kina fyrhjuling

ronne
2 juli 2007 · 796 Inlägg

tja funderar på en kina fyrhjuling som man ska ha att leka av sig med, att leka med i vinter framförallt. vet inte vad man ska ha för modell bara finns ju ett antal att välja bland så tänkte höra vad ni har för erfarenheter av dom vilka som håller bäst ? var man hittar reservdelar ? osv.. priset då hade tänkt mig runt 12 papp ca går det att hitta nåt vettigt för de?

Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.
swingminx
2 juli 2007 · 143 Inlägg

ronne skrev:
tja funderar på en kina fyrhjuling som man ska ha att leka av sig med, att leka med i vinter framförallt. vet inte vad man ska ha för modell bara finns ju ett antal att välja bland så tänkte höra vad ni har för erfarenheter av dom vilka som håller bäst ? var man hittar reservdelar ? osv.. priset då hade tänkt mig runt 12 papp ca går det att hitta nåt vettigt för de?

kolla in www.atvcenter.se
väldigt bra forum där kommer du garanterat få bra hjälp

The One Who Saves He Haves
ronne
2 juli 2007 · 796 Inlägg

tänkte höra här först

Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.
swingminx
2 juli 2007 · 143 Inlägg

ok,men detta är ett bilforum..och atvcenter ett fyrhjulings forum..får alltid snabba svar där då jag behöver hjälp med min 4hjuling..
du kan kolla in badboy extreme på blocket,begagnad, dom ligger runt 12-15 tusen..

The One Who Saves He Haves
Sushikocken Sleeper
2 juli 2007 · 3 084 Inlägg

de erfarenheter jag har av kina maskiner en cross (som klubben köpte för utlåning) krukplast välte allt var 1000 bitar (hade till och med blinkers, backspegel och pakethållare på EN CROSS!! aja det e OT) och en minimoto från kina där ramen vek sig när en kompis satt sig på den (ca 90kg) sen vet jag inte vilka som är bäst skulle tippa på ju dyrare ju bättre men det mesta är nog crap iaf.

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
ronne
2 juli 2007 · 796 Inlägg

pakk skrev:
ok,men detta är ett bilforum..och atvcenter ett fyrhjulings forum..får alltid snabba svar där då jag behöver hjälp med min 4hjuling..
du kan kolla in badboy extreme på blocket,begagnad, dom ligger runt 12-15 tusen..

vad ha rdu för 4hjuling då?

Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.
swingminx
3 juli 2007 · 143 Inlägg

ronne skrev:

pakk skrev:
ok,men detta är ett bilforum..och atvcenter ett fyrhjulings forum..får alltid snabba svar där då jag behöver hjälp med min 4hjuling..
du kan kolla in badboy extreme på blocket,begagnad, dom ligger runt 12-15 tusen..

vad ha rdu för 4hjuling då?

En yamaha raptor 350 -06a..men dom går ju på några tusenlappar mer:P

The One Who Saves He Haves
Brådhis * Voff voff *
3 juli 2007 · 10 286 Inlägg

Lägg på några tusingar och köp en beggad PGO X-rider så får du nå´t som håller! Jag har haft två st och tjejen har haft en...!

//Brådhis

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...
Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare):
https://www.instagram.com/rov_sweden/
Volvo V70 D3 "Hemlig XIII" (2012)
ronne
3 juli 2007 · 796 Inlägg

Brådhis skrev:
Lägg på några tusingar och köp en beggad PGO X-rider så får du nå´t som håller! Jag har haft två st och tjejen har haft en...!

//Brådhis

pgo x rider är inte dom reggade eller hur e de?

Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.
Brådhis * Voff voff *
3 juli 2007 · 10 286 Inlägg

ronne skrev:

Brådhis skrev:
Lägg på några tusingar och köp en beggad PGO X-rider så får du nå´t som håller! Jag har haft två st och tjejen har haft en...!

//Brådhis

pgo x rider är inte dom reggade eller hur e de?

Joo... Reggade!

//Brådhis

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...
Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare):
https://www.instagram.com/rov_sweden/
Volvo V70 D3 "Hemlig XIII" (2012)
swingminx
3 juli 2007 · 143 Inlägg

www.poweronatv.se
www.minibike.se


några ställen där dom säljer billigare varianter av atv:s

The One Who Saves He Haves
ronne
3 juli 2007 · 796 Inlägg

pakk skrev:
www.poweronatv.se
www.minibike.se


några ställen där dom säljer billigare varianter av atv:s

jo men dom är ju reggade dom där jag behöver ingen reggad så vill komma undan nåra tusen. Bor ju på landet så finns gott om ställen o köra på utan en reggad borde ju finnas nån skaplig 200cc runt 10-12 000 kr ?

Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.
swingminx
3 juli 2007 · 143 Inlägg

http://www.blocket.se/vi/12523341.htm?ca=7_s

den är vägreggad,men det är svårt att hitta nån i den prisklassen du vill ha som är hyfsat bra..har haft en sån å är ganska bra kvalite på dom,om du itne är rädd för att få dra åt skruvar lite då å dåtongue

The One Who Saves He Haves
ronne
3 juli 2007 · 796 Inlägg

ne då de är lugnt hade  en dirtbike förra året den fick ma ndra åt allt på. var hittar ma ndelar till en sån?

Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.
swingminx
3 juli 2007 · 143 Inlägg

www.poweronatv.se vet jag har delar,även om det bara finns "styling"delar på deras hemsida så går det att ringa,dom har de mesta i reservdelar,...

The One Who Saves He Haves
ronne
7 juli 2007 · 796 Inlägg

skiter it verkar bara strula.

Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.
kalle_fiat bäst
8 juli 2007 · 319 Inlägg

vad strular?

CoSmoZ 2lateuloose
8 juli 2007 · 543 Inlägg

han ville väl ha en som man inte kunde regga!?? bara ha en billig leksak som många andra killar wink

- dB Team: Naughty Bassheads, SM, EM Champion m.m
- Member of: Skitskraj MC - Motto: Live Fast ~ Die Young
GL77
6 november 2008 ·

Köp dig en Hisun 400cc, finns en på blocket för 21000:-, en kopia på yamahas raptor 350 fast 50cc mer...

http://www.blocket.se/vi/18728208.htm?ca=11_s

Ingen dålig kina kopia, utan om något går sönder så köper du delar från yamahas 350 raptor, de passar "bolt on".

Lycka till!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang