hur många är singel på garaget ?

Brink88 President över Brinkland
3 juli 2007 · 465 Inlägg

singel jag med, högrar lite med lena handén ibland med dt räknas inte;)

Det man inte minns, det kommer man inte ihåg"
Ertiyed
3 juli 2007 · 349 Inlägg

Att vara singel suger. va singel i 23 ar tills jag traffade min nuvarande flickvan.

Larsson_Power Saabvilde!
3 juli 2007 · 1 708 Inlägg

Jag blev singel för ca 4 månader sen, men det dä känns fan inte bra, Funderar på att börja träffa Carro igen smile

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)
Saab 9000 CC T16 "Lapptäcket" (1988)
Mattias_Kungsbacka
3 juli 2007 · 332 Inlägg

singel sedan 1 månad tillbaka efter 4års förhållande sad det suger så hårt så det är inte sant samtidigt som det är en lättnad å skönt men nu saknar man ju det där goa man har i sängen heh smile men jag klarar mig

dusty Living in the fastlane
3 juli 2007 · 2 616 Inlägg

singel sen 3 månader tillbaka och jag har redan tröttnat på singellivet sad

THEBADGUY Gorgilus addictus
3 juli 2007 · 4 736 Inlägg

cherylee skrev:
singel tyvärr.. inge bilintresserade killar blir intresserade någonsin utav mig :s skumt, e en tjej som älskar garaget, bilar o köra.. men neeej :S aja big_smile hahahaa


äsch vart singel ett år.. tongue
får va d ett år till då big_smile

Man undrar ju lite hur du kan vara singel smile

Och ja, jag är singel tongue

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
vind
3 juli 2007 · 28 Inlägg

Singel jag med.  Trivs bra med det också, ingen kille som blir sur om man pratar med en annan kille. haha big_smile Och nu på sommaren är det bästa års tiden för singel livet! smile wink

Senast redigerat av vind (3 juli 2007)

ghost_boy83 CREW
3 juli 2007 · 2 594 Inlägg

cherylee skrev:
singel tyvärr.. inge bilintresserade killar blir intresserade någonsin utav mig :s skumt, e en tjej som älskar garaget, bilar o köra.. men neeej :S aja big_smile hahahaa


äsch vart singel ett år.. tongue
får va d ett år till då big_smile

hmm låter skumt jag skulle va skit gla om jag hade en tjej som dig som har samma intressen och tycker om bilar ingen som håller med ??

666_Beast
3 juli 2007 · 1 863 Inlägg

Förlovad å sambo sen ett år tilbaka.

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.
darkwizard Fordonstekniker
3 juli 2007 · 1 740 Inlägg

Är singel sen 9 år tillbaka. Mumma med singellivet.

Lev livet, det kan ta slut fort
Saab 900 I16 "Blood Red Lady" (1989)
666_Beast
3 juli 2007 · 1 863 Inlägg

Verkar vara många som e singlar här... Har det nåt med bilhobbyn att göra?

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.
Edge EVOLUTION GARAGE
3 juli 2007 · 1 837 Inlägg

cherylee skrev:

ghost_boy83 skrev:

cherylee skrev:
singel tyvärr.. inge bilintresserade killar blir intresserade någonsin utav mig :s skumt, e en tjej som älskar garaget, bilar o köra.. men neeej :S aja big_smile hahahaa


äsch vart singel ett år.. tongue
får va d ett år till då big_smile

hmm låter skumt jag skulle va skit gla om jag hade en tjej som dig som har samma intressen och tycker om bilar ingen som håller med ??

jo men precis, istället för att bli sur för att du hänger i garaget så hänger jg med o pillar liskm.. MEN Det verkar inte fungera för folk *S* hahaha

nej jag e nog för mkt pojkflicka för killarna, vill killar ha girly girls? visst klär mig som en tjej o e tjej men har killhobbyn o e lite Tuffare o tål mer än vanliga mesflickor *S*

men usch.. big_smile MEN SINGEL JA... ETT ÅR... men har inte klgat på att va singel riktigt.. mått rätt bra att va singel..

Håller med, vem skulle inte vilja ha en tjej som inte är rädd för att bryta en nagel.. hehe tongue
Själv tycker jag det bara är kul om nån vill vara med när man pillar med bilen.
Inte för att jag ligger i garaget dagarna i enda..

//Edge
Sergeant Snigel
3 juli 2007 · 27 Inlägg

jag joinar väll denna grupp av bilgalna singlar tongue

btw så är det bara kul att ha med en tjej i garaget så länge man slipper förklara allt big_smile

varför åka rakt när man kan åka brett?
ghost_boy83 CREW
3 juli 2007 · 2 594 Inlägg

cherylee skrev:

ghost_boy83 skrev:

cherylee skrev:
singel tyvärr.. inge bilintresserade killar blir intresserade någonsin utav mig :s skumt, e en tjej som älskar garaget, bilar o köra.. men neeej :S aja big_smile hahahaa


äsch vart singel ett år.. tongue
får va d ett år till då big_smile

hmm låter skumt jag skulle va skit gla om jag hade en tjej som dig som har samma intressen och tycker om bilar ingen som håller med ??

jo men precis, istället för att bli sur för att du hänger i garaget så hänger jg med o pillar liskm.. MEN Det verkar inte fungera för folk *S* hahaha

nej jag e nog för mkt pojkflicka för killarna, vill killar ha girly girls? visst klär mig som en tjej o e tjej men har killhobbyn o e lite Tuffare o tål mer än vanliga mesflickor *S*

men usch.. big_smile MEN SINGEL JA... ETT ÅR... men har inte klgat på att va singel riktigt.. mått rätt bra att va singel..

hmm konstiga killar du träffat smile  nä det vore drömmen att ha en tjej som tycker om bilar det finns ju en massa tjända bilbyggar par så som suss och kooz mfl!. kul att kunna tagga varann,nä hoppas jag hittar nån sån tjej, när jag blir singel wink

jonas 740
3 juli 2007 · 429 Inlägg

cherylee skrev:

ghost_boy83 skrev:

cherylee skrev:
singel tyvärr.. inge bilintresserade killar blir intresserade någonsin utav mig :s skumt, e en tjej som älskar garaget, bilar o köra.. men neeej :S aja big_smile hahahaa


äsch vart singel ett år.. tongue
får va d ett år till då big_smile

hmm låter skumt jag skulle va skit gla om jag hade en tjej som dig som har samma intressen och tycker om bilar ingen som håller med ??

jo men precis, istället för att bli sur för att du hänger i garaget så hänger jg med o pillar liskm.. MEN Det verkar inte fungera för folk *S* hahaha

nej jag e nog för mkt pojkflicka för killarna, vill killar ha girly girls? visst klär mig som en tjej o e tjej men har killhobbyn o e lite Tuffare o tål mer än vanliga mesflickor *S*

men usch.. big_smile MEN SINGEL JA... ETT ÅR... men har inte klgat på att va singel riktigt.. mått rätt bra att va singel..

Singel här med är väl både bra och dåligt...
Jag skulle tycka att det vore skit skoj om man hadde en flickvän som var med och skruvade med bilen, en drömtjej tongue Skulle aldrig vilja ha en tjej som gnäller hela tiden över att man skruvar med bilen funkar inte som bilar är mitt stor intresse.

Volvo 940 T5 "S90 Refinement" (1991)
Joopet
3 juli 2007 · 72 Inlägg

Singel här med..
verkar som många blir singlar innan sommaren är det då alla ligger i garaget som mest för att bilen ska panik mekas innan sommaren??

Kettunen
3 juli 2007 ·

Singel singel singel...
Hade en brud för ca 1 månad sen men det vara bara så kallad ( Strul ) Enligt henne så.
Men är inget emot att vara singel. Det är kul som fan att vara i krogarna o ragga på wink

Braather (none)
3 juli 2007 · 1 725 Inlägg

JAg tror det i alla fall..Jag vet inte till 100 smile hehe

--Lev i går som det vore i morgon--
enberg_187 Snabb =)
3 juli 2007 · 247 Inlägg

Jag tror också jag är singel efter helgens bravader haha... men får se hur det löser sig under veckan big_smile

Just real power no turbo shit =)
940R
3 juli 2007 · 1 567 Inlägg

Singel...
Frågan är Lycklig eller gift?

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Kia Sportage GTline "GTline" (2016)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang