1*350 rms som jag skall ha till min portade baslåda i skuffen, som består av 2st Gas 12"
vad tycker nu ni om det här? ska fixa bilder för blev ricktigt nöjd med hatthylan.
hade gutt

Ja vad ska man säga smile Är du nöjd så är ju allt bra. Billigare form av stereo, men gas basar ger helt okej ljud till vad det kostar iaf. Tur du inte köpte gas för fram/bak för där är den billigare sorten helt värdelöst tycker jag, tål inget.  Vet inte så mycket mer vad för kommentarer du vill ha roll

-

med lem
1 925 Inlägg
30 juni 2007
det lät mycket bra, har bara en sak o säga,,,koppla slutsteget till 5,25"erna istället för 6*9orna ! för du sitter ju där fram o lyssnar eller ? smile

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

602 Inlägg
30 juni 2007
Trådstartare
_fillan_ skrev:
det lät mycket bra, har bara en sak o säga,,,koppla slutsteget till 5,25"erna istället för 6*9orna ! för du sitter ju där fram o lyssnar eller ? smile

heh ja det är ju sant,´men 6,9orna dunkar ju på lite bättre, kanske man ska köpa ett 4 kanaligt så kör jag både 6,9 och 5,25 på det.?

i will make you a offer, you can't refuse... //Vito Corleone

Sök